Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. sep 2018, 07:55

At man siger at de fleste skilsmisser sker i januar fordi at julen lige skal overståes så alle får deres julefred, men samtidig er august den måned der bliver født flest børn. Så måske kan konkludere at den snigende julestemning i november og en del af december gør de velfungerende par mere...ahem...liderlige :genert: :gruble:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 15. sep 2018, 08:17

FormerlyKnownAs skrev:At man siger at de fleste skilsmisser sker i januar fordi at julen lige skal overståes så alle får deres julefred, men samtidig er august den måned der bliver født flest børn. Så måske kan konkludere at den snigende julestemning i november og en del af december gør de velfungerende par mere...ahem...liderlige :genert: :gruble:


Julefrokoster ;)

Jeg er et nytårsknald ish :tie:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. sep 2018, 08:32

Spjaerten skrev:
FormerlyKnownAs skrev:At man siger at de fleste skilsmisser sker i januar fordi at julen lige skal overståes så alle får deres julefred, men samtidig er august den måned der bliver født flest børn. Så måske kan konkludere at den snigende julestemning i november og en del af december gør de velfungerende par mere...ahem...liderlige :genert: :gruble:


Julefrokoster ;)

Jeg er et nytårsknald ish :tie:


Naturligvis :lol: :lol: :lol:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 15. sep 2018, 09:31

Folk på FB...igen igen :genert:


Loppermarked, hvor jeg spørger om vedkommende evt kunne lægge nogle billeder op, så man ved hvad der er. (Gider ikke gå til et loppermarked, hvor der feks udelukkende er børnetøj).

Får så følgende PB fra en (ikke vedkommende med loppemarkedet)

hej dovne du kanjo let røvn og pis asted og se hva der er frefor at side på facebok og brokke dig over der ik er bilder




Jamen velkommen i min indbakke da :gruble: :gruble:

:lol:



Edit; det er så en ven til vedkommende, der har sendt mig den PB. Oh boy. :D
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 15. sep 2018, 09:50

icelady skrev:Folk på FB...igen igen :genert:


Loppermarked, hvor jeg spørger om vedkommende evt kunne lægge nogle billeder op, så man ved hvad der er. (Gider ikke gå til et loppermarked, hvor der feks udelukkende er børnetøj).

Får så følgende PB fra en (ikke vedkommende med loppemarkedet)

hej dovne du kanjo let røvn og pis asted og se hva der er frefor at side på facebok og brokke dig over der ik er bilder




Jamen velkommen i min indbakke da :gruble: :gruble:

:lol:



Edit; det er så en ven til vedkommende, der har sendt mig den PB. Oh boy. :D


:lol:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tricolette » 15. sep 2018, 12:45

At jeg egentligt ikke gider tage til Mallorca i dag :gruble:
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 1234 » 15. sep 2018, 19:48

FormerlyKnownAs skrev:At man siger at de fleste skilsmisser sker i januar fordi at julen lige skal overståes så alle får deres julefred, men samtidig er august den måned der bliver født flest børn. Så måske kan konkludere at den snigende julestemning i november og en del af december gør de velfungerende par mere...ahem...liderlige :genert: :gruble:

Har det rykket sig?
Vi havde en diskussion om det i min familie for nyligt, hvor en googlesøgning fandt denne artikel fra 2015, der sagde juli: https://www.femina.dk/mama/gravid/foeds ... nne-maaned


Og oktober-novmber lyder som plausible måneder til at have mere sex. Det er sgu så mørkt og koldt at der alligevel ikke er andet at lave, men man ikke blevet helt vintersløv endnu.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 1234 » 15. sep 2018, 19:49

At den nyeste sæson af 3Xbeliggenhed er en stor reklame for nybyg.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. sep 2018, 23:35

1234 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:At man siger at de fleste skilsmisser sker i januar fordi at julen lige skal overståes så alle får deres julefred, men samtidig er august den måned der bliver født flest børn. Så måske kan konkludere at den snigende julestemning i november og en del af december gør de velfungerende par mere...ahem...liderlige :genert: :gruble:

Har det rykket sig?
Vi havde en diskussion om det i min familie for nyligt, hvor en googlesøgning fandt denne artikel fra 2015, der sagde juli: https://www.femina.dk/mama/gravid/foeds ... nne-maaned


Og oktober-novmber lyder som plausible måneder til at have mere sex. Det er sgu så mørkt og koldt at der alligevel ikke er andet at lave, men man ikke blevet helt vintersløv endnu.


Fandt det på Danmarks statistik for 2017. Jeg skulle bruge det samlede fødselstal for året og bed mærke i det
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2018, 14:58

Jeg hørte med et halvt øre en teori om at kvinder kan se flere farvenuancer end mænd. Jeg fik desværre ikke fat i hvad ham der sagde det, byggede det på ...
Er der nogen der kender den teori?
Og hvad mon vi går glip af så? :shock: :)
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 16. sep 2018, 15:44

dgd2007 skrev:Jeg hørte med et halvt øre en teori om at kvinder kan se flere farvenuancer end mænd. Jeg fik desværre ikke fat i hvad ham der sagde det, byggede det på ...
Er der nogen der kender den teori?
Og hvad mon vi går glip af så? :shock: :)

Han bygger det nok på at når en mand ser farven grå... så er den grå, men for kvinder er der ca 10 forskellige farver grå, og det samme med alle andre farver. og hvis det er hvad han bygger det på, så er det ret forkert, mænd forkorter bare og siger "farven er grå" hvor en kvinde ville sige "farven har et hint af lyseblå i den, med et squint af gul" men farven er grå :-)
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Purple » 16. sep 2018, 15:56

*slettet*
Senest rettet af Purple 2. okt 2019, 10:58, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dime » 16. sep 2018, 15:59

Mængden af forholdsvis nye og store Mercedes'er på de danske veje... Det er som om det er eksploderet de senere år...
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 16. sep 2018, 17:33

Hvor mange der udover mig selv ikke har et tv?
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Purple » 16. sep 2018, 19:17

Confucius skrev:
Purple skrev:
Confucius skrev:Hvorfor i alverden TS i "Holder I fødselsdag for jer selv"-tråden frabad sig om at blive quotet?

Det skal jeg gerne fortælle dig:

Det gjorde jeg fordi jeg rent faktisk beskrev en ret så personlig familiesituation - og hvis det quotes, så har jeg ikke mulighed for at fjerne det, eller redigere det væk.

Jeg startede ud med endnu flere oplysninger - men redigerede faktisk senere lidt af det væk, netop fordi jeg var nervøs for at ikke alle ville kunne forstå mit behov for at værne lidt om mit privatliv :)


Jaså. Jeg synes ikke der står noget som helst personligt i det indlæg. Bare nogle vage vendinger om at en person sagde noget om pladsmangel. Jeg ved ikke hvad der stod før det blev redigeret. Men for det første har du jo i forvejen ikke nogen kontrol over noget, når det først er kommet på internettet. Den slags deles og lagres rundt omkring. For det andet burde man måske helt afholde sig fra at lægge ting på internettet, hvis de er SÅ personlige, at man ikke kan stå ved dem?


Vi ser ret forskelligt på hvad man kan/bør gøre, og ikke kan/bør gøre kan jeg fornemme - har ikke super meget lyst til at bruge så meget energi på det, - men.. nu har du i hvert fald et svar på "hvorfor" fra min side af :)
4

Tilbage til "Generelt"