Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14698
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 18. feb 2017, 22:40

decibell skrev:
Flora skrev:
decibell skrev:
Flora skrev:
dgd2007 skrev:
Flora skrev:Jeg kan kun se dette :gruble:

Hmm ... det var måske på "den gamle", at man kunne vælge, om man automatisk overvågede tråde, man havde skrevet i :gruble:
Men hvis du ikke vil have det, kan du så ikke slå notifikation fra i Nr. 3: "Ved nyt indlæg i et emne du overvåger"?


Jo, det kunne jeg selvfølgelig gøre. Så kan jeg jo så bare ikke overvåge noget med vilje og få besked. Men det er nu også begrænset hvor meget jeg bruger den funktion, så det går nok :D


Jeg har ikke krydset den del af, og jeg får besked via 'Overvågede fora og emner'. Jeg vil mene, at notifikationerne hentyder til beskederne ved klokken. Og det er vel dem, du ikke gider have, eller har jeg misforstået det? :gruble:


Ja, det er nemlig ved klokken jeg får besked. Så står der "Indlæg af X i tråden Y". Når jeg så går ind i tråden kan jeg se at jeg overvåger dem og slår det så fra. Det er vist sket en tre gange eller sådan noget inden for nogle få dage.

Jeg har lige tjekket under "Overvågede fora og emner" og der står at jeg ikke overvåger noget.


Prøv at fjerne hakket i den tredje firkant/linje "ved nyt indlæg i et emne du overvåger".


Det har jeg gjort. Håber det virker :)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2017, 22:47

ManicNinja skrev:At der umiddelbart ikke er nogen af de fire par i denne sæson af Nybyggerne, som jeg synes om. Faktisk finder jeg flere af de medvirkende ret irriterende.

EDIT: Og så skal jeg love for, at kvinderne er nogle dominerende kællinger - eller også er mændene bare ualmindeligt vattede.


Ajmen, hvad sker der for hende dér øko-forstyrrelen, der tuder konstant? Og så hende dér børnefamilie-deltagerens stemme ... Jeg er ved at slå ihjel, hver gang hun åbner munden. Hendes stemme er RØV-irriterende. Og så er der ikke rigtigt nogen af mændene, der siger noget som helst :nerve:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 18. feb 2017, 22:53

ManicNinja skrev:At der umiddelbart ikke er nogen af de fire par i denne sæson af Nybyggerne, som jeg synes om. Faktisk finder jeg flere af de medvirkende ret irriterende.

EDIT: Og så skal jeg love for, at kvinderne er nogle dominerende kællinger - eller også er mændene bare ualmindeligt vattede.

Jeg får stress af hende den ældste af kvinderne!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2017, 22:56

Juki skrev:
ManicNinja skrev:At der umiddelbart ikke er nogen af de fire par i denne sæson af Nybyggerne, som jeg synes om. Faktisk finder jeg flere af de medvirkende ret irriterende.

EDIT: Og så skal jeg love for, at kvinderne er nogle dominerende kællinger - eller også er mændene bare ualmindeligt vattede.

Jeg får stress af hende den ældste af kvinderne!


Haha! Hvorfor det? Hun (eller hendes mand) er faktisk muligvis den deltager, jeg har lettest ved at tackle. :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 18. feb 2017, 23:07

ManicNinja skrev:
Juki skrev:
ManicNinja skrev:At der umiddelbart ikke er nogen af de fire par i denne sæson af Nybyggerne, som jeg synes om. Faktisk finder jeg flere af de medvirkende ret irriterende.

EDIT: Og så skal jeg love for, at kvinderne er nogle dominerende kællinger - eller også er mændene bare ualmindeligt vattede.

Jeg får stress af hende den ældste af kvinderne!


Haha! Hvorfor det? Hun (eller hendes mand) er faktisk muligvis den deltager, jeg har lettest ved at tackle. :D

Fordi hun stressede helt vildt over det med sengen! Det smittede af :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 19. feb 2017, 14:12

Hvorfor en fra min studiegruppe kun har svaret på halvdelen af hvad jeg har spurgt - når det hun ikke svarer på, er langt vigtigere end det andet ... :gruble:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 19. feb 2017, 15:16

:wave:
Bluebell skrev:At folk påstår alt muligt uden at kunne underbygge det.


Bare tænk på det der skete i Sverige i går!
8
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 19. feb 2017, 15:28

FruDulle skrev:Fake news undrer jeg mig over. Der florerer en artikel på flere medier om at får kræft ved at spise glutenfri. Men artiklen handler altså om at ris har rigtig meget arsen og det er der ikke noget nyt i. Problemet er at mange øger risindtag ved glutenintolerance uden at tænke sig om. Men det betyder ikke at en glutenfrikost er = kræft.

Der er pænt mange fødevarer som i for store mængder ikke er sunde for kroppen. Just saying


Ugh, jeg hader sådanne forfejlede konklusioner
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 19. feb 2017, 22:14

Hvorfor man altid får mere ondt i halsen, når man nærmer sig sengetid :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 19. feb 2017, 22:20

Animi skrev:Hvorfor man altid får mere ondt i halsen, når man nærmer sig sengetid :gruble:


Slitage :-D
7
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 19. feb 2017, 22:40

Animi skrev:Hvorfor man altid får mere ondt i halsen, når man nærmer sig sengetid :gruble:

Dit indre B menneske der tigger dig om at blive lidt længere oppe?

- slidtage var ellers også et godt bud :-D
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3750
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 19. feb 2017, 23:12

Animi skrev:Hvorfor man altid får mere ondt i halsen, når man nærmer sig sengetid :gruble:

Det er da når man står op det er værst. :wink3:
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3750
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 19. feb 2017, 23:20

Falstria skrev:
Anilara skrev:
Animi skrev:Hvorfor man altid får mere ondt i halsen, når man nærmer sig sengetid :gruble:

Det er da når man står op det er værst. :wink3:


"Morgensutter" er ikke noget man har på fødderne :lol:

Nej, de hedder pusser, og jeg er alt for bly viol til det indlæg :blush2:
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2017, 11:42

Lismaens skrev:Endnu en "tror du selv på at den seng bliver solgt?" :tie:

Gad vide om konen med buddet følger med?
Og hvilken slags bud taler vi om? Postbud?
Hvor skal de bo?
Nej, det bliver altså alt for omfattende for mig.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 20. feb 2017, 16:10

Lismaens skrev:Endnu en "tror du selv på at den seng bliver solgt?" :tie:


Det er ellers praktisk, at der er plads til at hun kan ligge under sengen. :afro:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"