Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dime » 26. nov 2015, 15:03

Karkluden skrev:Jeg undrer mig virkelig, når nogen af mine FB-venner stiller sig som "i et kompliceret forhold", hvor man kan fornemme, at det ikke er en joke, men sådan.. for real. Det er altså enormt kikset og luftning af beskidt vasketøj IMO.
Og det er sgu ikke kun unge, men også de ældre.. Det er maje mærkeligt.


Billede
1
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 26. nov 2015, 15:08

Dime skrev:
Karkluden skrev:Jeg undrer mig virkelig, når nogen af mine FB-venner stiller sig som "i et kompliceret forhold", hvor man kan fornemme, at det ikke er en joke, men sådan.. for real. Det er altså enormt kikset og luftning af beskidt vasketøj IMO.
Og det er sgu ikke kun unge, men også de ældre.. Det er maje mærkeligt.


Billede

? Altså hvis det refererer til, at jeg måske ikke forstår deres humor, så drejer det sig om personer/bekendte/venner, hvor jeg decideret VED, der er reelle problemer i forholdet (fordi en af parterne har fortalt det), og så ændrer de deres status til kompliceret forhold. Så er det jo næppe humor.
Dem hvor jeg ikke kender deres parforhold, tænker jeg ikke rigtigt over det, for det kan være alt fra humor til korrekt.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 26. nov 2015, 16:47

Bakkedals nye tiltag:


Kanelsmør. For man kan ikke bare drysse sin risengrød med kanel og komme en smørklat på selv?
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Whoosh » 26. nov 2015, 17:23

icelady skrev:Bakkedals nye tiltag:


Kanelsmør. For man kan ikke bare drysse sin risengrød med kanel og komme en smørklat på selv?

Skal jeg flytte dit indlæg over i dovenskabstråden? :cool: :-D
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 26. nov 2015, 17:26

Whoosh skrev:
icelady skrev:Bakkedals nye tiltag:


Kanelsmør. For man kan ikke bare drysse sin risengrød med kanel og komme en smørklat på selv?

Skal jeg flytte dit indlæg over i dovenskabstråden? :cool: :-D


Evt lave det som en selvstændig tråd i Mad & Drikke....såen "Hvilke underlige varer har du set?" :D
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 26. nov 2015, 19:11

Frkvira skrev:Hvordan et par sko kan være XS :gruble:

Tror du ikke det er ekstrasmalle, måske? :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 26. nov 2015, 19:17

Frkvira skrev:Hvordan et par sko kan være XS :gruble:

Ej, det har jeg heller ikke set før. Det er en god idé, hvis det er det med ekstra smalle og ekstra brede, men det er da nyt?
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 23:25

Hvordan nogen overhovedet kan have tålmodighed til at gennemføre et køb på hjemmesiderne for Elgiganten, Power osv. lige nu. Ville lige ind og kigge Black Friday-tilbud for sjov, men siderne er jo nærmest brudt sammen!
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 26. nov 2015, 23:30

Daphne skrev:Hvordan nogen overhovedet kan have tålmodighed til at gennemføre et køb på hjemmesiderne for Elgiganten, Power osv. lige nu. Ville lige ind og kigge Black Friday-tilbud for sjov, men siderne er jo nærmest brudt sammen!


Der er ikke noget særligt at komme efter..
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daphne » 26. nov 2015, 23:37

Bimmerdyret skrev:
Daphne skrev:Hvordan nogen overhovedet kan have tålmodighed til at gennemføre et køb på hjemmesiderne for Elgiganten, Power osv. lige nu. Ville lige ind og kigge Black Friday-tilbud for sjov, men siderne er jo nærmest brudt sammen!


Der er ikke noget særligt at komme efter..


Nej det er også min konklusion - generelt synes jeg, der er langt imellem de gode tilbud rundt omkring..
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 27. nov 2015, 05:46

Jeg undrer mig også over BF. Eller måske nærmere butikkernes version af BF ... Langt de fleste sider jeg har været inde og kigge på, har "spar 20%" som trækplaster. Men altså, det har de jo jævnligt :gruble:
Jeg forbinder BF med virkelig gode tilbud og det vil i min verden sige alt over 40%-50%. Det her er altså en smule fesent :genert:
Men på den anden side, så har jeg ikke brugt en krone. Det er vel en god ting her sidst på måneden :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14667
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 27. nov 2015, 10:47

Daine skrev:Jeg undrer mig også over BF. Eller måske nærmere butikkernes version af BF ... Langt de fleste sider jeg har været inde og kigge på, har "spar 20%" som trækplaster. Men altså, det har de jo jævnligt :gruble:
Jeg forbinder BF med virkelig gode tilbud og det vil i min verden sige alt over 40%-50%. Det her er altså en smule fesent :genert:
Men på den anden side, så har jeg ikke brugt en krone. Det er vel en god ting her sidst på måneden :D


Ja, det har vi også snakket om. I USA forbinder man jo Black Friday med virkeligt gode tilbud, som er værd at stå i kø og blive slået halvt fordærvet for. Men her i Danmark er det bare sådan en lunken 20% rabat, som butikkerne jævnligt har, når de holder "open by night", eller hvad de nu finder på af eksotiske navne her i provinsen. :D
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 28. nov 2015, 03:39

Vi har game night med en ven herhjemme. Der er blevet spillet battlefield, cod og fifa. Både min kæreste og jeg er gået i seng, mens vennen stadig sidder inde i stuen og gamer.
Jeg undrer mig over at han gider sidde alene?

Jeg undrer mig også over, at der ikke er noget varmt vand :gruble:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 28. nov 2015, 23:15

Hvad det er nogen render og fyrer af på må og få :gruble: Noget af det lyder som kanonslag :8:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dime » 29. nov 2015, 04:10

Altså... samfundet, det offentlige, det officielle Danmark... Det er vedtaget at NemID er sikkert nok til at håndtere bank-adgang, sundhedsjournaler, skatteoplysninger og hvad har vi alt...
...men det er ikke sikkert nok til stemmeafgivning?

Hvad er argumentet for at stemmer ikke kan afgives over nettet?
Helt seriøst, jeg spørger fordi jeg ikke forstår det.
Er det en sikkerheds-ting? Mener man virkelig at min stemme er vigtigere end ovennævnte, og at min stemme er mere sikker ved menneskelig optælling på papir?
Afaddaæteit...
2

Tilbage til "Generelt"