Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sorenspige » 26. dec 2015, 12:25

At min mands fars kusine har anmodet om venskab på facebook. Jeg har måske mødt damen 2-3 gange i løbet af 14 år og har intet forhold til hende.
Det bliver nej her fra.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 18:09

Smiling_Goat skrev:Hvorfor pokker jeg har fået en mail om, at der ligger en indtalt besked til mig på WhatsApp.. Men afsenderen er en bilforhandler i England.

Eeeh.. (jeg har selvfølgelig ikke lyttet til beskeden. Jeg så bare, at der lå en besked fra Whatsapp, undrede mig, åbnede den, så at det var en besked om en besked, kiggede på afsenderen og så at det var en mærkelig mailadresse. Den googlede jeg naturligvis (fordi jeg er mindst lige så mærkelig som mailen) og fandt ud af, at det var en bilforhandler i England.)


Jeg får også ind imellem mails fra "WhatsApp", og jeg sletter dem bare. Det lugter af phishing.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 19:54

ShuruQ skrev:Hvad fanden der foregik med ham der i Danmark har talent. Ham med mælken :gruble:?


Som Jarlen sagde, var det jo decideret ubehageligt at se på. :s
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 19:57

Men var det ikke Numse Rasmus, som skulle forsøge at ligne Keld fra Olsenbanden? :gruble:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2015, 20:44

Folk med jule obsessions på TLC. Lige pt med en mand der fejrer jul hver dag hele året rundt incl gaver og den store julemiddag og fuld oppyntning. Seriøst... Sådan en mand ville jeg aldrig kunne være sammen med. Heller ikke dem der var der lige inden som havde hele huset fyldt af julemænd (selv Gertrud Sands hjem ville ligne noget der var minimalistisk indrettet). Der var også en der inderligt ønskede at bo i et gingerbread House og var ved at udvælge den helt rigtige brune nuance til huset, der også endte med at få slikstokke og andet gejl klistret på huset

Fuck der er mærkelige mennesker i verden :stoned:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 21:03

2SHY skrev:Folk med jule obsessions på TLC. Lige pt med en mand der fejrer jul hver dag hele året rundt incl gaver og den store julemiddag og fuld oppyntning. Seriøst... Sådan en mand ville jeg aldrig kunne være sammen med. Heller ikke dem der var der lige inden som havde hele huset fyldt af julemænd (selv Gertrud Sands hjem ville ligne noget der var minimalistisk indrettet). Der var også en der inderligt ønskede at bo i et gingerbread House og var ved at udvælge den helt rigtige brune nuance til huset, der også endte med at få slikstokke og andet gejl klistret på huset

Fuck der er mærkelige mennesker i verden :stoned:


Altså jeg kan godt lide jul. Men hver dag? Hele året? Hell no!! Jeg husker en tegnefilm, der omhandlede det, og det var jo slet ikke sjovt til sidst. Jeg synes julen er skøn, netop fordi det er noget der kun er en gang om året.
Men altså ... hvis nogen kom og tilbød mig en (ombygget) kane som seng, ville jeg da ikke sige nej tak :fløjt:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2015, 21:16

Daine skrev:
2SHY skrev:Folk med jule obsessions på TLC. Lige pt med en mand der fejrer jul hver dag hele året rundt incl gaver og den store julemiddag og fuld oppyntning. Seriøst... Sådan en mand ville jeg aldrig kunne være sammen med. Heller ikke dem der var der lige inden som havde hele huset fyldt af julemænd (selv Gertrud Sands hjem ville ligne noget der var minimalistisk indrettet). Der var også en der inderligt ønskede at bo i et gingerbread House og var ved at udvælge den helt rigtige brune nuance til huset, der også endte med at få slikstokke og andet gejl klistret på huset

Fuck der er mærkelige mennesker i verden :stoned:


Altså jeg kan godt lide jul. Men hver dag? Hele året? Hell no!! Jeg husker en tegnefilm, der omhandlede det, og det var jo slet ikke sjovt til sidst. Jeg synes julen er skøn, netop fordi det er noget der kun er en gang om året.
Men altså ... hvis nogen kom og tilbød mig en (ombygget) kane som seng, ville jeg da ikke sige nej tak :fløjt:


Ej men det her er altså grelt :8: nu har jeg ikke lige kunnet finde klip som var med i programmet med ham der fejrede jul året rundt og der her er endda meget afdæmpet i forhold til det jeg har set



Det her er fra programmet til gengæld



0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2015, 21:47

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Folk med jule obsessions på TLC. Lige pt med en mand der fejrer jul hver dag hele året rundt incl gaver og den store julemiddag og fuld oppyntning. Seriøst... Sådan en mand ville jeg aldrig kunne være sammen med. Heller ikke dem der var der lige inden som havde hele huset fyldt af julemænd (selv Gertrud Sands hjem ville ligne noget der var minimalistisk indrettet). Der var også en der inderligt ønskede at bo i et gingerbread House og var ved at udvælge den helt rigtige brune nuance til huset, der også endte med at få slikstokke og andet gejl klistret på huset

Fuck der er mærkelige mennesker i verden :stoned:


Jeg tænkte præcis det samme og spurgte mig selv hvorfor jeg sad og så det :loll:.

Det irriterede mig at han sagde han ikke kunne være med en der ikke kunne lide julen. Men nu er det ikke at gide at fejre jul 365 dage om året jo ikke det samme som ikke at kunne lide julen.

Familien med julelysene. Med fare for at lyde som om jeg har ondt i røven vil jeg lige at man har for mange penge at bruge hvis man frivilligt tager den el-regning :tie:.

Præcis! Jeg er imponeret over at man kan købe gaver til sig selv og sende julekort til sig selv og så agere overrasket :stoned: Altså hvis manden havde Alzheimers eller var ramt på korttidshukommelsen så var det noget andet

Det var bare for meget med alle de lys. En ting er at det ikke var pænt men som du siger: Hvad koster sådan noget ikke både i el og udstyr? :8: Så har man seriøst for mange penge og aner ikke hvad man skal stille op med dem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2015, 22:05

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:....


Kom i tanke om hende her:


:ticks: :nej: But why?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 11:45

Hvad fanden jeg laver på Joan Ørtings facebookside
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Thestral » 27. dec 2015, 12:27

Smiling_Goat skrev:Hvorfor pokker jeg har fået en mail om, at der ligger en indtalt besked til mig på WhatsApp.. Men afsenderen er en bilforhandler i England.

Eeeh.. (jeg har selvfølgelig ikke lyttet til beskeden. Jeg så bare, at der lå en besked fra Whatsapp, undrede mig, åbnede den, så at det var en besked om en besked, kiggede på afsenderen og så at det var en mærkelig mailadresse. Den googlede jeg naturligvis (fordi jeg er mindst lige så mærkelig som mailen) og fandt ud af, at det var en bilforhandler i England.)
Dem får jeg også en masse af. Jeg tænker det er spam inficeret med noget virusnoget så trykker aldrig på dem :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:09

At det nu ikke længere hedder 'avis' eller 'nyhedsbureau', men 'medie'.

"... skriver det svenske medie Expressen", siger speakeren i radioen så for eksempel. Jeg ser hver gang for mig en eller anden gammeldags sandsigerske med lukkede øjne, papillotter i de stålgrå krøller, en afgnavet cerut i mundvigen og tøfler med lammeskindskant.

Men okay, når de henviser til Ekstra-Bladet er det måske faktisk også et rammende billede på både afsender og målgruppe. :gruble:
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 18:12

^ Når jeg hører om "medier", tænker jeg nogle gange, at det jo netop også kan være noget spirituelt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:15

Jep. Det var sådan set det, jeg forsøgte at sige med min "sandsigerske". Sådan nogle var/er jo også at regne som spirituelle ... :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 18:18

ManicNinja skrev:Jep. Det var sådan set det, jeg forsøgte at sige med min "sandsigerske". Sådan nogle var/er jo også at regne som spirituelle ... :)


Det var derfor, jeg fandt billedet, selvom jeg dog ikke tror, det er sådan, stemningen hyppigst er på Ekstra Bladets redaktion. :D
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"