Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tricolette » 15. jun 2016, 13:19

At jeg lige har modtaget årets første forslag til firmajulefrokost. :santa2:

DET ER IKKE ENGANG SANKT HANS ENDNU!!!! :shock: :shock: :shock:
5
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sjo » 15. jun 2016, 13:57

ShuruQ skrev:
Tricolette skrev:At jeg lige har modtaget årets første forslag til firmajulefrokost. :santa2:

DET ER IKKE ENGANG SANKT HANS ENDNU!!!! :shock: :shock: :shock:


De er SATEME godt nok tidligt ude :stoned:.

En jeg kender, var ude for at blive bedt om sine børn ønsker til jul i MARTS måned :tie:.


Jeg skal til at tænke på at bestille ferie til foråret 2017 her på min arbejdsplads, fordi ellers kan vagtplanen ikke gå op... :stoned: Vor herre bevares til fucking pipirøvhest for en omgang sludder.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2016, 14:14

Jeg har lige købt et par høretelefoner, som i begge sider passer til højre øre.
2
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 15. jun 2016, 17:39

Hvorfor det åbentbart er ret ok, at gøre grin med/bashe folk der ikke kan læse og stave så godt, hvorimod det oftest ikke positivt på hvis man gør det med en der stammer eller halter?
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 15. jun 2016, 18:02

Hvorfor fanden Mette Bock slet ikke satte sig ind i noget som helst, før hun på Facebook postede indlæg om banearbejdere og sikkerhed på det danske jernbanenet.

Wauw for en shitstorm - og det vilde er, at konen, da hendes uvidenhed påpeges, og der kommer indlæg fra folk, der ved, hvad de taler om, hverken undskylder eller indrømmer noget. Men fortsætter dybere og dybere ned i den grøft, hun har gravet for sig selv.

Oh well. Bekræfter mine fordomme om Liberal Alliance generelt og Anders S og hans søster i særdeleshed. :gisp:
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2016, 19:21

ManicNinja skrev:Hvorfor fanden Mette Bock slet ikke satte sig ind i noget som helst, før hun på Facebook postede indlæg om banearbejdere og sikkerhed på det danske jernbanenet.

Wauw for en shitstorm - og det vilde er, at konen, da hendes uvidenhed påpeges, og der kommer indlæg fra folk, der ved, hvad de taler om, hverken undskylder eller indrømmer noget. Men fortsætter dybere og dybere ned i den grøft, hun har gravet for sig selv.

Oh well. Bekræfter mine fordomme om Liberal Alliance generelt og Anders S og hans søster i særdeleshed. :gisp:

Deeet så dumt. :gruble:
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 15. jun 2016, 21:12

At min fod har gjort skide ondt i to dage, så ondt så jeg humper rundt, men jeg har ikke slået den på noget tidspunkt? :gruble:
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. jun 2016, 23:39

Sjo skrev:Vor herre bevares til fucking pipirøvhest for en omgang sludder.


Note to self: "Pipirøvhest" skal være et ord som indgår i de fleste af mine dramatiske udbrud fra nu af!
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 15. jun 2016, 23:56

Sjo skrev:
ShuruQ skrev:
Tricolette skrev:At jeg lige har modtaget årets første forslag til firmajulefrokost. :santa2:

DET ER IKKE ENGANG SANKT HANS ENDNU!!!! :shock: :shock: :shock:


De er SATEME godt nok tidligt ude :stoned:.

En jeg kender, var ude for at blive bedt om sine børn ønsker til jul i MARTS måned :tie:.


Jeg skal til at tænke på at bestille ferie til foråret 2017 her på min arbejdsplads, fordi ellers kan vagtplanen ikke gå op... :stoned: Vor herre bevares til fucking pipirøvhest for en omgang sludder.

Ej?
Sådan noget ville jeg ikke helt magte. På mit nye job planlægges julearbejdsplanen i septemper/oktober og sommerferien i februar-ish.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 16. jun 2016, 03:36

Hvornår bøllehatte blev moderne?
Min kærestes bonusniece er 17 år gammel, og indimellem ser jeg de billeder, hun liker af sine venner eller billeder med hende og vennerne. Og bøllehatte er åbenbart en seriøs ting?
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 16. jun 2016, 05:01

Karkluden skrev:Hvornår bøllehatte blev moderne?
Min kærestes bonusniece er 17 år gammel, og indimellem ser jeg de billeder, hun liker af sine venner eller billeder med hende og vennerne. Og bøllehatte er åbenbart en seriøs ting?

Shit :badr: Sidst de var fremme og jeg selv gik med dem var mens jeg gik i folkeskolen eller noget i den stil. Det er alligevel 20 år siden eller deromkring
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jun 2016, 10:06

2SHY skrev:
Karkluden skrev:Hvornår bøllehatte blev moderne?
Min kærestes bonusniece er 17 år gammel, og indimellem ser jeg de billeder, hun liker af sine venner eller billeder med hende og vennerne. Og bøllehatte er åbenbart en seriøs ting?

Shit :badr: Sidst de var fremme og jeg selv gik med dem var mens jeg gik i folkeskolen eller noget i den stil. Det er alligevel 20 år siden eller deromkring


Oh God, jeg syede min egen Bøllehat i håndgerningstimerne :nej: :skeptisk:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 16. jun 2016, 10:42

Karkluden skrev:Hvornår bøllehatte blev moderne?
Min kærestes bonusniece er 17 år gammel, og indimellem ser jeg de billeder, hun liker af sine venner eller billeder med hende og vennerne. Og bøllehatte er åbenbart en seriøs ting?

Altså han der fra Danmark har talent, som mine drenge godt kan lide havde tit sådan en på (*shit, sådan en sætning får mig til at føle mig gammel*)

Topgunn...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 13:33

2SHY skrev:
Karkluden skrev:Hvornår bøllehatte blev moderne?
Min kærestes bonusniece er 17 år gammel, og indimellem ser jeg de billeder, hun liker af sine venner eller billeder med hende og vennerne. Og bøllehatte er åbenbart en seriøs ting?

Shit :badr: Sidst de var fremme og jeg selv gik med dem var mens jeg gik i folkeskolen eller noget i den stil. Det er alligevel 20 år siden eller deromkring


Det passer vel meget godt så? Er der ikke ca tredive år mellem mode-repriser? :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 16. jun 2016, 13:39

Dirtylittledevil skrev:
2SHY skrev:
Karkluden skrev:Hvornår bøllehatte blev moderne?
Min kærestes bonusniece er 17 år gammel, og indimellem ser jeg de billeder, hun liker af sine venner eller billeder med hende og vennerne. Og bøllehatte er åbenbart en seriøs ting?

Shit :badr: Sidst de var fremme og jeg selv gik med dem var mens jeg gik i folkeskolen eller noget i den stil. Det er alligevel 20 år siden eller deromkring


Oh God, jeg syede min egen Bøllehat i håndgerningstimerne :nej: :skeptisk:


Hjemmelavede bøllehatte, simpelthen! Hvordan var det nu - du er fra Jylland, ikke? :P
But oh well - i fritteren syede vi rynkede velourhårbånd ... Dem er der også nu igen kvinder, som går med, har jeg set.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"