Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4539

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 16. jun 2018, 23:23

Madam Pomfrey skrev:
Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Hvor svært det kan være for manden - når vi talte sammen i går - at ønske tillykke med i dag?
Eller få sine forældre, der bor lige ved siden af til at plukke en buket ukrudt eller købe en blomst og få dem til at levere den?
Eller at bestille via Interflora, når han HAR internet dækning, hvad de jo trods alt har af og til?
Og hvorfor jeg i det hele taget håber på, at han gør noget ud af dagen?

Surt at sidde på sin 18-års bryllupsdag og overveje om de sidste 5-6 år har været en fejl ...

Nu hvor det er d.17.6 kl 00.30 er det helt officielt.
Ingenting!

Krammer! - det er næppe den store trøst, og nu ved jeg jo ikke hvordan og i hvilket omfang i tidligere har markeret bryllupsdagen, men for nogen er det jo bare en dato, og ikke noget specielt. I synes at have forskellige tilgange og forventninger til denne dag, og hvis han ikke er klar over at du ønsker og håber på opmærksomhed og anerkendelse, så tænker han ikke over at give den.
Ikke at det gør det mindre bittert for dig, i dag - og jeg forstår godt at det gør ondt.

Tak.
Når han har været hjemme, har vi som regel gjort noget ud af det med enten brunch eller god mad.
Ikke vildt meget med gaver osv, men dog altid et eller andet.
Når han er ude, jamen han har typisk ringet hjem eller som minimum sendt en mail - så tæt på som muligt. Som fx, hvis han ringede mandag og vidste de var uden dækning om lørdagen, som kunne være datoen, så har han altid sagt tillykke på forhånd eller noget i den stil.
En ting er, at han virkelig hader sit arbejde.
Men vi talte sammen fredag! Og han nævnte nogle datoer rundt om som er tæt på.
Ikke et ord om i lørdag.

Men hans søn, datter, forældre med flere kan han godt huske.
Jeg orker ikke mere.
Fatter ikke, hvorfor jeg overhovedet havde forventet/ håbet på en forskel i år.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 390
Likede indlæg: 5332

Indlægaf Æble » 17. jun 2018, 05:34

Sophies-mor skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Hvor svært det kan være for manden - når vi talte sammen i går - at ønske tillykke med i dag?
Eller få sine forældre, der bor lige ved siden af til at plukke en buket ukrudt eller købe en blomst og få dem til at levere den?
Eller at bestille via Interflora, når han HAR internet dækning, hvad de jo trods alt har af og til?

Surt at sidde på sin 18-års bryllupsdag og overveje om de sidste 5-6 år har været en fejl ...

Ingenting!

Krammer! - det er næppe den store trøst, og nu ved jeg jo ikke hvordan og i hvilket omfang i tidligere har markeret bryllupsdagen, men for nogen er det jo bare en dato, og ikke noget specielt. I synes at have forskellige tilgange og forventninger til denne dag, og hvis han ikke er klar over at du ønsker og håber på opmærksomhed og anerkendelse, så tænker han ikke over at give den.
Ikke at det gør det mindre bittert for dig, i dag - og jeg forstår godt at det gør ondt.

Tak.
Når han har været hjemme, har vi som regel gjort noget ud af det med enten brunch eller god mad.
Når han er ude, jamen han har typisk ringet hjem eller som minimum sendt en mail - så tæt på som muligt. Som fx, hvis han ringede mandag og vidste de var uden dækning om lørdagen, som kunne være datoen, så har han altid sagt tillykke på forhånd eller noget i den stil.
Ikke et ord om i lørdag.

Jeg orker ikke mere.

Ligger der mere bag en en glemt bryllupsdag? Måske går det ikke så godt mellem jer for tiden? Forstår ikke hvorfor du ikke selv har sagt noget eller sendt en gave eller et kort til ham?

Tænker der må ligge mere i det en markering af bryllupsdag, men at det bliver et symbol på hvad du mangler fra ham. Det lyder ikke rart, håber i kan få vendt skuden :ae:
5
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 61
Likede indlæg: 2833

Indlægaf Ghattner » 17. jun 2018, 06:44

Hvorfor sociale medier som Facebook, Instagram og YouTube ikke har betalingsfunktioner så man kan slippe for reklamer og sponsoreret indhold
3
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4539

Indlægaf Sophies-mor » 17. jun 2018, 07:09

Æble skrev:
Sophies-mor skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Sophies-mor skrev:

Ingenting!

Tak.
Ikke et ord om i lørdag.

Jeg orker ikke mere.

Ligger der mere bag en en glemt bryllupsdag? Måske går det ikke så godt mellem jer for tiden? Forstår ikke hvorfor du ikke selv har sagt noget eller sendt en gave eller et kort til ham?

Tænker der må ligge mere i det en markering af bryllupsdag, men at det bliver et symbol på hvad du mangler fra ham. Det lyder ikke rart, håber i kan få vendt skuden :ae:

Grunden til, at jeg ikke sagde noget er:
Nej det går ikke godt..dvs han synes at det går acceptabelt og jeg synes, det går alt andet.
Jeg havde brug for at se, om han selv huskede det.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 919
Likede indlæg: 13006

Indlægaf dgd2007 » 17. jun 2018, 10:00

Juki skrev:
Confucius skrev:Et godt råd angående håndklæder: Tør aldrig hænderne i det i skridthøjde. Slet ikke hvis de er fugtige der. Nogle mænd tørrer pikken af der efter de har pisset (bl.a.!), fordi frotté imod glans nu engang er mere behageligt en 2-lags sandpapir mod glans.

:panik: :panik: :panik: :panik: :panik:

Jeg hader i forvejen at være gæst et sted hvor man ikke ved hvilket håndklæde der er til hænderne efter håndvask og hvilket håndklæde de bruger til kroppen og åbenbart også andre ting :whine:

Debatregel #1: Du skal ikke tro på alt hvad Confucius bilder dig ind :fløjt:
2
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Confucius » 17. jun 2018, 13:24

dgd2007 skrev:Debatregel #1: Du skal ikke tro på alt hvad Confucius bilder dig ind :fløjt:

Arh, den regel gælder vist alle debattørerne herinde. Men det er nu rigtigt nok det med håndklædet.
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 390
Likede indlæg: 5332

Indlægaf Æble » 17. jun 2018, 13:27

Confucius skrev:
dgd2007 skrev:Debatregel #1: Du skal ikke tro på alt hvad Confucius bilder dig ind :fløjt:

Arh, den regel gælder vist alle debattørerne herinde. Men det er nu rigtigt nok det med håndklædet.

Du er mistænkeligt skråsikker :mellow:
1
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4089

Indlægaf Confucius » 17. jun 2018, 13:33

Æble skrev:
Confucius skrev:

Du er mistænkeligt skråsikker :mellow:

Selvfølgelig er jeg det. Det er viden og ikke gætteri, jeg fremsætter.
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 61
Likede indlæg: 2833

Indlægaf Ghattner » 17. jun 2018, 15:15

Hvorfor 6-årige piger på stranden har bikini med bh på? I den alder giver det vel lige så meget menkng at drenge har bh på
3
fisken80
Kort karma: 326
Likede indlæg: 12029

Indlægaf fisken80 » 17. jun 2018, 16:07

Ghattner skrev:Hvorfor 6-årige piger på stranden har bikini med bh på? I den alder giver det vel lige så meget menkng at drenge har bh på

Fordi de synes det er pænt og fordi de gerne vil ligne mor og de andre damer. Gætter jeg på.
7
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 603
Likede indlæg: 10291

Indlægaf Lemonella » 17. jun 2018, 16:13

Ghattner skrev:Hvorfor 6-årige piger på stranden har bikini med bh på? I den alder giver det vel lige så meget menkng at drenge har bh på

Fordi små piger spejlet sig i deres mor og gerne vil ligne hende. Små drenge spejler sig i deres far og fædre går sjældent i bikini.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14780

Indlægaf Juki » 17. jun 2018, 16:20

dgd2007 skrev:
Juki skrev:
Confucius skrev:Et godt råd angående håndklæder: Tør aldrig hænderne i det i skridthøjde. Slet ikke hvis de er fugtige der. Nogle mænd tørrer pikken af der efter de har pisset (bl.a.!), fordi frotté imod glans nu engang er mere behageligt en 2-lags sandpapir mod glans.

:panik: :panik: :panik: :panik: :panik:

Jeg hader i forvejen at være gæst et sted hvor man ikke ved hvilket håndklæde der er til hænderne efter håndvask og hvilket håndklæde de bruger til kroppen og åbenbart også andre ting :whine:

Debatregel #1: Du skal ikke tro på alt hvad Confucius bilder dig ind :fløjt:

Er der noget min tid på debatten(og internettet generelt) har lært mig så er det at det man mindst forventer og troede var muligt er en mulighed og en realitet :wacko:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
No1
Kort karma: 165
Likede indlæg: 2632

Indlægaf No1 » 17. jun 2018, 16:44

Hvorfor Sallings webshopp er så piv elendig i modsætning til magasins? Det er som om de ikke *vil* have folk til at handle der.
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Dmitra
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 817
Likede indlæg: 11155

Indlægaf Dmitra » 17. jun 2018, 18:40

Hvorfor en hel del af de p-piller der er på markedet har sådan en hvinende sød smag :badr:?
0
Ich will nicht ins Paradies
Wenn der Weg dorthin so schwierig ist
Wenn ich nicht rein darf, wie ich bin
Bleib ich draußen vor der Tür! :deer:
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 658
Likede indlæg: 13961

Indlægaf Sangius » 17. jun 2018, 18:53

Dmitra skrev:Hvorfor en hel del af de p-piller der er på markedet har sådan en hvinende sød smag :badr:?

Jeg undrer mig over hvorfor du smager på pillerne? :gruble:
4

Tilbage til "Generelt"