Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20422
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43840

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 11. apr 2017, 13:52

Døgnåbne frisører. Jeg er kørt forbi en i dag. Hvem går dog til frisøren midt om natten? Er der folk der vågner kl. 03 om natten og tænker, at det er da lige nu, at jeg skal ned og have en klipning eller nye krøller etc? :forvirret:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 11. apr 2017, 19:36

paint skrev:Døgnåbne frisører. Jeg er kørt forbi en i dag. Hvem går dog til frisøren midt om natten? Er der folk der vågner kl. 03 om natten og tænker, at det er da lige nu, at jeg skal ned og have en klipning eller nye krøller etc? :forvirret:


Måske b-mennesker, men selvom jeg er nok så meget natteravn og vågen sent, tror jeg alligevel ikke, jeg ville komme ud af døren til det. :lol:
1
14 11 14
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32428

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 11. apr 2017, 20:06

Surfede sådan på må og få på nettet og faldt over dette:


http://pointworld.com/user/zommer/thoughts/hvor-stammer-haengeroevsbukser-fra/



0
zommer posted a new Thought
7 years ago

hvor stammer hængerøvsbukser fra

Jeg vil godt indrømme, at jeg ikke ved, hvor hængerøvsbukser stammer fra, men jeg er også ret ligeglad med, hvor de kommer fra.
Jeg har da ikke noget imod, at de unge mennesker går rundt med de hængerøvbukser, men jeg bryder mig ikke om, at små drenge og piger der går rundt med hængerøvbukser, for det ser ikke særligt godt ud, at små drenge og små piger går rundt med de hængerøvbukser, for det er de slet ikke gamle nok til.
For der er sikkert en del pædofile, der vil prøve at udnytte de små drenge og piger.
Jeg mener, at pædofile skal i fængsel på livstid, og de skal ikke ud før, at de skal begraves.



Det er bare underligt med underligt på... :gruble:
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2017, 21:28

Mennesker der altid begynder at nynne når der er stilhed, og det er bare sådan noget hjemmebrygget hmmm hm hm hmmmm noget, ikke en "ægte" melodi men egentlig bare unødvendig støjforurening.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 12. apr 2017, 05:21

At fædre beskrives som familiefar, mens mødre 'bare' er mor.
8
Klimatosse
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. apr 2017, 05:32

Hvorfor jeg pt får så mange venneanmodning på FB - fra vildtfremmede mennesker med udenlandske navne, men som alle har boet og gået i skole i Danmark og nu bor i udlandet. Det er ikke engang venners-venner, så vi har ikke noget til fælles der.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 12. apr 2017, 08:19

Joachim B Olsen siger at folk der spiller Lotto betaler en ekstra skat. Det er en skat for dumme.
Folk går balalejka.
Men..... Det er jo rigtigt?
Jeg spiller også Lotto en gang imellem og jeg er da fuldt ud klar over at det med al sandsynlighed er den dårligste investering jeg kommer til at lave.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. apr 2017, 11:46

Jeg har sat en vare til salg på vores lokale facebooksalgsside og har fået emojien 'to øjne' som kommentar. Hvad faen betyder det :gruble:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 12. apr 2017, 11:47

Daine skrev:Jeg har sat en vare til salg på vores lokale facebooksalgsside og har fået emojien 'to øjne' som kommentar. Hvad faen betyder det :gruble:

At vedkommende følger opslaget, tror jeg.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. apr 2017, 11:49

Juki skrev:
Daine skrev:Jeg har sat en vare til salg på vores lokale facebooksalgsside og har fået emojien 'to øjne' som kommentar. Hvad faen betyder det :gruble:

At vedkommende følger opslaget, tror jeg.

Ok. Tak :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 12. apr 2017, 11:52

kidkomb skrev:Joachim B Olsen siger at folk der spiller Lotto betaler en ekstra skat. Det er en skat for dumme.
Folk går balalejka.
Men..... Det er jo rigtigt?
Jeg spiller også Lotto en gang imellem og jeg er da fuldt ud klar over at det med al sandsynlighed er den dårligste investering jeg kommer til at lave.

Hvis Lotto er en ekstra skat for dumme, betyder det så at Joakim spiller det 3 gange om ugen :gruble:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. apr 2017, 11:53

Aspargsen skrev:
kidkomb skrev:Joachim B Olsen siger at folk der spiller Lotto betaler en ekstra skat. Det er en skat for dumme.
Folk går balalejka.
Men..... Det er jo rigtigt?
Jeg spiller også Lotto en gang imellem og jeg er da fuldt ud klar over at det med al sandsynlighed er den dårligste investering jeg kommer til at lave.

Hvis Lotto er en ekstra skat for dumme, betyder det så at Joakim spiller det 3 gange om ugen :gruble:

Det er ikke det JBO spiller. Men hvis han ikke passer på, bliver han blind ;)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 12. apr 2017, 12:04

Daine skrev:Jeg har sat en vare til salg på vores lokale facebooksalgsside og har fået emojien 'to øjne' som kommentar. Hvad faen betyder det :gruble:

At de følger med i tråden - fordi folk er så tumpede at de ikke kan finde ud af at slå notifikationer til selv. :rulle:
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. apr 2017, 12:06

Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg har sat en vare til salg på vores lokale facebooksalgsside og har fået emojien 'to øjne' som kommentar. Hvad faen betyder det :gruble:

At de følger med i tråden - fordi folk er så tumpede at de ikke kan finde ud af at slå notifikationer til selv. :rulle:

Det er bare lidt sjovt, for hun er den eneste der har kommenteret indtil nu. Varen er lige sat på siden. Hvad er det lige hun regner med sker :gruble:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 12. apr 2017, 13:36

Anne Droid skrev:At fædre beskrives som familiefar, mens mødre 'bare' er mor.


Jeg tror, det er gammel sprogbrug, der er hængt fast.
Fra dengang kvinderne var hjemmegående og passede børn og hus, men familiefaderen var ham, der var familiens overhoved og slæbte pengene hjem. Det med overhoved var måske mest på papiret. Jeg har fra pålidelig kilde, at det sommetider var kvinderne, der havde bukserne på :D
0
14 11 14

Tilbage til "Generelt"