Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2017, 13:28

At jeg nu tre gange har forsøgt at rejse mig fra sofaen for at gå i bad og gøre mig klar. Jeg har foreløbig været to timer om at finde ud af, hvad tøj jeg skal have på og lægge det frem. Er derefter atter havnet i sofaen med puteren på skødet. Sidder stadig i nattøj og morgenhår og er SÅ sløv og lørdags-lad,om end i fint humør. :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2017, 13:30

Alphilia skrev:Folk der sidder med sko på sædet i S-toget.


Jeg er begyndt at gå hen og "tilbyde" (læs: høfligt kommandere) en gratisavis ned under deres ulækre gummisko, hvis efterladenskaber jeg sgu ikke gider komme til at sætte mig i, næste gang jeg tager toget ... :cuss: Nogle få af dem bliver enormt fornærmede og arrige. Jeg er ret ligeglad. De fleste reagerer dog faktisk positivt.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 14. okt 2017, 13:34

Juki skrev:
Yetie skrev:Jeg undrer mig over at folk går i selvsving over de mindste ting. Denne gang at man kan købe "afskårne hænder og fødder" i Rema. For uha, det må man da ikke sælge efter ubåds-sagen. :rulle:

Var det ikke også et problem sidste eller forrige år? :gruble:


Jo det var det. Jeg var i Rema i går og så en lille dreng med den afskårne gummifod og tænkte at nogen folk da nok igen skal brokke sig over det :-D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 14. okt 2017, 14:08

At jeg I tre forskellige tråde i dag er stødt på en omtale af nisser :gruble: så vidt jeg husker er det heller ikke de samme debattører. Altså er alle blevet julekulrede allerede?
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 14. okt 2017, 14:09

Selene skrev:Debatten: "Følgende ord: smartbuyglasses - er for alment anvendt og blev ignoreret i søgningen." Virkelig? :mellow: Jeg synes der var nogen der havde anmeldt dem herinde engang, men kan selvfølgelig ikke finde det.

Du kan altid prøve på Google og så tilføje dette efter søgeordene:

Kode: Vælg alt

 site:debatten.net
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 14. okt 2017, 14:11

Moxy-lady skrev:At jeg I tre forskellige tråde i dag er stødt på en omtale af nisser :gruble: så vidt jeg husker er det heller ikke de samme debattører. Altså er alle blevet julekulrede allerede?


Det tror jeg. Jeg er også totalt i julestemning. :lun:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 14. okt 2017, 14:13

Fillie skrev:
Moxy-lady skrev:At jeg I tre forskellige tråde i dag er stødt på en omtale af nisser :gruble: så vidt jeg husker er det heller ikke de samme debattører. Altså er alle blevet julekulrede allerede?


Det tror jeg. Jeg er også totalt i julestemning. :lun:


Jeg kan godt lide jul, men jeg kan altså godt vente en måneds tid endnu, ellers når jeg at blive træt af det.
3
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 14. okt 2017, 14:22

Moxy-lady skrev:At jeg I tre forskellige tråde i dag er stødt på en omtale af nisser :gruble: så vidt jeg husker er det heller ikke de samme debattører. Altså er alle blevet julekulrede allerede?

Nej! :ad!:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 14. okt 2017, 15:27

Juki skrev:
Moxy-lady skrev:At jeg I tre forskellige tråde i dag er stødt på en omtale af nisser :gruble: så vidt jeg husker er det heller ikke de samme debattører. Altså er alle blevet julekulrede allerede?

Nej! :ad!:


Jo, sgu! Nærmest hver gang som en "det er en nisse der er på spil"-agtige kommentarer. Altså, det er da sjovt/hyggeligt nok, men jeg er måske stødt på udtrykket 3 gange over det sidste halve år, og så dukker der 3 kommentarer op som jeg læser herinde på samme dag. Det er sgu underligt! :lol:
Det er nok nisser
0
My world 12-10-18 :lun:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 14. okt 2017, 16:05

ManicNinja skrev:At jeg nu tre gange har forsøgt at rejse mig fra sofaen for at gå i bad og gøre mig klar. Jeg har foreløbig været to timer om at finde ud af, hvad tøj jeg skal have på og lægge det frem. Er derefter atter havnet i sofaen med puteren på skødet. Sidder stadig i nattøj og morgenhår og er SÅ sløv og lørdags-lad,om end i fint humør. :)

Det er derfor jeg altid gør det i omvendt rækkefølge... smider tøjet og i bad... for der er ikke noget værre end at fryse, så tøj skal du nok få på :-)
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 14. okt 2017, 16:07

Moxy-lady skrev:
Juki skrev:
Moxy-lady skrev:At jeg I tre forskellige tråde i dag er stødt på en omtale af nisser :gruble: så vidt jeg husker er det heller ikke de samme debattører. Altså er alle blevet julekulrede allerede?

Nej! :ad!:


Jo, sgu! Nærmest hver gang som en "det er en nisse der er på spil"-agtige kommentarer. Altså, det er da sjovt/hyggeligt nok, men jeg er måske stødt på udtrykket 3 gange over det sidste halve år, og så dukker der 3 kommentarer op som jeg læser herinde på samme dag. Det er sgu underligt! :lol:
Det er nok nisser

Altså jeg nævner nisser hele året rundt, da de ikke kun er der til jul, for mig er de overalt, ellers har jeg jo ingen undskyldning midt på sommeren :-)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 14. okt 2017, 16:45

Hvad Pernille Vermund har imod Djøffere?

Har lige set hendes tale ved Nye Borgerliges Landsmøde... Al magt skal tages fra Djøfferne. De er både skyld i de rapporter, som regeringen fejlagtigt bruger til at basere love på; de er skyld i at Jobcentrene ikke skaffer folk i arbejde..

Altså, det var virkelig "djøfferne har skabt et helvede"-retorik. Og det var mange gange hun fik sendt en verbal lussing efter djøffere.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43765

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 14. okt 2017, 17:23

icelady skrev:Hvad Pernille Vermund har imod Djøffere?

Har lige set hendes tale ved Nye Borgerliges Landsmøde... Al magt skal tages fra Djøfferne. De er både skyld i de rapporter, som regeringen fejlagtigt bruger til at basere love på; de er skyld i at Jobcentrene ikke skaffer folk i arbejde..

Altså, det var virkelig "djøfferne har skabt et helvede"-retorik. Og det var mange gange hun fik sendt en verbal lussing efter djøffere.


Hun skal være glad for at hun ikke selv fik lussinger i går, på Toga Vinstue i København. Politiet, måtte komme og eskortere hende ud til bilen. Og det var IKKE djøffere, der ventede uden for og det var garanteret heller ikke kun verbale lussinger, der var i luften.

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 14. okt 2017, 17:30

6 chips - 150 kalorier. WTF?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 14. okt 2017, 18:50

Lykke skrev:6 chips - 150 kalorier. WTF?


Normalt er der ca. 500 kcal i 100 g chips, så det passer da meget godt med de 28 g, som 6 chips vejer.
1

Tilbage til "Generelt"