Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 18. jul 2016, 16:29

At folk partout skal være på tværs, når de ikke engang gider sætte sig ind i den anden side af problemet :gruble:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anlewi » 18. jul 2016, 16:53

Hvordan min mand kan blive ved med at være et forvirret rodehoved der forlægger vigtige ting
2
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf computermus » 18. jul 2016, 17:51

Hvorfor mit firma, vil have at jeg en gang om ugen skal bruge sæbebaseret gulvrengøringsmiddel, når det åbenbart får gulvet til at virke beskidt.
Når jeg så til gengæld lader være med at bruge det sæbebaserede middel, og kun bruge det neutrale rengøringsmiddel, så er der stort set aldrig en bemærkning fra børnehavens personale, med hensyn til gulvet.
I dag var der nemlig en sådan bemærkning, og det på trods af at jeg i fredags havde støvsuget alle 700kvm, og (naturligvis) vasket gulve efterfølgende med netop det sæbebaserede middel. Det var i hvertfald ikke beskidt da jeg gik derfra for at holde weekend.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mangoness » 18. jul 2016, 19:53

TheAuthor skrev:Så øøh, tråden om stofbind er væk? Skulle finde et link derfra :(


Jeg kan heller ikke finde tråden :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf hotlips » 18. jul 2016, 20:06

En tråd på facebook om at der er gået folk ind i en dames lejlighed for at fange de der pokemon og de der svarer.

De har en masse kreative ideer om hvad de vil gøre hvis det skete hos dem bla knække telefonen midt over, give dem rengøringsmidler og få dem til at gøre hele huset rent,kaste hele opvasken på dem osv.

Jeg forstår ikke helt hvordan man lige forestiller sig at udføre det i praksis selvom man ikke har for mange brikker hvis man vader ind hos andre på den måde så skal man vel være decideret tilbagestående for bare at sige det er fint og så ellers knokle løs med rengøring i det her fremmede hus eller for at blive stående mens folk lige henter resten af opvasken eller værktøj til at knække telefonen.

Jaja jeg ved godt det ikke er meningen man skal tænke over det men alligevel....
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf hotlips » 18. jul 2016, 20:06

En tråd på facebook om at der er gået folk ind i en dames lejlighed for at fange de der pokemon og de der svarer.

De har en masse kreative ideer om hvad de vil gøre hvis det skete hos dem bla knække telefonen midt over, give dem rengøringsmidler og få dem til at gøre hele huset rent,kaste hele opvasken på dem osv.

Jeg forstår ikke helt hvordan man lige forestiller sig at udføre det i praksis selvom man ikke har for mange brikker hvis man vader ind hos andre på den måde så skal man vel være decideret tilbagestående for bare at sige det er fint og så ellers knokle løs med rengøring i det her fremmede hus eller for at blive stående mens folk lige henter resten af opvasken eller værktøj til at knække telefonen.

Jaja jeg ved godt det ikke er meningen man skal tænke over det men alligevel....
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 19. jul 2016, 06:44

hotlips skrev:En tråd på facebook om at der er gået folk ind i en dames lejlighed for at fange de der pokemon og de der svarer.

De har en masse kreative ideer om hvad de vil gøre hvis det skete hos dem bla knække telefonen midt over, give dem rengøringsmidler og få dem til at gøre hele huset rent,kaste hele opvasken på dem osv.

Jeg forstår ikke helt hvordan man lige forestiller sig at udføre det i praksis selvom man ikke har for mange brikker hvis man vader ind hos andre på den måde så skal man vel være decideret tilbagestående for bare at sige det er fint og så ellers knokle løs med rengøring i det her fremmede hus eller for at blive stående mens folk lige henter resten af opvasken eller værktøj til at knække telefonen.

Jaja jeg ved godt det ikke er meningen man skal tænke over det men alligevel....


:lol:
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43832

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 19. jul 2016, 08:09

DR, skriver "Issehoved-færgen er igen på vandet". Er det virkeligt en geografisk lokalitet med det navn? :8:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf decibell » 19. jul 2016, 08:13

paint skrev:DR, skriver "Issehoved-færgen er igen på vandet". Er det virkeligt en geografisk lokalitet med det navn? :8:


Hørte du ikke det tidligere på året med M/F Issehoved? :P M/F skulle så aldrig have været med på, men det var da et godt reklamestunt, mens det varede.

Issehoved er iflg. dette det nordligste punkt på Samsø.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-2 ... orstaaelse
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43832

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 19. jul 2016, 08:19

decibell skrev:
paint skrev:DR, skriver "Issehoved-færgen er igen på vandet". Er det virkeligt en geografisk lokalitet med det navn? :8:


Hørte du ikke det tidligere på året med M/F Issehoved? :P M/F skulle så aldrig have været med på, men det var da et godt reklamestunt, mens det varede.

Issehoved er iflg. dette det nordligste punkt på Samsø.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-2 ... orstaaelse


Nej - så havde jeg sgu da skreget af grin :D . Jeg har kun hørt om en by, ved navn 'Hanehoved'. Gad vide om de var på svampe, dem der engang fandt på disse besynderlige navne?
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buffy » 19. jul 2016, 09:33

paint skrev:
Nej - så havde jeg sgu da skreget af grin :D . Jeg har kun hørt om en by, ved navn 'Hanehoved'. Gad vide om de var på svampe, dem der engang fandt på disse besynderlige navne?


Du har aldrig hørt om Guldforhoved, kan jeg forstå :-D
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf decibell » 19. jul 2016, 10:22

paint skrev:
decibell skrev:
paint skrev:DR, skriver "Issehoved-færgen er igen på vandet". Er det virkeligt en geografisk lokalitet med det navn? :8:


Hørte du ikke det tidligere på året med M/F Issehoved? :P M/F skulle så aldrig have været med på, men det var da et godt reklamestunt, mens det varede.

Issehoved er iflg. dette det nordligste punkt på Samsø.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-2 ... orstaaelse


Nej - så havde jeg sgu da skreget af grin :D . Jeg har kun hørt om en by, ved navn 'Hanehoved'. Gad vide om de var på svampe, dem der engang fandt på disse besynderlige navne?



Svampe eller kigget lidt for dybt i snapseflasken. :D Det gælder også for andre stednavne. Jeg ser dagligt de særeste vejnavne.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jul 2016, 10:34

Jeg undrer mig såre over, hvad det der nye "100 layers of..."-alt muligt, der pludselig er overalt på youtube går ud på.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 19. jul 2016, 11:04

En mand på Bornholm går rundt og tager billeder af pigers numser og lægger dem på en hjemmeside. Hjemmesiden er lukket ned nu. Pigerne føler sig forståeligt nok krænket, og at det er ekstremt ubehageligt. Alt det står i en artikel på BT - og med den viden lægger BT alligevel billederne op i deres artikel....
Det er sgu en ommer BT!
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 19. jul 2016, 11:31

Fru Sunshine skrev:Jeg undrer mig såre over, hvad det der nye "100 layers of..."-alt muligt, der pludselig er overalt på youtube går ud på.

Jeg har også undret mig. Tænk at de gider!
Undrer mig også over hvorfor folk finder dem underholdende, men sådan har jeg det med de fleste makeup challenges.
1
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"