Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Maoam » 1. nov 2018, 22:53

Jeg er 29 og startede nyt job i sidste uge. Tre nye kollegaer hver for sig har sagt, de troede jeg var omkring 20.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21093

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Misantropen » 1. nov 2018, 23:28

Jedi skrev:
Dmitra skrev:
Jedi skrev:Udvalget af sild er faldet betydeligt i diverse supermarkeder, så nu er der kun 3 varianter (hvid, rød eller karry) tilbage de fleste steder. Fandt en med gin og havtorn i går, og endelig en dildsild i dag! Jubel, men altså hvad blev der af dem i cremefraise, med ramsløg eller alt det andet gode?


"Min" lokale kæmpe-Meny's udvalg er lige så stort som altid, så det er ikke noget jeg har bidt mærke i, men jeg ville klart undre mig hvis det blev som du beskrev. Hvilke kæder oplever du det i?


Netto, Brugsen og Føtex. Bor dog i København og tænker det måske er et byfænomen. Julefrokost-sæsonen kommer til at redde min fetish :santa2: :fløjt:

Hvis du har mulighed for det er sild(som man selv marinerer) ikke svært at lave og det smager fantastisk :dåne:

Hilsen en anden silde-lover :lol:
2
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Jedi » 1. nov 2018, 23:34

Misantropen skrev:
Jedi skrev:
Dmitra skrev:
Jedi skrev:Udvalget af sild er faldet betydeligt i diverse supermarkeder, så nu er der kun 3 varianter (hvid, rød eller karry) tilbage de fleste steder. Fandt en med gin og havtorn i går, og endelig en dildsild i dag! Jubel, men altså hvad blev der af dem i cremefraise, med ramsløg eller alt det andet gode?


"Min" lokale kæmpe-Meny's udvalg er lige så stort som altid, så det er ikke noget jeg har bidt mærke i, men jeg ville klart undre mig hvis det blev som du beskrev. Hvilke kæder oplever du det i?


Netto, Brugsen og Føtex. Bor dog i København og tænker det måske er et byfænomen. Julefrokost-sæsonen kommer til at redde min fetish :santa2: :fløjt:

Hvis du har mulighed for det er sild(som man selv marinerer) ikke svært at lave og det smager fantastisk :dåne:

Hilsen en anden silde-lover :lol:


Lyder lidt for ambitiøst til mig :nerve:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21093

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Misantropen » 1. nov 2018, 23:44

Jedi skrev:
Misantropen skrev:
Jedi skrev:
Dmitra skrev:
Jedi skrev:Udvalget af sild er faldet betydeligt i diverse supermarkeder, så nu er der kun 3 varianter (hvid, rød eller karry) tilbage de fleste steder. Fandt en med gin og havtorn i går, og endelig en dildsild i dag! Jubel, men altså hvad blev der af dem i cremefraise, med ramsløg eller alt det andet gode?


"Min" lokale kæmpe-Meny's udvalg er lige så stort som altid, så det er ikke noget jeg har bidt mærke i, men jeg ville klart undre mig hvis det blev som du beskrev. Hvilke kæder oplever du det i?


Netto, Brugsen og Føtex. Bor dog i København og tænker det måske er et byfænomen. Julefrokost-sæsonen kommer til at redde min fetish :santa2: :fløjt:

Hvis du har mulighed for det er sild(som man selv marinerer) ikke svært at lave og det smager fantastisk :dåne:

Hilsen en anden silde-lover :lol:


Lyder lidt for ambitiøst til mig :nerve:

Der er forskellige måder at gøre det på. Nogle mere omstændige og tidskrævende end andre :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. nov 2018, 00:20

Jeg tænker på om der er mennesker som er så naturligt smukke og velskabte, at de har svært ved at finde sådan et skønheds-fotofilter der kan gøre noget godt for dem.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 2. nov 2018, 04:30

Dirtylittledevil skrev:Jeg tænker på om der er mennesker som er så naturligt smukke og velskabte, at de har svært ved at finde sådan et skønheds-fotofilter der kan gøre noget godt for dem.

Ja mig :-)
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ExCoastal » 2. nov 2018, 06:34

At Golden State Warriors og Steph Curry konstant skal kæmpe for at blive betragtet som det bedste hold og den bedste spiller i NBA. De har vundet mesterskabet 3 gange ud af de sidste 4 år, Steph viser konstant, hvorfor han er den bedste, men når Klay Thompson har sygt gang i den, så giver Steph sine egne chancer væk for at give dem til ham. Og det lykkedes, rekorden for flest 3 point skud blev vundet af Klay Thompson. Steph havde den gamle rekord...

Det er vildt fedt at være vidne til. De fleste NBA hold har en enkelt stor stjerne, som resten af holdet forsøger at støtte. Golden State har mindst 5 (afhængig af hvordan man tæller), Steph, Kevin, Draymond, Andre og Klay. Men når det kommer til de helt store, Magic Johnson, Kareem, Jordan og LeBron så er Steph helt deroppe. Det bliver bare ikke snakket om.


http://www.espn.com/nba/story/_/id/2511 ... te-one-off
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 2. nov 2018, 08:38

FletpArkett skrev:At en yderst intelligent kvinde som Alexandra ikke har selverkendelse nok til selvfølgelig IKKE at udgive en single...Det er tåkrummende...


Har Gravinde Alexandra udgivet en single?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 2. nov 2018, 09:05

FletpArkett skrev:
Persnikedy skrev:
FletpArkett skrev:At en yderst intelligent kvinde som Alexandra ikke har selverkendelse nok til selvfølgelig IKKE at udgive en single...Det er tåkrummende...


Har Gravinde Alexandra udgivet en single?


https://ekstrabladet.dk/flash/kongelige ... de/7379380 :wacko: Det lugter simpelthen af panikalder det der...Kønt er det ikke. Så bliv dog ældre med værdighed!

Er du tosset, det lyder dårligt :lol: Ej men det er jo så pinligt :shock:
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 1234 » 2. nov 2018, 09:10

Jeg kan ikke se hvorfor det pinligt. Hun siger jo selv hun godt ved hun ikke er professionel. Jeg ville sgu også gøre, hvad jeg havde lyst til, hvis jeg fik muligheden. Det er jo ikke, fordi hun har udgivet et helt album bare et nummer til noget velgørenhed.
Senest rettet af 1234 2. nov 2018, 09:59, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 2. nov 2018, 09:20

Altså shit, den vokal er ringe, men hun må simpelthen have valgt ikke at smoothe den mere med autotune, end den er, for man kunne gost have poleret den yderligere, også uden det blev over-metallisk.

Jeg synes dog ‘panikalder’-stemplet er lidt for nemt, man kan da sagtens træffe en atypisk-for-sin-generation-beslutning, uden det har noget med panikalder at gøre :)

Jeg synes som sagt, hun synger elendigt, men jeg synes altså også det er list fedt.
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 2. nov 2018, 09:25

FletpArkett skrev:
Persnikedy skrev:
FletpArkett skrev:At en yderst intelligent kvinde som Alexandra ikke har selverkendelse nok til selvfølgelig IKKE at udgive en single...Det er tåkrummende...


Har Gravinde Alexandra udgivet en single?


https://ekstrabladet.dk/flash/kongelige ... de/7379380 :wacko: Det lugter simpelthen af panikalder det der...Kønt er det ikke. Så bliv dog ældre med værdighed!


Damn, en masse autotune.

Men i det mindste til et godt formål
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Stitch » 2. nov 2018, 09:36

Persnikedy skrev:
FletpArkett skrev:At en yderst intelligent kvinde som Alexandra ikke har selverkendelse nok til selvfølgelig IKKE at udgive en single...Det er tåkrummende...


Har Gravinde Alexandra udgivet en single?


Jeg læste det som "gravide" :lol2:
5
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 11:44

Jeg undrer mig virkelig over den lokale avis og det nyhedsstof de prioriterer.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ExCoastal » 2. nov 2018, 11:52

Ado skrev:Jeg undrer mig virkelig over den lokale avis og det nyhedsstof de prioriterer.


Hvor er det gule BREAKING? :lol:
0

Tilbage til "Generelt"