Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 387
Likede indlæg: 16668

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 16. nov 2018, 14:50

Jeg troede faktisk, at denne type læber, udelukkende var et nyere fænomen og lavet vha indsprøjtninger. Det er det åbenbart ikke. Nedenstående billede er Brigitte Bardot (fransk skuespillerinde) i 1965 :gruble:

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3655

Indlægaf Misantropen » 16. nov 2018, 14:56

paint skrev:Jeg troede faktisk, at denne type læber, udelukkende var et nyere fænomen og lavet vha indsprøjtninger. Det er det åbenbart ikke. Nedenstående billede er Brigitte Bardot (fransk skuespillerinde) i 1965 :gruble:

Billede

Der er da mange der har store/karakteristike læber fra naturens hånd :gruble:
2

Rabble Rabble Rabble
Brugeravatar
paint
Kort karma: 387
Likede indlæg: 16668

Indlægaf paint » 16. nov 2018, 15:04

Misantropen skrev:
paint skrev:Jeg troede faktisk, at denne type læber, udelukkende var et nyere fænomen og lavet vha indsprøjtninger. Det er det åbenbart ikke. Nedenstående billede er Brigitte Bardot (fransk skuespillerinde) i 1965 :gruble:

Ja. Det er der sikkert. Men jeg syntes at disse så tydeligt kunstige ud. Men det var der sikkert ikke noget der hed i 1965 (gætter jeg på)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2606
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 25004

Indlægaf kidkomb » 16. nov 2018, 16:01

paint skrev:
Misantropen skrev:

Ja. Det er der sikkert. Men jeg syntes at disse så tydeligt kunstige ud. Men det var der sikkert ikke noget der hed i 1965 (gætter jeg på)

Det tror jeg faktisk at der var, men så vidt jeg kan se på ungdomsbilleder af frøken Bardot, så havde hun ikke brug for det.
Det kan være at netop Bardot er en af grundene til at læbeforstørrelser er blevet populære?
4
Min yndlingsstilling er søstjernen.
1234
Kort karma: 89
Likede indlæg: 2260

Indlægaf 1234 » 16. nov 2018, 16:22

Jeg synes Bardots læber ser ret normale ud, når jeg googler hende :) Men måske det fordi jeg selv har ret fyldige læber :genert:
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3655

Indlægaf Misantropen » 16. nov 2018, 17:14

paint skrev:
Misantropen skrev:

Ok, det var mere din undren over at den type læber ikke er et nyere fænonom, lavet med indgreb, jeg reagerede på :D
0

Rabble Rabble Rabble
Honningprut
Kort karma: 106
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 1135

Indlægaf Honningprut » 16. nov 2018, 17:16

Om den billige Coop ketchup er begyndt at smage anderledes, efter at den har fået ny tube, eller om det bare er mine smagsløg der er fucked :gruble:
0
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
Marott
Kort karma: 223
Likede indlæg: 1370

Indlægaf Marott » 16. nov 2018, 17:48

Honningprut skrev:Om den billige Coop ketchup er begyndt at smage anderledes, efter at den har fået ny tube, eller om det bare er mine smagsløg der er fucked :gruble:

Det er ikke dig, ketchuppen smager anderledes.
0
Honningprut
Kort karma: 106
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 1135

Indlægaf Honningprut » 16. nov 2018, 17:50

Marott skrev:
Honningprut skrev:Om den billige Coop ketchup er begyndt at smage anderledes, efter at den har fået ny tube, eller om det bare er mine smagsløg der er fucked :gruble:

Ja ik? Den har fået sådan en underlig klam eftersmag? :gruble:
0
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
Marott
Kort karma: 223
Likede indlæg: 1370

Indlægaf Marott » 16. nov 2018, 17:58

Honningprut skrev:
Marott skrev:

Ja ik? Den har fået sådan en underlig klam eftersmag? :gruble:

Ja. Selv mit ene altædende barn nægter at indtage den. Så er det skidt...
2
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 687
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 10990

Indlægaf Delfin » 16. nov 2018, 18:07

paint skrev:
Misantropen skrev:

Hun er fra naturen udstyret med fyldige læber, men en del af det ligger også i måden, man lagde makeuppen på dengang. Det er ret tydeligt her
Billede
0
14 11 14
Brugeravatar
Raenil
Kort karma: 30
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 1695

Indlægaf Raenil » 16. nov 2018, 18:07

Den billige ketchup af alle slags ændrer smag efter hvilke ingredienser der er billige for tiden.
Det er i øvrigt med fuld overlæg når det hedder Ketchup og ikke Tomatketchup. Det er samme koncept med Pizzatopping.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 687
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 10990

Indlægaf Delfin » 16. nov 2018, 19:30

Om feminister tænker at det er manden der skal fri
0
14 11 14
In_your_eyes
Kort karma: 117
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1075

Indlægaf In_your_eyes » 16. nov 2018, 19:34

Mistermor skrev:
In_your_eyes skrev:Jeg har haft en internat skat, der levede i godt 10 år hos mig og jeg har haft en kat, der blev hentet hos en familie, som kun blev 3, så jeg tror ikke at du kan generalisere på den måde.
Og det er altså ikke helt forkert, at katten selv vælger sin ejer, jeg har pt kontakt med en avler, der helst selv lader katten vælge, hvis den udelukkende skal sælges til kæl.
Dermed ikke sagt, at det ikke kan fungere hvis det er personen, der vælger katten.

Jeg kan også sagtens se mening i, at man kigger på, hvilken killing/kat af et kuld, der reagerer på mennesket, der er på besøg i et hjem.

Men når der er tale om et rum på størrelse med en KÆMPE lade, hvor der måske går/ligger minimum 75 katte rundt, så giver det ikke mening. Jeg lægger selvfølgelig mest mærke til de katte, der er meget opsøgende. Men det er jo et karaktertræk, tænker jeg. De katte, der sover, opdager mig ikke, og når der også går andre mennesker rundt og kigger, tænker jeg bare, der er alt for meget uro.
Oveni syntes jeg jo, at jeg ikke skulle ende ud med en kat, der var vant til at komme ud, når jeg skulle have en indekat. Og det ved kattene jo ikke.

75 katte i en lade, løsgående? De stakkels katte får da aldrig menneskelig kontakt nok til at kunne blive adopteret :sur:
3
:pompom:
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 71
Likede indlæg: 2336

Indlægaf Nicolait » 16. nov 2018, 20:22

Hvorfor Holland ligger i øverste seedningslag i Nations league?
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"