Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 71
Likede indlæg: 2353

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 19. nov 2018, 20:50

LadyFox skrev:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:Okay, det viste sig at være et brugt kamille te-brev der havde ligget i en kop siden i går aftes, og på trods af det undre mig at det kan lugte så mærkeligt og så kraftigt, så er det bare ret udramatisk i forhold til rejer i gardiner og lig under sengen :/

Var det en særlig the?
Jeg kan ikke erindre, at en brugt thepose har lugtet dårligt.

Fra en pakke te til 1,80 kr i Føtex. Måske det godt kan betale sig ikke at være nærrig der, jeg har heller aldrig oplevet sådan en stank før, og jeg efterlader ofte kopper med breve i.

Og så kan man et eller andet sted ikke lade være med at tænke, hvad det så gør i kroppen. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2609
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 25098

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2018, 21:35

Hvor Camped (brugeren) blev af?
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 601
Likede indlæg: 3432

Indlægaf Falstria » 19. nov 2018, 21:39

LadyFox skrev:Okay, det viste sig at være et brugt kamille te-brev der havde ligget i en kop siden i går aftes, og på trods af det undre mig at det kan lugte så mærkeligt og så kraftigt, så er det bare ret udramatisk i forhold til rejer i gardiner og lig under sengen :/

Det må være en meget potent kamille du har fået fat i der :lol:
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 526
Likede indlæg: 8777

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. nov 2018, 21:47

Undrer mig over om hvordan verden ville være, hvis det var kvinder som skulle penetrere mænd ved samleje, at det var kvinder som havde penisser. Hvordan voldtægsstatistikkerne så se ud?
Det er sådan noget som holder mig vågen om natten :lol:
0
You are only limited by your own imagination! And money. And talent. And time. And other people. Go for it!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2609
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 25098

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2018, 21:49

Rosa Espinosa skrev:Undrer mig over om hvordan verden ville være, hvis det var kvinder som skulle penetrere mænd ved samleje, at det var kvinder som havde penisser. Hvordan voldtægsstatistikkerne så se ud?

Det kommer jo an på om mændene stadig var kvinder fysisk overlegne?
Hvis den faktor røg væk, så tror jeg faktisk at vi ville stå lige.
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 929
Likede indlæg: 13315

Indlægaf dgd2007 » 19. nov 2018, 22:09

kidkomb skrev:
Rosa Espinosa skrev:Undrer mig over om hvordan verden ville være, hvis det var kvinder som skulle penetrere mænd ved samleje, at det var kvinder som havde penisser. Hvordan voldtægsstatistikkerne så se ud?

Det kommer jo an på om mændene stadig var kvinder fysisk overlegne?
Hvis den faktor røg væk, så tror jeg faktisk at vi ville stå lige.

Det skulle vi nødig komme over i. De arter hvor hunnen er størst, æder den jo decideret hannen efter udført gerning. Derfor gav Vorherre i sin visdom os trods alt den lille fordel. :gammel:
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3001
Likede indlæg: 19791

Indlægaf Wizzze » 19. nov 2018, 22:27

Hvorfor bliver man forkølet i et næsebor af gangen, og hvorfor skifter det hele tiden rundt hvilket er stoppet og hvilket der virker? :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 19. nov 2018, 22:42

Wizzze skrev:Hvorfor bliver man forkølet i et næsebor af gangen, og hvorfor skifter det hele tiden rundt hvilket er stoppet og hvilket der virker? :gruble:

Man bruger vist kun et næsebor af gangen, og det skifter tilfældigt. Måske handler det bare om hvilket skidt man får suget til sig gennem det respektive næsebor.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
paint
Kort karma: 387
Likede indlæg: 16728

Indlægaf paint » 19. nov 2018, 23:03

Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:Der lugter pludselig sygt underligt og klamt i min lejlighed - Jeg kan slet ikke beskrive lugten. Og jeg kan slet ikke lokalisere den :gruble: Der lugtede ikke i morges da jeg gik.

Jeg har ledt, og snust efter noget det kunne lugte i over en time - uden held. Og så har jeg renset alle afløb, selvom det ikke umiddelbart kommer derfra...

Måske ligger der en død mand under din seng? :shock:

Min seng står heldigvis på højkant op af væggen så lige der er jeg safe. Men jeg har overvejet om jeg evt. Kunne have dumpet et lig et eller andet sted og glemt det :stoned:

Jeg har hørt at ansosjer eller rejer gemt i gardinstængerne skulle lugte helt forfærdeligt. Måske er der nogen, der har drillet dig? :-D

Den lyder næsten lige så slem, som den med at folk smider en fiskefillet i en kuvert ind af brevkassen til den sure nabo, dagen efter at de (naboen) er rejst på ferie i 14 dage. :nerve:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 929
Likede indlæg: 13315

Indlægaf dgd2007 » 20. nov 2018, 00:46

Wizzze skrev:Hvorfor bliver man forkølet i et næsebor af gangen, og hvorfor skifter det hele tiden rundt hvilket er stoppet og hvilket der virker? :gruble:

Gør det ikke det under alle omstændigheder? Altså skifter mellem hvilket næsebor har størst gennemstrømning. Jeg synes jeg har hørt noget om ca. hver fjerde time. :gruble:

Disclaimer: det kan muligvis være en ammestuehistorie :fløjt:
0
1234
Kort karma: 89
Likede indlæg: 2260

Indlægaf 1234 » 20. nov 2018, 06:26

Hvordan folk kan holde lufttørret håndklæder ud! Jeg kan mærke jeg hurtigst muligt skal skaffe mig en tørretumbler.
0
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 20. nov 2018, 06:28

At man kan være så naiv, og sige at det er EU's skyld at folk mister livet på vej over Middelhavet.

https://politiken.dk/debat/debatindlaeg ... græske-hav
0
Brugeravatar
Lemonella
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 603
Likede indlæg: 10294

Indlægaf Lemonella » 20. nov 2018, 06:37

Nicolait skrev:

Man bruger vist kun et næsebor af gangen, og det skifter tilfældigt. Måske handler det bare om hvilket skidt man får suget til sig gennem det respektive næsebor.

Det er nemlig helt rigtigt. Næseslimhinderne, skiftes til at hvile og uden du opdager det, trækker du faktisk vejret mere med det ene næsebor end med det andet. Helt normalt. :)
Når man er forkølet og ligger på højre side, vil snotten automatisk løbe ned i højre næsebor og omvendt. Også helt normalt.
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Nicolait

Indlægaf Nicolait » 20. nov 2018, 06:39

Lemonella skrev:
Nicolait skrev:

Det er nemlig helt rigtigt. Næseslimhinderne, skiftes til at hvile og uden du opdager det, trækker du faktisk vejret mere med det ene næsebor end med det andet. Helt normalt. :)
Når man er forkølet og ligger på højre side, vil snotten automatisk løbe ned i højre næsebor og omvendt. Også helt normalt.

Sådan så fik vi en forklaring! :klap:
0
Brugeravatar
Lemonella
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 603
Likede indlæg: 10294

Indlægaf Lemonella » 20. nov 2018, 06:39

dgd2007 skrev:

Gør det ikke det under alle omstændigheder? Altså skifter mellem hvilket næsebor har størst gennemstrømning. Jeg synes jeg har hørt noget om ca. hver fjerde time. :gruble:

Disclaimer: det kan muligvis være en ammestuehistorie :fløjt:

Der er nu noget om snakken.
https://aandedraettet.nu/det-ene-eller- ... -naesebor/
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"