Frkvira skrev:At jeg kan blive ved med at blive mere og mere sur. Troede jeg havde ramt maksimum kvoten for flere dage siden
Jeg tror desværre ikke, at der er en maksimumkvote

Frkvira skrev:At jeg kan blive ved med at blive mere og mere sur. Troede jeg havde ramt maksimum kvoten for flere dage siden
Whoosh skrev:Shit, du har da virkelig lavet fuld faceplant!
Hvad ned resten af kroppen?
Lækre Arne skrev:Jeg har et stort blåt mærke på hoften og har en temmelig øm (og lidt blå) skulder og nakke.
Det var det vanvittigste faceplant.
Er ret glad for at jeg var alene
Whoosh skrev:Lækre Arne skrev:Jeg har et stort blåt mærke på hoften og har en temmelig øm (og lidt blå) skulder og nakke.
Du er da godt pyntet så!![]()
For et stykke tid siden kom jeg skal at knalde en køkkenlåge lige i skallen på mig selv, jeg ved stadig ikke helt hvordan, jeg havde vist travlt.Jeg meddelte kæresten at kom der et blå mærke, ville jeg hellere sige han havde stukket mig én, end jeg ville indrømme at jeg have slået mig selv med en låge. "Jeg gik ind i en dør." Det er jo ikke troværdigt.
Så hellere sige dét alle ville tro og score medlidenhed.![]()
Han mente så det lignede mig dårligt at sige jeg tabte. Så jeg sagde han ville få et der matchede.
Det var et par spændende timer, inden vi vidste om der kom et mærke.
Lækre Arne skrev:
Haha, her var det mig der blev tilbudt et der matchede.
Fik han et så?![]()
Ja, og jeg havde to blå mærker på benet i forvejen. Jeg er klodset og får let blå mærker. Jeg ligner altid en der har fået en lille smule bank
Whoosh skrev:Lækre Arne skrev:Jeg har et stort blåt mærke på hoften og har en temmelig øm (og lidt blå) skulder og nakke.
Du er da godt pyntet så!![]()
For et stykke tid siden kom jeg skal at knalde en køkkenlåge lige i skallen på mig selv, jeg ved stadig ikke helt hvordan, jeg havde vist travlt.Jeg meddelte kæresten at kom der et blå mærke, ville jeg hellere sige han havde stukket mig én, end jeg ville indrømme at jeg have slået mig selv med en låge. "Jeg gik ind i en dør." Det er jo ikke troværdigt.
Så hellere sige dét alle ville tro og score medlidenhed.![]()
Han mente så det lignede mig dårligt at sige jeg tabte. Så jeg sagde han ville få et der matchede.
Det var et par spændende timer, inden vi vidste om der kom et mærke.
ShuruQ skrev:Reklamen for ugens Billedbladet. Royal barnedåb.
Hvem er det der skal døbes?
ShuruQ skrev:Daine skrev:ShuruQ skrev:Reklamen for ugens Billedbladet. Royal barnedåb.
Hvem er det der skal døbes?
Ingen, det er et tilbageblik på de kongelige dåbshandlinger. Det er åbenbart agurketid hos BB
Ja jeg fangede det med gemmehæftet. Synes bare de efterfølgende siger "årets royale barnedåb".