Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 12:37

Smiling_Goat skrev:
Maoam skrev:Hvorfor en lille hunhund ofte humper en bamse.


Hvis hun også urinerer med lettet ben, kan det måske skyldes dominans?

Hvordan/hvorfor?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 5. aug 2016, 12:42

ShuruQ skrev:I går da jeg sad i bussen kom jeg pludselig til at tænke på da jeg og min ældste lillebror var små. Hver fredag blev vi passet hos vores oldeforældre nogle timer. De boede i et højhus og vi skulle med elevator, min lillebror og jeg diskuterede altid om hvem der skulle trykke på knappen i elevatoren. Jeg undrer mig for det første over at jeg kom til at tænke på det, men også over hvorfor det var så spændende at få lov at trykke på den skide knap :genert:.

Og jeg hører ofte i dag også, i bussen, i elevatorer børn der vil trykke når de skal af bussen eller etagenummeret når de kører i elevator. Så min bror og jeg var alligevel nok ikke så sære på det område, men nu har jeg gransket min sjæl siden i går, og jeg undrer mig stadig :stoned:.

Det er da ikke spor sært. Jeg kom til at tænke på engang, da jeg var ret lille, hvor den flinke buschauffør på landruten gav mig lov til at hive i den "arm", som betjente døren! Nøj, manner! :savl:

Billede
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. aug 2016, 12:44

Fyrst Eberhard skrev:Ingen forhåbentlig. Man kan i hvert fald lige vove.



https://www.billetlugen.dk/da/event/cli ... /billetter :dåne:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32467

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 5. aug 2016, 15:31

Hvorfor folk på FB absolut og partout skal komme med deres mening, uanset om det ikke har noget med emnet/spørgsmålet at gøre???

Eksempel: "Hvad koster det at have en nyfødt med på stadion?"

3 kommetarer, før det kommer "Er det ikek tidligt?"

:rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 5. aug 2016, 16:19

Jeg undrer mig over hvad kvindelige billister mon bruger de der 10 minutter, der går fra de sætter sig ind og starter bilen, til de faktisk kører, på ? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf girl_beat » 5. aug 2016, 21:07

Wizzze skrev:Jeg undrer mig over hvad kvindelige billister mon bruger de der 10 minutter, der går fra de sætter sig ind og starter bilen, til de faktisk kører, på ? :gruble:

Det er VIRKELIG irriterende, hvis jakken krøller på ryggen, og man er også lige nødt til at tjekke sin taske, om man nu har husket nøgler, mobil, pung og alt det dér... Og det er meget vigtigt at finde den rigtige radiokanal og lydstyrke fra starten! :-D
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 5. aug 2016, 21:10

Hvis jeg skal bruge ekstra tid før jeg kører, så er det oftest fordi jeg er ved at indtaste en destination på mobilen. Ellers går det noget hurtigere
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:18

Dime skrev:Normalt ser jeg måske en Smart hver anden uge, eller sådan noget (ok, indrømmet... de ER ret nemme at overse, men alligevel...)

Nu holder der 2 Smart'er parkeret på vejen på den ene side af lejligheden, og 1 på den anden side.
Der foregår noget fordækt og skummelt!


Uhhh den kender jeg godt...det er RET skummelt.. fx... lidt som:
Jeg kommer kl 14: 00 og henter dig i min bil.
?? Hvordan ser din bil ud
Det er en rød Polo..

kl 14 = 20 røde Poloer på stedet :stoned: :panik:
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:23

Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.



Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...
2
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:25

HappyPaww skrev:et NSFW forum.

...som står for hva ???

:blush2:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 5. aug 2016, 21:28

Bimmerdyret skrev:
HappyPaww skrev:et NSFW forum.

...som står for hva ???

:blush2:


Not safe for work.
1
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4285

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aesel82 » 5. aug 2016, 21:29

Bimmerdyret skrev:
HappyPaww skrev:et NSFW forum.

...som står for hva ???

:blush2:


Not Safe For Work :slem:
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 5. aug 2016, 21:32

Wizzze skrev:Jeg undrer mig over hvad kvindelige billister mon bruger de der 10 minutter, der går fra de sætter sig ind og starter bilen, til de faktisk kører, på ? :gruble:

Altså, jeg bruger ikke 10 minutter, men jeg spænder f.eks. sikkerhedsselen og indtaster evt. adresse i GPS'en før jeg begynder at kører - i modsætning til de fleste mandlige bilister jeg har kørt med :-D
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 21:42

Bimmerdyret skrev:
Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.



Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:44

Juki skrev:
Bimmerdyret skrev:
Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.



Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)


Har aldrig hørt om ham, og mediemæssigt er han ikke ligefrem en linselus..
0

Tilbage til "Generelt"