Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 1. sep 2016, 19:25

Juki skrev:Hvorfor det er så fascinerende og giver en form for nydelse at se videoer som den her (Ca. 5 minutter inde) med en cyste der fjernes :gruble: :genert:

(Ikke for sarte sjæle)

Uh den var god :klap: Også selvom selve fjernelsen af sækken måske godt kunne have været gjort anderledes
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 1. sep 2016, 19:49

Hvordan jeg klarede mig uden DøgnNetto førhen - der ligger én lige om hjørnet, hvor jeg bor. Lige nu er den lukket, fordi den skal laves om til almindelig Netto.

Jeg saaaaavner min butik i stedet for afskyelige selvbetjeningsFøtexFood med mega belastende reklameradio og totalt upraktisk placering :whine:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 06:08

Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 06:59

Lemonella skrev:Lige med undtagelse af H&M. Der synes jeg godt nok deresg størrelser er små. Jeg har en skjortebluse derfra i str. 42 og den kunne faktisk godt være et nr. større uden, at det gjorde noget.
Meget af mit andet tøj, købt andre steder er i str. M/L eller 38/40.


Det tror jeg svinger meget... Jeg har en kjole fr H&M i størrelse 38, jeg har kunne passe som størrelse 42. Jeg synes, at H&M generelt har en tendens til at være stor i størrelserne. Som man oplever det forskelligt. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2016, 07:01

Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 2. sep 2016, 07:08

Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:



:devil:

Billede
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2016, 07:12

paint skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:



:devil:

Billede

Det er aaalt for tidligt på dagen til den slags hardcore eksponering, haha.



*gulp*
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2016, 07:26

Lemonella skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:


Det er da bare en sød lille frø, som en sulten fugl har tabt i farten. Den er ganske uskadelig og faktisk lidt sød. Du tager den da bare op og bærer den ned på græsset så den kan leve videre. :)

Nej.
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 07:30

Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:


Kan det være du har taget en prins med hjem som du er kommet til at kysse? Sådan nogle kan vist godt udvikle sig til frøer :D
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 07:37

Lemonella skrev:
Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".


Jamen så må vi andre jo følge op på tråden og sørge for den bliver mere underholdende. :D

Men...jeg er nok bare vokset fra de tråde. :wacko:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 2. sep 2016, 07:38

Ado skrev:
Lemonella skrev:
Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".


Jamen så må vi andre jo følge op på tråden og sørge for den bliver mere underholdende. :D

Men...jeg er nok bare vokset fra de tråde. :wacko:


Jeg havde ellers mistænkt dig for at være troll'en :lol:

Men er enig - de er mega trælse. Men elsker der er en der har oprettet en profil og kaldt den Esther sk og hun selv hedder Esther k, det er næsten det sjoveste deri
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 07:41

Spjaerten skrev:
Ado skrev:
Lemonella skrev:
Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".


Jamen så må vi andre jo følge op på tråden og sørge for den bliver mere underholdende. :D

Men...jeg er nok bare vokset fra de tråde. :wacko:


Jeg havde ellers mistænkt dig for at være troll'en :lol:

Men er enig - de er mega trælse. Men elsker der er en der har oprettet en profil og kaldt den Esther sk og hun selv hedder Esther k, det er næsten det sjoveste deri

Min humor er langt over det der niveau. :wacko: Det der minder om en fuld træls onkel, der har hovedrollen i en revy i en landsby.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2016, 08:34

Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:


Kan det være du har taget en prins med hjem som du er kommet til at kysse? Sådan nogle kan vist godt udvikle sig til frøer :D

Jeg er rimelig sikker på at der ikke sidder en tronarving i våddragt ude på min altan, men det kan selvfølgelig være at han har gemt sig bag tomatplanterne :gruble:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 08:46

Kommodedyret skrev:
Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:


Kan det være du har taget en prins med hjem som du er kommet til at kysse? Sådan nogle kan vist godt udvikle sig til frøer :D

Jeg er rimelig sikker på at der ikke sidder en tronarving i våddragt ude på min altan, men det kan selvfølgelig være at han har gemt sig bag tomatplanterne :gruble:


Ja, de er vist særligt glade for at sidde blandt tomater, så det er slet ikke utænkeligt. Du er næsten nødt til at gå ud og checke det :D
1
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 2. sep 2016, 09:47

Hvordan terapeut egentlig udtales. Mange omkring mig siger "terapøjt', hvilket jeg synes lyder maks underligt - 'terapøvt' lyder bedre :cool:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"