Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2017, 09:22

En mail jeg har modtaget i dag :gruble: Man skulle tro den var sendt med PostNord :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ficus » 7. jan 2017, 10:23

Hvorfor bilforhandlere er lukket om lørdagen
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2017, 10:35

"Expander Cykler ligger på Frederiksborgvej i København. Expander Cykler er placeret i et spændende og kulturelt område på Nørrebro, hvor der næsten altid er liv 24 timer i døgnet. Området er trygt og samfundet der bor i området er alt fra børnefamilier, singler samt ældre. Du kan besøge Expander Cykler på Nørrebro, ved at tage toget til Nørrebro station eller bussen som køre flere gange i timen."

- Citat http://www.noerrebro-shopping.dk/

Jeg undre mig over hvordan de er kommet frem til det. Ved sidste tryghedsundersøgelse i København var området blandt de mest utrygge i København, vi har lokale trygheds-møder med politikkere, borger og politi KONSTANT!
Jeg siger ikke her er meeega farligt og at man konstant skal være bange herude, jeg siger bare at af alle tillægsord i verden er "trygt" bare ikke det der harmonerer bedst med den virkelighed der er for mange der bor og færdes her til dagligt.
1
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2017, 11:56

Skorstenen skrev:Og så undrer jeg mig over at der er folkedanserdragter på udsalg på Zalando.


Hm ... Snart fastelavn? :gruble:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 7. jan 2017, 15:39

LadyFox skrev:"Expander Cykler ligger på Frederiksborgvej i København. Expander Cykler er placeret i et spændende og kulturelt område på Nørrebro, hvor der næsten altid er liv 24 timer i døgnet. Området er trygt og samfundet der bor i området er alt fra børnefamilier, singler samt ældre. Du kan besøge Expander Cykler på Nørrebro, ved at tage toget til Nørrebro station eller bussen som køre flere gange i timen."

- Citat http://www.noerrebro-shopping.dk/

Jeg undre mig over hvordan de er kommet frem til det. Ved sidste tryghedsundersøgelse i København var området blandt de mest utrygge i København, vi har lokale trygheds-møder med politikkere, borger og politi KONSTANT!
Jeg siger ikke her er meeega farligt og at man konstant skal være bange herude, jeg siger bare at af alle tillægsord i verden er "trygt" bare ikke det der harmonerer bedst med den virkelighed der er for mange der bor og færdes her til dagligt.


Jeg undrer mig over, hvorfor det er relevant for en forretning, om der er liv 24 timer i døgnet og hvordan beboersammen er, der hvor den ligger? Er det en døgnåben cykelforretning?
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2017, 16:04

Guldfisk skrev:
LadyFox skrev:"Expander Cykler ligger på Frederiksborgvej i København. Expander Cykler er placeret i et spændende og kulturelt område på Nørrebro, hvor der næsten altid er liv 24 timer i døgnet. Området er trygt og samfundet der bor i området er alt fra børnefamilier, singler samt ældre. Du kan besøge Expander Cykler på Nørrebro, ved at tage toget til Nørrebro station eller bussen som køre flere gange i timen."

- Citat http://www.noerrebro-shopping.dk/

Jeg undre mig over hvordan de er kommet frem til det. Ved sidste tryghedsundersøgelse i København var området blandt de mest utrygge i København, vi har lokale trygheds-møder med politikkere, borger og politi KONSTANT!
Jeg siger ikke her er meeega farligt og at man konstant skal være bange herude, jeg siger bare at af alle tillægsord i verden er "trygt" bare ikke det der harmonerer bedst med den virkelighed der er for mange der bor og færdes her til dagligt.


Jeg undrer mig over, hvorfor det er relevant for en forretning, om der er liv 24 timer i døgnet og hvordan beboersammen er, der hvor den ligger? Er det en døgnåben cykelforretning?

Det kunne være vildt fedt med en døgn-cykelhandler, men desværre ikke.
0
...
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 7. jan 2017, 16:24

LadyFox skrev:
Guldfisk skrev:
LadyFox skrev:"Expander Cykler ligger på Frederiksborgvej i København. Expander Cykler er placeret i et spændende og kulturelt område på Nørrebro, hvor der næsten altid er liv 24 timer i døgnet. Området er trygt og samfundet der bor i området er alt fra børnefamilier, singler samt ældre. Du kan besøge Expander Cykler på Nørrebro, ved at tage toget til Nørrebro station eller bussen som køre flere gange i timen."

- Citat http://www.noerrebro-shopping.dk/

Jeg undre mig over hvordan de er kommet frem til det. Ved sidste tryghedsundersøgelse i København var området blandt de mest utrygge i København, vi har lokale trygheds-møder med politikkere, borger og politi KONSTANT!
Jeg siger ikke her er meeega farligt og at man konstant skal være bange herude, jeg siger bare at af alle tillægsord i verden er "trygt" bare ikke det der harmonerer bedst med den virkelighed der er for mange der bor og færdes her til dagligt.


Jeg undrer mig over, hvorfor det er relevant for en forretning, om der er liv 24 timer i døgnet og hvordan beboersammen er, der hvor den ligger? Er det en døgnåben cykelforretning?

Det kunne være vildt fedt med en døgn-cykelhandler, men desværre ikke.


Ja, kl. 3 om natten, hvor man har haft en lidt lang dag og er lidt for fuld:
"Skal vi finde en taxa?"
"Nej, lad os bare købe en tandemcykel, det er verdens bedste ide!"
11
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 7. jan 2017, 17:14

At så meget af vores tøj kommer ud af vaskemaskinen på vrangen? :gruble:
Er jeres centrifugering også vild og voldsom?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 7. jan 2017, 17:26

Wizzze skrev:At så meget af vores tøj kommer ud af vaskemaskinen på vrangen? :gruble:
Er jeres centrifugering også vild og voldsom?


Ja, og jeg er lige paf og betaget hver gang. :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 7. jan 2017, 17:34

Wizzze skrev:At så meget af vores tøj kommer ud af vaskemaskinen på vrangen? :gruble:
Er jeres centrifugering også vild og voldsom?


Det gør mit stort set aldrig, og det kan du så udlede et eller andet af, og jeg tror ikke, det handler om vaskemaskiner :gruble:
1
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 7. jan 2017, 17:41

Delfin skrev:Det gør mit stort set aldrig, og det kan du så udlede et eller andet af, og jeg tror ikke, det handler om vaskemaskiner :gruble:

Hos os er det vist min kone, der vender det på vrangen, inden det kommer i.
SherlockJo.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 7. jan 2017, 17:45

dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Det gør mit stort set aldrig, og det kan du så udlede et eller andet af, og jeg tror ikke, det handler om vaskemaskiner :gruble:

Hos os er det vist min kone, der vender det på vrangen, inden det kommer i.
SherlockJo.gif


Det skulle også være mere skånsomt for tøjet, men jeg har diagnosen dovenskab
0
14 11 14
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lillebjoern » 7. jan 2017, 17:56

Wizzze skrev:At så meget af vores tøj kommer ud af vaskemaskinen på vrangen? :gruble:
Er jeres centrifugering også vild og voldsom?


Jeg vender altid mit tøj på vrangen. Det kan være din kæreste gør det samme? :D
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 7. jan 2017, 18:04

Jeg undrer mig over at man google-søger med spørgsmål: Hvordan gør man..? Hvem er..? Er et eller andet rigtigt?

Jeg bruger altid bare enkelte ord, aldrig sætninger medmindre det er den helt specifikke sætning, jeg leder efter.
Jeg undrer mig over, om det giver forskellige resultater.
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2017, 18:12

Guldfisk skrev:Jeg undrer mig over at man google-søger med spørgsmål: Hvordan gør man..? Hvem er..? Er et eller andet rigtigt?

Jeg bruger altid bare enkelte ord, aldrig sætninger medmindre det er den helt specifikke sætning, jeg leder efter.
Jeg undrer mig over, om det giver forskellige resultater.

Det forstår jeg heller ikke. Min mor fortalte hun ville søge efter et sted hun kunne købe en bestemt body lotion. Der havde hun skrevet "Hvor kan man købe Elisabeth Arden Red Door body lotion". Kan man ikke få samme resultat med "Elisabeth Arden Red Door body lotion" evt krydret med "forhandler"?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"