Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 13. jan 2017, 17:27

Animi skrev:Om denne reklame fra annoncørernes side er for real? Jeg ved godt at den slags reklamer altid bruger misledende billeder og ofte stjæler fra andre, men det virker bare latterligt at bruge et billede, der jo tydeligt er photoshoppet :lol:

image.jpeg


Jeg forstår ikke sidste del af overskriften. Hvad betyder "men ikke nikkede hendes finger"? :gruble:
6
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 13. jan 2017, 17:40

Hvorfor jeg ikke må gå ind på visse grupper i FB? :gruble:

Den står bare og loader....og loader....og loader.... og loader..... etc etc etc :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 13. jan 2017, 17:47

Flora skrev:
Animi skrev:Om denne reklame fra annoncørernes side er for real? Jeg ved godt at den slags reklamer altid bruger misledende billeder og ofte stjæler fra andre, men det virker bare latterligt at bruge et billede, der jo tydeligt er photoshoppet :lol:

image.jpeg


Jeg forstår ikke sidste del af overskriften. Hvad betyder "men ikke nikkede hendes finger"? :gruble:


Jeg aner heller ikke lige hvad 'nikkede' skal betyde :D Tænker det måske er oversat fra Google, og der rigtig skulle stå at hun ikke rørte en finger - men alligevel tabte sig med deres fantastiske te eller piller eller hvad det nu er :lol:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 13. jan 2017, 17:58

FruDulle skrev:
Animi skrev:Om denne reklame fra annoncørernes side er for real? Jeg ved godt at den slags reklamer altid bruger misledende billeder og ofte stjæler fra andre, men det virker bare latterligt at bruge et billede, der jo tydeligt er photoshoppet :lol:

image.jpeg


Ej hvor stener. Jeg har i dag læst artiklen som billedet stammer fra. Det handler om hvad kropsidealet er i 10 forskellige lande og hvor man har lavet en kunstig kvinde og brugt Photoshop.


Ja lige præcis, og det er jo bare SÅ tydeligt at det er falsk, så jeg kan virkelig ikke tage det seriøst :lol:
Senest rettet af Animi 13. jan 2017, 18:12, rettet i alt 1 gang.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 13. jan 2017, 18:10

Hvordan filan det er lykkedes Pava Center at lave en kæmpe ridse i vores bagskærm og så ikke fortælle det?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 13. jan 2017, 22:01

MaybeBaby skrev:Jeg har lige slået over på TLC hvor der er et program om bodybuildere der sprøjter mineralolie ind i kroppen :nerve:.

Jeg undrer mig kraftigt over man kommer på det og jeg undrer mig over hvorfor man er villig til at risikere at se sådan ud og endnu mere at man er villig til at risikere liv og helbred på at se så unaturlig ud. De ligner, bortset fra farven, Hulk.

Bl.a. er ham her Romario Dos Santos Alves med:

Romario-Dos-Santos-Alves.jpg


Jeg kommer til at tænke på en redningsvest når jeg ser den nakke :nerve:
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 13. jan 2017, 22:04

MaybeBaby skrev:
MaybeBaby skrev:Jeg har lige slået over på TLC hvor der er et program om bodybuildere der sprøjter mineralolie ind i kroppen :nerve:.

Jeg undrer mig kraftigt over man kommer på det og jeg undrer mig over hvorfor man er villig til at risikere at se sådan ud og endnu mere at man er villig til at risikere liv og helbred på at se så unaturlig ud. De ligner, bortset fra farven, Hulk.

Bl.a. er ham her Romario Dos Santos Alves med:


Endnu en ting der undrer mig ved det, uanset hvor meget træning kan man ikke komme til at se sådan der ud. Jeg kan forstå man med stolthed viser store muskler frem, der er kommet ved træning, hvor man virkelig har kæmpet for at opnå resultatet, selvom jeg personligt ikke synes det ser pænt ud, så giver det trods alt mening. Men det der? Ret beset kan enhver idiot jo injicere sig selv med mineralolie og opnå det bl.a. Romario Dos Santos Alves har opnået, men det kræver blod, sved og tårer på et helt andet niveau at opbygge naturlige muskler og kæmpe for at nå sit ønskede resultat.

Det er da ret tydeligt at der også er muskler, der er kæmpet hårdt for dér? Der er også mineralolie, men sådan kan man ikke komme til at se ud, overhovedet, uden at træne grundigt og hårdt.
Jeg bliver mega frastødt af det. Det bliver jeg også af overtrænede mænd der ikke sprøjter sig med mineralolie.
Der kommer i øvrigt en kunde ude på mit arbejde en gang imellem. Han ser sådan der ud.
Faktisk værre. For når man ikke flexer, så ligner man een stor neutral marineret kylling.
Det er så synd.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 13. jan 2017, 22:13

Jeg vil til hver en tid kalde det sygt.
Det er ikke normalt og det er i familie med noget -rexia. Megarexia feks.
Men sygt, det er det.
Jeg ville aldrig godtage en forklaring om at de bare synes det ser flot ud.
Det ville jeg heller ikke fra en 35kg kvinde.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 13. jan 2017, 22:19

MaybeBaby skrev:
kidkomb skrev:Jeg vil til hver en tid kalde det sygt.
Det er ikke normalt og det er i familie med noget -rexia. Megarexia feks.
Men sygt, det er det.
Jeg ville aldrig godtage en forklaring om at de bare synes det ser flot ud.
Det ville jeg heller ikke fra en 35kg kvinde.


Jeg tror der er nogle der tror det bare er fordi de synes det er pænt. 99% af tilfældene vil jeg tro der stikker noget dybere under.

Jeg er en non-believer lige der :genert:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2017, 00:26

Jeg undrer mig virkelig over, at da jeg for lidt siden forsøgte at logge ind på debatten via mobilen, fik jeg at vide, at min IP var udelukket permanent fra dette board, og at jeg kunne kontakte board-administrator.

Så genstartede jeg min telefon, hvorefter jeg fint kunne logge på. :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Joe » 14. jan 2017, 00:47

MaybeBaby skrev:Jeg har lige slået over på TLC hvor der er et program om bodybuildere der sprøjter mineralolie ind i kroppen :nerve:.

Jeg undrer mig kraftigt over man kommer på det og jeg undrer mig over hvorfor man er villig til at risikere at se sådan ud og endnu mere at man er villig til at risikere liv og helbred på at se så unaturlig ud. De ligner, bortset fra farven, Hulk.

Bl.a. er ham her Romario Dos Santos Alves med:

Romario-Dos-Santos-Alves.jpg


De allerlækreste fyre på skolen, da jeg gik i 8. klasse og aldrig var blevet kysset, kastede sig for nogle år siden sig ud i sådan nogle konkurrencer. Så skulle de have en omgang spraytan, der ville gøre dem fra Jersey Shore misundelige, en masse olie på kroppen, og så posere på virkeligt usexede måder på en scene iført små trusser.

... og lige pludselig var de lækre fyre fra skoletiden ikke særligt attraktive.
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Æble » 14. jan 2017, 06:33

Joe skrev:
MaybeBaby skrev:Jeg har lige slået over på TLC hvor der er et program om bodybuildere der sprøjter mineralolie ind i kroppen :nerve:.

Jeg undrer mig kraftigt over man kommer på det og jeg undrer mig over hvorfor man er villig til at risikere at se sådan ud og endnu mere at man er villig til at risikere liv og helbred på at se så unaturlig ud. De ligner, bortset fra farven, Hulk.

Bl.a. er ham her Romario Dos Santos Alves med:

Romario-Dos-Santos-Alves.jpg


De allerlækreste fyre på skolen, da jeg gik i 8. klasse og aldrig var blevet kysset, kastede sig for nogle år siden sig ud i sådan nogle konkurrencer. Så skulle de have en omgang spraytan, der ville gøre dem fra Jersey Shore misundelige, en masse olie på kroppen, og så posere på virkeligt usexede måder på en scene iført små trusser.

... og lige pludselig var de lækre fyre fra skoletiden ikke særligt attraktive.


Synes altid de lækre fyre fra folkeskolen brænder ret hurtigt ud og stopper med st være lækre :gruble:
7
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 14. jan 2017, 14:31

Jeg undrer mig over nedenstående:

"Politiet er ét stort spørgsmålstegn efter fund af tyvekoster: Hvor er Lars og Else? "

Politiet i Århus, har åbenbart fundet to vielsesringe, blandt nogle tyvekoster. Det viste sig at være to vielsesringe, med indgraveringen Lars og Else (31/07-04). Gad vide om tyvene så også har 'stjålet' Lars og Else, for det må da være end almindeligt svært at stjæle folks vielsesringe, uden at de opdager det (de har dem vel på, formoder jeg?)

http://www.bt.dk/danmark/politiet-er-et ... er-lars-og
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Joe » 14. jan 2017, 16:39

Hvorfor mine drømme så ofte foregår i mit barndomshjem (der ikke eksisterer fysisk længere). I denne uge har jeg haft tre vidt forskellige drømme, der altså alle havde det hus som kulisse.
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf AgentPixie » 14. jan 2017, 17:23

Om det er bevidst at min nabo banker på de dage jeg ikke har bh på, er i nattøj og har morgenhår hele dagen?
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19

Tilbage til "Generelt"