Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Daine » 26. dec 2016, 08:44

Jeg ville gerne lære at være lidt mere åben, at stole på folk, at de rent faktisk gerne vil mig det bedste og ikke bare er ligeglade.

Jeg ville gerne lære at komme mere ud, være mere social og få nogle venner. Nogen jeg rent faktisk kan mødes med og hygge med (jf ovenstående).

Og i den lidt lettere boldgade, så ville jeg virkelig gerne have et job (eller ny uddannelse) hvor der var flere fremtidsmuligheder i. Jeg aner ikke hvad det skal være, men det ville jeg gerne.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf billiebean » 26. dec 2016, 08:57

Vælge med hjertet og maven og ikke altid med hovedet. Der er ikke kommunikation og indbyrdes forståelse fra hjernen for hjertet.. Det gælder specielt job. Jeg vil så gerne have overskud til at se andre mennesker og knytte venskaber med de mennesker der rækker ud, men mit job dræner mig og jeg har ikke lavet andet end det i et år. Intet andet har jeg haft energi til. Så hvis de tilbyder mig en forlængelse vil jeg, SKAL jeg, se om jeg kan få lov at gå ned i tid.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf cola » 26. dec 2016, 09:03

Jeg ville gerne udgive mine bøger, men jeg tør ikke... tænk hvis der ikke er andre end min familie og venner og min fødeby der syntes om dem. Så de bliver i "skuffen"
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Elfenben » 26. dec 2016, 10:47

Jeg ville gerne turde lade mig selv virkeligt få tænkt over, om jeg nu også er havnet på den rigtige hylde. Min uddannelse er meget respekteret og meget svært at komme ind på, og nogle gange får jeg tanken, om jeg valgte den pga. Det og fordi det er et safe choice. Jeg aner ikke hvad jeg ellers skulle have valgt, men har heller ikke modet til at tænke tanken til ende (endsige handle på det).

Jeg ville gerne vise mere sårbarhed, jeg øver mig på det, og det går fremad :)
0
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Grissebassen » 26. dec 2016, 18:08

Sophies-mor skrev:Har nogle ting, der burde sættes på plads med én, der helt tydeligt tænker at jeg er kommunikativt debil og dummere end vådt bølgepap og foliebakken om en lørdagskylling, men h*n ville på nuværende tidspunkt kunne knuse mig totalt.
Så jeg afventer passende tidspunkt.


Åh, jeg er i helt samme båd med den her :kys: Det er forfærdeligt at føle sig i limbo på den måde. Jeg har givet mig selv karantæne i minimum et halv år, før jeg må overveje at vende tilbage og få kommunikeret helt og tydeligt klart ud, hvad jeg har på hjertet. Det har givet mig en del rygrad i en relation der gjorde mig pisse usikker, at jeg var den der tog styringen og frabad mig kontakt, selvom det var sindssygt svært. Nu er det nemlig mig, der bestemmer, hvornår jeg er klar til at tale ud og har fået ryddet ordenligt op i, hvordan jeg egentlig har det med personen.


Jeg kunne godt tænke mig at turde gå i stramt tøj. Jeg er egentlig ikke sådan rigtigt tyk. Men jeg er altid så oppustet, og det er bare som om den der mavedelle klæder alle andre en del bedre, end den klæder mig :/
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Joe » 26. dec 2016, 18:45

Jeg gad godt prøve hypnose. Men hvordan finder man lige en, som rent faktisk ved hvad vedkommende laver, og som man samtidig stoler nok på til at lade gøre det? (Og jeg stoler i bund og grund ikke på særligt mange mennesker, jeg skjuler det bare ret godt.)

Og så gad jeg godt springe i faldskærm. Men jeg er både højdeskræk og dødsangst. Så det...
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf cola » 26. dec 2016, 19:34

Åhh ja hypnose det gad jeg også godt prøve, der er nogle ting i min fortid jeg godt gad have på det rene, så jeg kan fjerne det fra min underbevisthed.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf dgd2007 » 26. dec 2016, 20:13

Joe skrev:Jeg gad godt prøve hypnose. Men hvordan finder man lige en, som rent faktisk ved hvad vedkommende laver, og som man samtidig stoler nok på til at lade gøre det? (Og jeg stoler i bund og grund ikke på særligt mange mennesker, jeg skjuler det bare ret godt.)
[...]

Det bliver nok vanskeligt - jeg tror, man skal være lidt indbygget skummel for at blie hypnotisør :)
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Joe » 26. dec 2016, 20:25

dgd2007 skrev:
Joe skrev:Jeg gad godt prøve hypnose. Men hvordan finder man lige en, som rent faktisk ved hvad vedkommende laver, og som man samtidig stoler nok på til at lade gøre det? (Og jeg stoler i bund og grund ikke på særligt mange mennesker, jeg skjuler det bare ret godt.)
[...]

Det bliver nok vanskeligt - jeg tror, man skal være lidt indbygget skummel for at blie hypnotisør :)


Det er jeg også bange for.
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Elfenben » 26. dec 2016, 20:53

Der findes psykologer med speciale i hypnose - se eksempelvis http://www.ingeguldal.dk eller http://www.hypnosepsykologer.dk så ved man i hvert fald at det er mere end et weekendkursus der ligger bag :)
0
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf D.itsen » 26. dec 2016, 21:11

Joe skrev:Jeg gad godt prøve hypnose. Men hvordan finder man lige en, som rent faktisk ved hvad vedkommende laver, og som man samtidig stoler nok på til at lade gøre det? (Og jeg stoler i bund og grund ikke på særligt mange mennesker, jeg skjuler det bare ret godt.)

Og så gad jeg godt springe i faldskærm. Men jeg er både højdeskræk og dødsangst. Så det...

min psykolog lavede sådan noget hypnose, som blev indtalt, så jeg kunne bruge det som selvhypnose. Så psykolog er en mulighed, hvis det er i den retning, du er nysgerrig på hypnose
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Jeg vil gerne, men tør ikke, så jeg gør det ikke..

Indlægaf Rapfisk » 26. dec 2016, 23:34

Jeg ville gerne skrive i "hvad jeg ønsker for 2017"-tråden, men jeg synes altid, at jeg oplever, at livet går modsat af, hvad jeg håber, og da det er vigtige ønsker, tør jeg ikke at satse.

Det samme gælder nytårsforsætter. Jeg oplever igen og igen, at livet beslutter sig for at give mig en lektion i, hvem der bestemmer, når jeg sætter mig et mål, så det gør jeg sjældent (så bevidst).

Den frygt skulle jeg måske arbejde med.
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Generelt"