Dum...Dummere...Dummest..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Skralde » 16. dec 2015, 13:18

Og så var der den gang hvor jeg netop havde afleveret, min den gang 3-årig i børneren, for så derefter at køre i Føtex på cykel. Jeg parkerer cyklen, ved siden af en ældre mand, samtidig med at jeg siger "så lille skat, så er vi her" - for derefter at vende mig om for at bære - hvad jeg i mine tåger tror er barnet, ned fra cykelstolen. Der stod så i stedet en tung indkøbspose. :genert:
Udtrykket hos den ældre herre var priceless!


Nå ja, og så her jeg mere end én gang kommet til at tage skraldeposen med ned i barnets børnehave.
26
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 13:23

^ Priceless! :lol:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 13:41

En kunde igår, der insisterede på at få at vide, hvorfor jeg ikke havde scannet resten af hendes varer ind? Hun havde ikke haft dem med til kassen....
De lå på nogle andre varer inde i butikken.
Det sagde jeg til hende.
Derefter gav hun sig til, at tjekke begge sine bon'er igennem, meget demonstrativt, for lige at være sikker på, at hun ikke skulle betale dem to gange.
Jeg må have set helt åndssvag ud :stoned:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Maoam » 16. dec 2015, 14:05

Jeg skulle for noget tid siden bruge en gammel Nokia telefon og kunne i starten ikke forstå, at der ikke skete noget, når jeg trykkede på skærmen :stoned:
Senest rettet af Maoam 17. dec 2015, 09:39, rettet i alt 1 gang.
4
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Wizzze » 16. dec 2015, 14:32

Første morgen tilbage fra USA, skal på arbejde og brugte mere end 5min. på at lede efter bilen, og nåede lige at panikke over den var stjålet, inden det gik op for mig at vi altså afleverede stor 4-hjulstrækker i lufthavnen, og det ikke var den jeg skulle køre med nu :genert:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Fru Sunshine » 16. dec 2015, 15:09

Jeg har lige hældt alt for meget japansk pebermynte i pebermyntepastillerne. Adr.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 22:56

En kollega har lige postet et billede fra Anima som opfordrer til at droppe pels. For pels er mord og ingen fortjener at dø for mode.

Selvsamme kollega har en del tøj i læder.....
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 23:04

kidkomb skrev:En kollega har lige postet et billede fra Anima som opfordrer til at droppe pels. For pels er mord og ingen fortjener at dø for mode.

Selvsamme kollega har en del tøj i læder.....


Hun kan måske ikke se sammenhængen mellem pels og læder..? :gruble:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 23:06

Garfield skrev:
kidkomb skrev:En kollega har lige postet et billede fra Anima som opfordrer til at droppe pels. For pels er mord og ingen fortjener at dø for mode.

Selvsamme kollega har en del tøj i læder.....


Hun kan måske ikke se sammenhængen mellem pels og læder..? :gruble:

Jamen, det går jeg da ud fra hun ikke kan. I så fald er hun mindre begavet. -det mistænkte jeg hende lidt for at være i forvejen.
Jeg holder faktisk af hende, for hun har andre kvaliteter, men det er da dumt sådan at skilte med sin manglende fatte-evne på sociale medier.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 23:09

kidkomb skrev:
Garfield skrev:
kidkomb skrev:En kollega har lige postet et billede fra Anima som opfordrer til at droppe pels. For pels er mord og ingen fortjener at dø for mode.

Selvsamme kollega har en del tøj i læder.....


Hun kan måske ikke se sammenhængen mellem pels og læder..? :gruble:

Jamen, det går jeg da ud fra hun ikke kan. I så fald er hun mindre begavet. -det mistænkte jeg hende lidt for at være i forvejen.
Jeg holder faktisk af hende, for hun har andre kvaliteter, men det er da dumt sådan at skilte med sin manglende fatte-evne på sociale medier.


Øhm, kræver det ikke ligesom en del fatte-evne at undlade at skilte med sin manglende fatte-evne? :D
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 23:15

Garfield skrev:
Øhm, kræver det ikke ligesom en del fatte-evne at undlade at skilte med sin manglende fatte-evne? :D

Føj, et selvmål jeg lige landede der! :blush:
Man skal ALDRIG pege med lyssværd, når man ikke kan håndtere det :genert:
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf dgd2007 » 17. dec 2015, 04:39

ShuruQ skrev:Jeg var i 1997 i Colorado i USA, 13 år gammel. Jeg husker ikke om det var en skøjtehal eller hvad det var, men vi ude et sted. Vi snakker så med den her unge kvinde der spørger ind til hvor vi kommer fra. Danmark lyder svaret, det vidste hun i hvert fald det lå i Sverige. Ikke helt, men så langt fra er du heller ikke. Danmark ligger i Skandinavien, hun mente så at Skandinavien lå i Sverige. Nej, både Danmark, Sverige, Norge og Finland udgør Skandinavien.

Hun fik udvidet sin geografiske viden og grinede lidt af sig selv mens hun konstaterede at hun da i hvert fald vidste 100% at vi talte spansk i Danmark :-D.

Jeg troede faktisk ikke, Finland blev regnet med ...? :gruble:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf Daine » 17. dec 2015, 05:40

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Jeg var i 1997 i Colorado i USA, 13 år gammel. Jeg husker ikke om det var en skøjtehal eller hvad det var, men vi ude et sted. Vi snakker så med den her unge kvinde der spørger ind til hvor vi kommer fra. Danmark lyder svaret, det vidste hun i hvert fald det lå i Sverige. Ikke helt, men så langt fra er du heller ikke. Danmark ligger i Skandinavien, hun mente så at Skandinavien lå i Sverige. Nej, både Danmark, Sverige, Norge og Finland udgør Skandinavien.

Hun fik udvidet sin geografiske viden og grinede lidt af sig selv mens hun konstaterede at hun da i hvert fald vidste 100% at vi talte spansk i Danmark :-D.

Jeg troede faktisk ikke, Finland blev regnet med ...? :gruble:


De er med :) Det er nok bare ikke lige det land vi hører mest om - ikke ifh til Norge/Sverige.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf dgd2007 » 17. dec 2015, 05:49

Daine skrev:De er med :) Det er nok bare ikke lige det land vi hører mest om - ikke ifh til Norge/Sverige.

https://da.wikipedia.org/wiki/Skandinavien :gammel:
4
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf ina » 17. dec 2015, 08:21

For efterhånden mange år siden skulle jeg rense kogeplader på mit komfur. Jeg var lige flyttet ind. Der stod på den rensetube jeg havde købt, at kogepladerne skulle være håndvarme, når man smurte det på. Det kan man jo kun finde ud af, ved at mærke på pladerne. :rulle: Plantede hele klør 5 på den første kogeplade - og den var selvfølgelig alt for varm! :shock: Brændt hånd i flere uger, og kogepladerne blev ikke gjort rent.
2

Tilbage til "Generelt"