De der "blondine-moments"

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Stitch » 25. jun 2019, 09:19

Yuna skrev:
Stitch skrev:
Yuna skrev:Er måske ikke helt et moment, for jeg vidste godt, hvad hun mente, men lidt sjovt alligevel

Vi var til en konference, og får kaffe til kagen. Det er sådan noget udefinerbart "rugbrøds-kage", som helt ærligt ikke smager af meget

"Det er nok sådan en vegetar-kage", siger min kollega så...

"Det plejer de fleste kager vel at være" siger jeg og fniser lidt.

Ved jo godt hun mente sukkerfri, men hun indså ikke selv fejlen :D

(Og kom til at mindes Friend's afsnittet hvor Rachel laver kage med hakket oksekød :O )


Principielt set er kager vel ikke vegetariske, for der er som regel æg i.


Er man så ikke veganer i stedet for?


Principielt set nej. Teknisk set spiser en vegetar jo ikke kød/fjerkræprodukter (herunder æg da de jo er potentielt levende væsener). Hvis man spiser æg, så er man ovotar.

Veganere spiser heller ikke produkter deriveret af levende væsener og dermed heller ikke mælkeprodukter fx.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Misantropen » 25. jun 2019, 09:26

Yuna skrev:Vi er nede og handle i Netto, og min kæreste siger "Se, økologiske engangskrus!"
Så må jeg fortælle ham, at det er plantepotter af tørv :lol:

:lol: :lol: :lol:
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Stitch » 25. jun 2019, 09:32

[
Yuna skrev:tag


Anyway - skal ikke ødelægge en sød og sjov tråd. Ville bare lige sige det :)
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Generelt"