De der "blondine-moments"

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 17. jan 2017, 09:48

(Er selv blondine indenunder det røde, så der er altså intet ondt ment med overskriften :) )

Lad os høre om de der moments, hvor man har sagt noget og indser at det var ret dumt eller der er gået et lys op for en, at man har misforstået det :D

For det første hedder det ikke "blondine-moments" hjemme hos os. Det hedder "hot wings moments"
Kommer sig af at jeg smagte hot wings for første gang, og sagde at de godt nok var ret spicy

"Tja, hvorfor tror du det hedder hot wings?"
Jeg troede navnet kom af at det var varme vinger :D


Havde besøg af nogle VVS'er en dag. Kunne høre oppe hos mig at de stod og baksede med underboens radiatorer p.g.a. deres banken.

De kommer så op til mig og spørger om de må komme ind og se mine radiatorer, for underboen har nogle mystiske lyde i sine om natten.

"Kan du også høre banken?" Ja, det kunne jeg da, det var jo ret højt.

"Kun om natten eller?"

Så indser jeg at de ikke mente deres banken lige før, men den samme lyd som underboen om natten...(Som jeg altså aldrig har hørt)



Vi er nede og handle i Netto, og min kæreste siger "Se, økologiske engangskrus!"
Så må jeg fortælle ham, at det er plantepotter af tørv :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2017, 10:40

Jeg husker meget tydeligt en exkærestes blondinemoment...

Det var midt om natten, han vækkede mig virkelig voldsomt, helt i panik, skynd dig skymd dig med ud, der foregår en forbrydelse!! Så jeg blev trukket med ud, helt ud på fortovet imens han oprørt fortalte at han altså mente der var et hjemmerøveri igang hos naboparret, de var tydeligvis blevet bundet og prøvede nu at tilkalde hjælp.

Jeg lyttede... og måtte så fortælle ham at nej, det er faktisk bare sådan nogen par lyder når de dyrker vild sex.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Luffegås » 18. jan 2017, 12:35

Sad til en fest i fredags og skulle forklarer en TV-serie, hvor jeg blev ved med at fortælle en af karakterene var sådan en "Goodie Tissue", og jeg brugte udtrykket maaange gange.. Min kæreste stirrede lige underligt hver gang. Dagen efter måtte han så fortælle mig det hedder en Goodie Two-shoes...https://en.wikipedia.org/wiki/The_Histo ... _Two-Shoes
Kæft man, og jeg som tror jeg er så god til engelsk :D
10
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 18. jan 2017, 17:05

Er måske ikke helt et moment, for jeg vidste godt, hvad hun mente, men lidt sjovt alligevel

Vi var til en konference, og får kaffe til kagen. Det er sådan noget udefinerbart "rugbrøds-kage", som helt ærligt ikke smager af meget

"Det er nok sådan en vegetar-kage", siger min kollega så...

"Det plejer de fleste kager vel at være" siger jeg og fniser lidt.

Ved jo godt hun mente sukkerfri, men hun indså ikke selv fejlen :D

(Og kom til at mindes Friend's afsnittet hvor Rachel laver kage med hakket oksekød :O )
4
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Joe » 19. jan 2017, 17:10

Jeg har købt briller i dag. I Tiger. Prøvede en hel masse, indtil jeg landede på et par. Da min søde (og høje) shoppingmakker hang de kasserede briller på plads på de høje høje holdere, blev jeg dog meget forvirret, for pludselig var de grønne briller jeg havde valgt, væk. Indtil jeg fik at vide, jeg havde dem på.
Nå, og så kommer jeg hjem og er ligesom nødt til at tage en selfie med dem på. Så jeg tager cirka 50 billeder, vælger til sidst et, jeg er tilfreds med, og poster det på Instagram. For et kvarter efter at opdage at der stadig sidder det der klistermærke på glasset, der angiver styrken. Passer rigtigt godt med hashtagget #herreseriøstype
10
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Buller » 20. jan 2017, 01:26

Yuna skrev:Er måske ikke helt et moment, for jeg vidste godt, hvad hun mente, men lidt sjovt alligevel

Vi var til en konference, og får kaffe til kagen. Det er sådan noget udefinerbart "rugbrøds-kage", som helt ærligt ikke smager af meget

"Det er nok sådan en vegetar-kage", siger min kollega så...

"Det plejer de fleste kager vel at være" siger jeg og fniser lidt.

Ved jo godt hun mente sukkerfri, men hun indså ikke selv fejlen :D

(Og kom til at mindes Friend's afsnittet hvor Rachel laver kage med hakket oksekød :O )


mon ikke hun mente veganer-kage?
1
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Muddi » 20. jan 2017, 06:14

For et par år siden var jeg ude at gå med en veninde, og vi kom til et lyskryds. Min veninde undrede sig lidt over hvorfor der altid sidder de der kasser ved fodgængerovergangen, som man skal trykke på for at det bliver grønt. Jeg svarede at det var for at de døve kunne høre når det blev grønt :-D :genert:
6
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 20. jan 2017, 11:47

Buller skrev:
Yuna skrev:Er måske ikke helt et moment, for jeg vidste godt, hvad hun mente, men lidt sjovt alligevel

Vi var til en konference, og får kaffe til kagen. Det er sådan noget udefinerbart "rugbrøds-kage", som helt ærligt ikke smager af meget

"Det er nok sådan en vegetar-kage", siger min kollega så...

"Det plejer de fleste kager vel at være" siger jeg og fniser lidt.

Ved jo godt hun mente sukkerfri, men hun indså ikke selv fejlen :D

(Og kom til at mindes Friend's afsnittet hvor Rachel laver kage med hakket oksekød :O )


mon ikke hun mente veganer-kage?

Det kan da godt være :lol:
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 19. jun 2017, 08:42

Vi havde lige et monstermoment her i weekenden :/

Vi skulle købe ny køkkenvask og ville have sådan en med "afsætnings-plade" til den ene side. Vi står i butikken og snakker om hvilken side, men kommer i tanke om, at pga. bordpladens udformingen og afstand til hjørner, så skal pladen sidde til venstre. Så vi tager hjem med en venstre-vendt.

Senere ringer min kæreste og siger at de altså har udleveret til forkerte til os. Vi har fået en højre-vendt med hjem, så den må vi ud og bytte på mandag. Det er da også skide-irreterende, indtil jeg får tænkt mere over højre og venstre-vendt. Vi har begge gået ud fra, at man snakker om siden PLADEN vender, da det i vores øjne er "xtra-udstyr", men det giver jo egentlig sig selv at det betyder hvilken side VASKEN sidder i :lol:

Så vi må se om de vil bytte den, da kassen er åbnet, og noget af pappen er ødelagt :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Yuna 20. jun 2017, 10:42, rettet i alt 1 gang.
4
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf kidkomb » 19. jun 2017, 09:00

Luffegås skrev:Sad til en fest i fredags og skulle forklarer en TV-serie, hvor jeg blev ved med at fortælle en af karakterene var sådan en "Goodie Tissue", og jeg brugte udtrykket maaange gange.. Min kæreste stirrede lige underligt hver gang. Dagen efter måtte han så fortælle mig det hedder en Goodie Two-shoes...https://en.wikipedia.org/wiki/The_Histo ... _Two-Shoes
Kæft man, og jeg som tror jeg er så god til engelsk :D

Åh.
Jeg har altid sagt "goodie-toosh" (som i tooshie - numse, bare forkortet lidt).
Det skal jeg så lige holde op med :blush:
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Sustentaculum » 20. jun 2017, 10:27

Vi har lige investeret i en projektor, så min kæreste kan spille playstation uden at jeg skal have et grimt fjernsyn hængende. Vi sidder til morgen og indstiller den, og har lidt problemer med at få Playsationen til at vise billedet. Jeg sidder så og roder i menuen, og siger irriteret til min kæreste om han ikke lige gider "fokuserer" billedet, så jeg kan se hvad jeg laver.

Hvorefter han rejser sig og henter mine briller til mig :blush: :blush:
13
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Sustentaculum » 20. jun 2017, 10:29

Yuna skrev:Vi havde lige et monstermoment her i weekenden :/

Vi skulle købe ny køkkenvask og ville have sådan en med "afsætnings-plade" til den ene side. Vi står i butikken og snakker om hvilken side, men kommer i tanke om, at pga. bordpladens udformingen og afstand til hjørner, så skal pladen sidde til venstre. Så vi tager hjem med en venstre-vendt.

Senere ringer min kæreste og siger at de altså har udleveret til forkerte til os. Vi har fået en højre-vendt med hjem, så den må vi ud og bytte på mandag. Det er da også skide-irreterende, indtil jeg får tænkt mere over højre og venstre-vendt. Vi har begge gået ud fra, at man snakker om siden PLADEN vender, da det i vores øjne er "xtra-udstyr", men det giver jo egentlig sig selv at det betyder hvilken side VASKEN sidder i :lol:

Så vi må se om de vil bytte den, da kassen er åbnet, og noget af pappen er ødelagt :gruble:


Måske er jeg endnu mere blondine her. men kan i ikke bare vende den om? :genert:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24983
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Wizzze » 20. jun 2017, 10:35

Hørt på bilferie i USA, vi kører ind i tunnel.

"Hvorfor er her pludselig så mørkt, jeg kan ikke se en skid."

Så kommer det tørt fra passagersædet: "tag dine solbriller af!!

:genert:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 20. jun 2017, 10:35

Sustentaculum skrev:
Måske er jeg endnu mere blondine her. men kan i ikke bare vende den om? :genert:

Nu er vores ikke helt som på billedet, så er selvfølgelig lidt misvisende, men vores har hul til vandhane, så kan ikke lade sig gøre :Dar opdateret billedet, så flere ikke tror kæresten og jeg er total idioter :P
2
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Sustentaculum » 20. jun 2017, 11:34

Yuna skrev:Nu er vores ikke helt som på billedet, så er selvfølgelig lidt misvisende, men vores har hul til vandhane, så kan ikke lade sig gøre :Dar opdateret billedet, så flere ikke tror kæresten og jeg er total idioter :P


Hahaha, det er jeg glad for at høre! :lol:
0

Tilbage til "Generelt"