De der "blondine-moments"

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Lys » 20. jun 2017, 11:36

Yuna skrev:
Sustentaculum skrev:
Måske er jeg endnu mere blondine her. men kan i ikke bare vende den om? :genert:

Nu er vores ikke helt som på billedet, så er selvfølgelig lidt misvisende, men vores har hul til vandhane, så kan ikke lade sig gøre :Dar opdateret billedet, så flere ikke tror kæresten og jeg er total idioter :P


Men den på billedet har sådan en "prop" i det andet hul, så den netop kan vende begge veje og blot "proppes til". Er det også tilfældet med jeres? Det er det nemlig med min.
0
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 20. jun 2017, 11:43

Lys skrev:
Men den på billedet har sådan en "prop" i det andet hul, så den netop kan vende begge veje og blot "proppes til". Er det også tilfældet med jeres? Det er det nemlig med min.

Det tror (håber :P) jeg ikke, men siden de sælger og spørger om det skal være venstre eller højrevendt, må der jo være forskel :)
Jeg har ikke selv set vasken udpakket, så kan ikke svare 100 % på det endnu :D
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Aima » 21. jun 2017, 04:04

Jeg sad på en båd i går, og som en pludselig indskydelse, begyndte jeg at rokke frem og tilbage for at se, om jeg med min kropsvægt kunne få båden til det samme.






image.jpeg




(Det kunne jeg ikke.)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
23
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Sophies-mor » 21. jun 2017, 07:40

Aima skrev:Jeg sad på en båd i går, og som en pludselig indskydelse, begyndte jeg at rokke frem og tilbage for at se, om jeg med min kropsvægt kunne få båden til det samme.






image.jpeg




(Det kunne jeg ikke.)

Fin "båd" :-D
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Sophies-mor » 21. jun 2017, 07:41

Sidder på arbejde og går helt i panik fordi jeg ikke kan finde ordren til den PDF jeg har åben.
Det var så fordi jeg ikke havde lukket den, jeg lige havde faktureret :blush:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 24. jun 2017, 20:29

Yuna skrev:
Lys skrev:
Men den på billedet har sådan en "prop" i det andet hul, så den netop kan vende begge veje og blot "proppes til". Er det også tilfældet med jeres? Det er det nemlig med min.

Det tror (håber :P) jeg ikke, men siden de sælger og spørger om det skal være venstre eller højrevendt, må der jo være forskel :)
Jeg har ikke selv set vasken udpakket, så kan ikke svare 100 % på det endnu :D

Har set den udpakket nu, og der er kun ét hul, heldigvis :P
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf 2SHY » 24. jun 2017, 22:27

Aima skrev:Jeg sad på en båd i går, og som en pludselig indskydelse, begyndte jeg at rokke frem og tilbage for at se, om jeg med min kropsvægt kunne få båden til det samme.






image.jpeg




(Det kunne jeg ikke.)

Det tror jeg du skal være virkelig glad for at du ikke kunne :shock: :lol:
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Danseprinsesse » 25. jun 2017, 13:05

Jeg har et moment, der ligger snart 20 år tilbage, som jeg stadig kan blive flov over at tænke på.

Jeg var i byen og skulle hente drikkevarer i baren for en af de første gange. Vi var helt unge og nye i nattelivet, men havde netop opdaget tequila-shots.
Så sådan nogle skulle jeg hente.
I baren kommer jeg til at tænke på, at bartenderen jo ikke skulle tro, at vi ville have tequila sunrise i stedet for tequila shots, så for at undgå misforståelser bad jeg specifikt om 6 x body tequila.
Bartenderen så helt forkert ud i hovedet og fremstammede "øh, det tror jeg altså ikke vi må lave".
Jeg tænkte, "nå, det da var et mærkeligt sted" og bestilte øl i stedet.

Da jeg går tilbage mod vores bord, går det op for mig, at tequila shots og body tequila ikke helt er det samme, og så døde jeg lidt. :blush:
21
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf dgd2007 » 25. jun 2017, 15:36

Danseprinsesse skrev:Jeg har et moment, der ligger snart 20 år tilbage, som jeg stadig kan blive flov over at tænke på.

Jeg var i byen og skulle hente drikkevarer i baren for en af de første gange. Vi var helt unge og nye i nattelivet, men havde netop opdaget tequila-shots.
Så sådan nogle skulle jeg hente.
I baren kommer jeg til at tænke på, at bartenderen jo ikke skulle tro, at vi ville have tequila sunrise i stedet for tequila shots, så for at undgå misforståelser bad jeg specifikt om 6 x body tequila.
Bartenderen så helt forkert ud i hovedet og fremstammede "øh, det tror jeg altså ikke vi må lave".
Jeg tænkte, "nå, det da var et mærkeligt sted" og bestilte øl i stedet.

Da jeg går tilbage mod vores bord, går det op for mig, at tequila shots og body tequila ikke helt er det samme, og så døde jeg lidt. :blush:

Not to worry ... jeg er over 60 og har ingen anelse om, hvad du taler om! :fløjt:
1
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 15. jul 2017, 20:30

Min kæreste kom bare med den bedste i går :P

Han ved jeg elsker Snickers is, og vi havde lige været i Tyskland. Da vi så kommer hjem, finder han stolt en pakke med 5 Snickers (altså selve chokolade-baren), lægger pakken i fryseren, og siger at nu har vi snart Snickers is!!!!

Måtte så lige forklare ham at det IKKE er sådan de laver Snickers is :lol: :lol: :lol:
6
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Miss_no_More » 15. jul 2017, 21:05

Danseprinsesse skrev:Jeg har et moment, der ligger snart 20 år tilbage, som jeg stadig kan blive flov over at tænke på.

Jeg var i byen og skulle hente drikkevarer i baren for en af de første gange. Vi var helt unge og nye i nattelivet, men havde netop opdaget tequila-shots.
Så sådan nogle skulle jeg hente.
I baren kommer jeg til at tænke på, at bartenderen jo ikke skulle tro, at vi ville have tequila sunrise i stedet for tequila shots, så for at undgå misforståelser bad jeg specifikt om 6 x body tequila.
Bartenderen så helt forkert ud i hovedet og fremstammede "øh, det tror jeg altså ikke vi må lave".
Jeg tænkte, "nå, det da var et mærkeligt sted" og bestilte øl i stedet.

Da jeg går tilbage mod vores bord, går det op for mig, at tequila shots og body tequila ikke helt er det samme, og så døde jeg lidt. :blush:


:lol2:
Det var ærgerligt, det havde ellers været priceless, hvis han fluks havde smidt trøjen og hældt salt på brystvorterne.
5
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 25. jun 2019, 07:13

Jeg syntes faktisk ikke selv at det var et blondine-moment men det syntes nogle bestemt i den fb gruppe, jeg lagde spørgsmålet op i :lol:

Man kan jo rengøre bageplader ved at smøre dem ind i brun sæbe og hælde et skjvæt salmiakspiritus i og lægge dem i en SORT sæk (der står SORT, i de fleste af de anvisninger, jeg fandt på google)

Jeg spurgte så i en rengørings-gruppe om det skulle være de sorte sække eller om man kunne bruge de gennemsigtige (Med tankerne om at sorte sække måske var lavet af noget hvor salmiakspiritussen ikke kunne æde sig igennem - de er for det meste lidt mere robuste end de gennemsigtige - eller om måske sollys kunne forhindre processen - men det skrev jeg desværre ikke i mit opslag

Blev grinet ret meget af, og opslaget blev lukket for kommentarer af moderator, så jeg nåede desværre ikke at forklare de “kemiske” overvejelser jeg havde gjort mig :gruble: :lol2:
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Stitch » 25. jun 2019, 07:39

Yuna skrev:Er måske ikke helt et moment, for jeg vidste godt, hvad hun mente, men lidt sjovt alligevel

Vi var til en konference, og får kaffe til kagen. Det er sådan noget udefinerbart "rugbrøds-kage", som helt ærligt ikke smager af meget

"Det er nok sådan en vegetar-kage", siger min kollega så...

"Det plejer de fleste kager vel at være" siger jeg og fniser lidt.

Ved jo godt hun mente sukkerfri, men hun indså ikke selv fejlen :D

(Og kom til at mindes Friend's afsnittet hvor Rachel laver kage med hakket oksekød :O )


Principielt set er kager vel ikke vegetariske, for der er som regel æg i.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf Yuna » 25. jun 2019, 07:48

Stitch skrev:
Yuna skrev:Er måske ikke helt et moment, for jeg vidste godt, hvad hun mente, men lidt sjovt alligevel

Vi var til en konference, og får kaffe til kagen. Det er sådan noget udefinerbart "rugbrøds-kage", som helt ærligt ikke smager af meget

"Det er nok sådan en vegetar-kage", siger min kollega så...

"Det plejer de fleste kager vel at være" siger jeg og fniser lidt.

Ved jo godt hun mente sukkerfri, men hun indså ikke selv fejlen :D

(Og kom til at mindes Friend's afsnittet hvor Rachel laver kage med hakket oksekød :O )


Principielt set er kager vel ikke vegetariske, for der er som regel æg i.


Er man så ikke veganer i stedet for?
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: De der "blondine-moments"

Indlægaf cola » 25. jun 2019, 07:54

dgd2007 skrev:
Danseprinsesse skrev:Jeg har et moment, der ligger snart 20 år tilbage, som jeg stadig kan blive flov over at tænke på.

Jeg var i byen og skulle hente drikkevarer i baren for en af de første gange. Vi var helt unge og nye i nattelivet, men havde netop opdaget tequila-shots.
Så sådan nogle skulle jeg hente.
I baren kommer jeg til at tænke på, at bartenderen jo ikke skulle tro, at vi ville have tequila sunrise i stedet for tequila shots, så for at undgå misforståelser bad jeg specifikt om 6 x body tequila.
Bartenderen så helt forkert ud i hovedet og fremstammede "øh, det tror jeg altså ikke vi må lave".
Jeg tænkte, "nå, det da var et mærkeligt sted" og bestilte øl i stedet.

Da jeg går tilbage mod vores bord, går det op for mig, at tequila shots og body tequila ikke helt er det samme, og så døde jeg lidt. :blush:

Not to worry ... jeg er over 60 og har ingen anelse om, hvad du taler om! :fløjt:

Jeg har billeder der beskriver ret godt hvordan man gør... dog må jeg ikke vise dem, da dem på billederne ikke vil have det...
0

Tilbage til "Generelt"