I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf LadyFox » 7. apr 2016, 17:13

Sjo skrev:
Lama skrev:At folk er rimelig grove med deres tilsvininger af Yahya Hassan. Jeg må indrømme jeg aldrig har fulgt ham, læser blot lidt nyheder om ham indimellem, så ved ikke om han har gjort nogen fortræd før det her han er inde for nu.
Men synes bare han virker som en meget forstyrret, svigtet og psykisk ustabil ung mand, som burde komme i hænderne på en psykiater. Synes han virker meget selvdestruktiv og at han virker til at være psykisk syg.
Jeg ved ikke hvad det er han har gjort som gør at folk er begyndt at skrive så grimt om/til ham, mindes de fleste var glade for ham engang.


Ved du virkelig ikke det? Det forstår jeg ikke.

Sidste nye er: http://politiken.dk/kultur/kultur_top/E ... -arresten/

Derudover har han fremsat trusler, kørt bil i narkopåvirket tilstand, skudt en i foden, osv, osv, osv. Og så er der nok også en del jantelovsdanmark, som mener, at vi har hørt nok om ham - og at han skal rette ind i stedet for at påtage sig at være fortaler for "landets sikkerhed" og kræve møder i tide og utide med Søren Pind.

Personligt for mig gælder det, at jeg faktisk synes, at han skal have den hjælp, som han har behov for - og en straf for at køre bil i narkopåvirket tilstand, for at skyde og for vold generelt. Han er skingrende skør og jeg tror, at han er farlig.

Hvorfor er det så forfærdeligt at han sultestrejker?
1
...
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Sjo » 7. apr 2016, 17:17

LadyFox skrev:
Sjo skrev:
Lama skrev:At folk er rimelig grove med deres tilsvininger af Yahya Hassan. Jeg må indrømme jeg aldrig har fulgt ham, læser blot lidt nyheder om ham indimellem, så ved ikke om han har gjort nogen fortræd før det her han er inde for nu.
Men synes bare han virker som en meget forstyrret, svigtet og psykisk ustabil ung mand, som burde komme i hænderne på en psykiater. Synes han virker meget selvdestruktiv og at han virker til at være psykisk syg.
Jeg ved ikke hvad det er han har gjort som gør at folk er begyndt at skrive så grimt om/til ham, mindes de fleste var glade for ham engang.


Ved du virkelig ikke det? Det forstår jeg ikke.

Sidste nye er: http://politiken.dk/kultur/kultur_top/E ... -arresten/

Derudover har han fremsat trusler, kørt bil i narkopåvirket tilstand, skudt en i foden, osv, osv, osv. Og så er der nok også en del jantelovsdanmark, som mener, at vi har hørt nok om ham - og at han skal rette ind i stedet for at påtage sig at være fortaler for "landets sikkerhed" og kræve møder i tide og utide med Søren Pind.

Personligt for mig gælder det, at jeg faktisk synes, at han skal have den hjælp, som han har behov for - og en straf for at køre bil i narkopåvirket tilstand, for at skyde og for vold generelt. Han er skingrende skør og jeg tror, at han er farlig.

Hvorfor er det så forfærdeligt at han sultestrejker?



Det fremfører jeg vist heller ikke? Jeg reagerer på dette her:
Jeg ved ikke hvad det er han har gjort som gør at folk er begyndt at skrive så grimt om/til ham
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf LadyFox » 7. apr 2016, 17:29

Sjo skrev:
LadyFox skrev:
Sjo skrev:
Lama skrev:At folk er rimelig grove med deres tilsvininger af Yahya Hassan. Jeg må indrømme jeg aldrig har fulgt ham, læser blot lidt nyheder om ham indimellem, så ved ikke om han har gjort nogen fortræd før det her han er inde for nu.
Men synes bare han virker som en meget forstyrret, svigtet og psykisk ustabil ung mand, som burde komme i hænderne på en psykiater. Synes han virker meget selvdestruktiv og at han virker til at være psykisk syg.
Jeg ved ikke hvad det er han har gjort som gør at folk er begyndt at skrive så grimt om/til ham, mindes de fleste var glade for ham engang.


Ved du virkelig ikke det? Det forstår jeg ikke.

Sidste nye er: http://politiken.dk/kultur/kultur_top/E ... -arresten/

Derudover har han fremsat trusler, kørt bil i narkopåvirket tilstand, skudt en i foden, osv, osv, osv. Og så er der nok også en del jantelovsdanmark, som mener, at vi har hørt nok om ham - og at han skal rette ind i stedet for at påtage sig at være fortaler for "landets sikkerhed" og kræve møder i tide og utide med Søren Pind.

Personligt for mig gælder det, at jeg faktisk synes, at han skal have den hjælp, som han har behov for - og en straf for at køre bil i narkopåvirket tilstand, for at skyde og for vold generelt. Han er skingrende skør og jeg tror, at han er farlig.

Hvorfor er det så forfærdeligt at han sultestrejker?



Det fremfører jeg vist heller ikke? Jeg reagerer på dette her:
Jeg ved ikke hvad det er han har gjort som gør at folk er begyndt at skrive så grimt om/til ham

Ja - og så svare du med et link til at han sultestrejker? Altså, jeg forstår ikke at det kan pisse nogen af at manden sultestrejker, og slet ikke i sådan en grad at folk sender ham sure beskeder. Jeg kan forstå folk bliver pænt trætte af han skyder folk, han køre påvirket rundt osv. Men at hansultestrejker?
1
...
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mani » 7. apr 2016, 18:30

LadyFox skrev:Ja - og så svare du med et link til at han sultestrejker? Altså, jeg forstår ikke at det kan pisse nogen af at manden sultestrejker, og slet ikke i sådan en grad at folk sender ham sure beskeder. Jeg kan forstå folk bliver pænt trætte af han skyder folk, han køre påvirket rundt osv. Men at hansultestrejker?

Jeg tror de er et spørgsmål om, at man mener han ikke behøver en masse medietid. Hjælp skal han have - om det så er til psyken eller fysiske skader. Og det skal frem, hvis reglerne ikke overholdes. Men ellers behøver jeg ikke vide en masse om hvad han tager sig til.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf LadyFox » 7. apr 2016, 19:13

Mani skrev:
LadyFox skrev:Ja - og så svare du med et link til at han sultestrejker? Altså, jeg forstår ikke at det kan pisse nogen af at manden sultestrejker, og slet ikke i sådan en grad at folk sender ham sure beskeder. Jeg kan forstå folk bliver pænt trætte af han skyder folk, han køre påvirket rundt osv. Men at hansultestrejker?

Jeg tror de er et spørgsmål om, at man mener han ikke behøver en masse medietid. Hjælp skal han have - om det så er til psyken eller fysiske skader. Og det skal frem, hvis reglerne ikke overholdes. Men ellers behøver jeg ikke vide en masse om hvad han tager sig til.

Jeg er egentlig selv ret ligeglad med ham og synes også han for for meget taletid. Men at han sulte strejker kan jeg bare ikke se hvorfor skulle tænder et bål i folk. Hvis man mener han får formeget taletid, er det da et selvmål at skrive til manden uanset tonen, det er da bare brændetil hans bål. Ignorer tror jeg er en bedre strategi.
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. apr 2016, 09:57

At Amalie ser så pissesød ud som gravid at jeg sad og fik helt våde øjne :lun: og jeg er ellers ikke Amalie-fan.
Til gengæld ligner hun også lidt en lille pige der er ude og gå i sin mors alt for store sko :P

Billede
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf HappyPaww » 8. apr 2016, 10:09

^Ja hun ser da sød ud, men jeg er så upassende, at jeg stadig tænker "stakkels barn". Og så er det da en mærkelig "kjole" hun har på :lol:

Men okay, sådan en som Stephanie "Geggo" lader jo til at have vendt skuden og gør virkelig sit bedste for at blive en god mor (sådan nu over i den lidt irriterende spelt-agtige måde :lol:) - så det kan jo se.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Fru Sunshine » 8. apr 2016, 10:53

Jeg synes, Amalie er pæn.
Geggo er også pæn.

Og hende der Nikita Klæstrup.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Wizzze » 8. apr 2016, 20:07

Det her er sgu for mærkeligt og lidt ulækkert.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/mor-er-f ... rn/6029544

Jeg er nogenlunde tolerant, og åben, og accepterer at der findes mange andre familieformer og livsanskuelser end min egen, men det her er sgu weird :stoned:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mulan » 8. apr 2016, 20:21

Wizzze skrev:Det her er sgu for mærkeligt og lidt ulækkert.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/mor-er-f ... rn/6029544

Jeg er nogenlunde tolerant, og åben, og accepterer at der findes mange andre familieformer og livsanskuelser end min egen, men det her er sgu weird :stoned:

Jeg bliver at sige at hvad der sker mellem to voksne, der er ved deres fulde fem og med fuld accept - det er deres sag.


.. Jeg synes stadig det er fucker mærkeligt.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Studsgaard » 8. apr 2016, 20:24

Wizzze skrev:Det her er sgu for mærkeligt og lidt ulækkert.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/mor-er-f ... rn/6029544

Jeg er nogenlunde tolerant, og åben, og accepterer at der findes mange andre familieformer og livsanskuelser end min egen, men det her er sgu weird :stoned:


Jeg kan jo godt forstå de ikke har mor-søn fornemmelser for hinanden, og de følelser de kan få for hinanden ikke ligner et traditionelt mor-søn forhold. Men ja jeg giver dig ret, det er underligt. Og jeg kan ikke forstå det.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Flora » 8. apr 2016, 20:35

Den historie der er linket til nederst i artiklen er endnu værre. Far og 18-årig datter er forelskede og har lige fået barn sammen :badr:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/far-og-datter-forelskede-kaemper-for-at-beholde-incest-barn/5857515
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mulan » 9. apr 2016, 07:35

Rikke skrev:Ingen sex er langt bedre end kedelig sex...

Jeg overvejer om der muligvis er gradient snarere end to modpoler. Altså jo længere du går uden sex desto mindre bedre er det end at have kedelig sex? :gruble:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf dgd2007 » 12. apr 2016, 21:08

Fyrst Eberhard skrev:"Tak fordi I ventede" = Den mest høflige måde at være fornærmet på.

I hvilken forbindelse? :gruble:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Studsgaard » 25. apr 2016, 19:18

Fyrst Eberhard skrev:Hvis man råber ud af vinduet fra en limousine, er det ret tydeligt for alle os andre, at man aldrig har været i en limousine før.

Konfirmander?
0

Tilbage til "Generelt"