I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf sigge » 10. sep 2018, 08:40

At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf HappyPaww » 10. sep 2018, 11:47

sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.

Jeg mener så at han er noget af det mest pinlige, der er sket for dansk sport. Det er utroligt at en voksen mand ikke kan styre sit temperament og alkohol/cokeindtag. Han tjener kassen på sit arbejde, og formår alligevel at fucke det hele op konstant. Jeg håber virkelig han bliver fyret, og ingen klubber gider have noget medham at gøre mere.
4
fisken80
Indlæg: 22073
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf fisken80 » 10. sep 2018, 14:42

HappyPaww skrev:
sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.

Jeg mener så at han er noget af det mest pinlige, der er sket for dansk sport. Det er utroligt at en voksen mand ikke kan styre sit temperament og alkohol/cokeindtag. Han tjener kassen på sit arbejde, og formår alligevel at fucke det hele op konstant. Jeg håber virkelig han bliver fyret, og ingen klubber gider have noget medham at gøre mere.


Ville du også sige sådan, hvis der var tale om en ukendt mand, der havde massive problemer med alkohol- og stofafhængighed?

Altså jeg undskylder på ingen måde det han har gjort, og han skal så afgjort straffes, hvis han rent faktisk har brækket kæben på en chauffør (det vil jeg så lade retten afgøre). Men jeg synes det er rimelig tydeligt, at han er alkoholiker og har brug for hjælp til at komme ud af sit misbrug. Og lige så lidt som jeg fordømmer et familiemedlem for at have et alkoholproblem lige så lidt fordømmer jeg Bendter.
Men hvis han bliver dømt håber jeg det indebærer et krav om, at han kommer i behandling. For det har han tydeligvis brug for.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
CafeLatte
Indlæg: 59
Tilmeldt: 12. apr 2016, 12:26
Kort karma: 10
Likede indlæg: 119

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf CafeLatte » 10. sep 2018, 15:10

Bendtner har selv sagt han bruger alkoholen lidt for meget både i gode tider og i dårlige tider. At have et misbrug er forfærdeligt, kan slet ikke forestille mig at være i mediernes søgelys oveni. Har sku lidt ondt af ham.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23135

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Aragorn » 10. sep 2018, 16:07

sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.


De får jo bare én på hatten hvis de blander sig. Han lyder som en træls person.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
fisken80
Indlæg: 22073
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf fisken80 » 10. sep 2018, 16:57

sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.


Han var sammen med sin kæreste ikke sine venner. Og hendes forklaring er, at taxachaufføren startede med at forsøge at snyde dem med en længere tur, hvorefter han kørte efter dem og overfusede dem, da de stod af. Til sidst stod chaufføren ud af bilen og kastede en flaske efter dem, hvorefter Bendtner slog ham.
Jeg siger ikke, at det er foregået på den måde, men måske skulle man lige vente to sekunder med at dømme manden. Der er som regel mere end én sandhed.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf HappyPaww » 10. sep 2018, 19:12

fisken80 skrev:
sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.


Han var sammen med sin kæreste ikke sine venner. Og hendes forklaring er, at taxachaufføren startede med at forsøge at snyde dem med en længere tur, hvorefter han kørte efter dem og overfusede dem, da de stod af. Til sidst stod chaufføren ud af bilen og kastede en flaske efter dem, hvorefter Bendtner slog ham.
Jeg siger ikke, at det er foregået på den måde, men måske skulle man lige vente to sekunder med at dømme manden. Der er som regel mere end én sandhed.

Taget i betragtning af hvor mange millioner den mand tjener, synes jeg måske det er lidt af en overreaktion på en lidt for stor taxaregning på en i forvejen meget kort tur :tie:

Og til din kommentar om hvis det var et familiemedlem så kan jeg kun sige, at jeg ikke ville have ondt af vedkommende for at blive fyret fra sit job i en lignende situation. Er der tale om et decideret misbrug ville jeg da håbe at han kunne/ville gå i behandling. Men det er ingen undskyldning for så tåbelig opførsel over så mange år.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf sigge » 11. sep 2018, 05:59

fisken80 skrev:
sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.


Han var sammen med sin kæreste ikke sine venner. Og hendes forklaring er, at taxachaufføren startede med at forsøge at snyde dem med en længere tur, hvorefter han kørte efter dem og overfusede dem, da de stod af. Til sidst stod chaufføren ud af bilen og kastede en flaske efter dem, hvorefter Bendtner slog ham.
Jeg siger ikke, at det er foregået på den måde, men måske skulle man lige vente to sekunder med at dømme manden. Der er som regel mere end én sandhed.


Jeg forstår godt, hvad du siger, men jeg synes faktisk ikke, jeg som sådan dømmer ham. Desuden er mit indlæg skrevet flere timer før, kærestens forklaring kom ud i medierne.
2
You can't spell awesome without me.
fisken80
Indlæg: 22073
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf fisken80 » 11. sep 2018, 08:20

sigge skrev:
fisken80 skrev:
sigge skrev:At Nicklas Bendtner - foruden at være lidt dum i sin opførsel selv - har nogle dårlige venner. Hvorfor er der ikke nogen, der bremser ham, inden han render fuld rundt og blamerer sig offentligt, eller forsøger at holde ham tilbage, når han får lyst til at slå på biler eller mennesker? Man VED jo bare, at det ender i medierne, når det er ham.


Han var sammen med sin kæreste ikke sine venner. Og hendes forklaring er, at taxachaufføren startede med at forsøge at snyde dem med en længere tur, hvorefter han kørte efter dem og overfusede dem, da de stod af. Til sidst stod chaufføren ud af bilen og kastede en flaske efter dem, hvorefter Bendtner slog ham.
Jeg siger ikke, at det er foregået på den måde, men måske skulle man lige vente to sekunder med at dømme manden. Der er som regel mere end én sandhed.


Jeg forstår godt, hvad du siger, men jeg synes faktisk ikke, jeg som sådan dømmer ham. Desuden er mit indlæg skrevet flere timer før, kærestens forklaring kom ud i medierne.


Sorry, jeg kan godt se det virker som om jeg anklager dig for at dømme ham. Det var ikke meningen. Og du har ret i, at artiklen først kom senere.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Tilly » 12. sep 2018, 11:49

At når debattører opretter en ny debatprofil, så skal de fortælle hvad deres gamle brugernavn var :gammel:

Der er et par nye brugere, der vist har været "inde i" nogle andre debatnavne før, og jeg vil så gerne vide hvilket profilnavn de havde før :P
7
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Spjaerten » 14. sep 2018, 07:53

At det er upassende at TV2 (måske på news) eller hvor mit firma henter nyhedsstrøm ind, på vores interne tv kanal, har en rulle overskrift der var noget med “.... fissen, så hør den brøle”.

Edit det er DR og noget med en sang fra en rapper. Gør der ikke mindre upassende!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Ado » 14. sep 2018, 08:04

At den der nye sang "Sut min klit" er så meget trailertrash, at en trailerpark ligner Amalienborg til sammenligning.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Skralde » 14. sep 2018, 08:11

Det burde være forbudt at indtale lydbøger, hvis man udtaler billeder som bedler!
16
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Ado » 14. sep 2018, 08:21

Ellin skrev:
Ado skrev:At den der nye sang "Sut min klit" er så meget trailertrash, at en trailerpark ligner Amalienborg til sammenligning.


Well, f.eks. Suspekt har lukket lort ud i årevis og får deres klamme tekster spillet på P3, så hvorfor ikke "sut min klit".

Det er også noget lort. Jeg fatter ikke slet ikke, hvorfor den genre får medietid.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2018, 14:15

Et af de forholdsvis få kulturelle input jeg er opflasket med fra min far side, er: "præterea censeo Carthaginem esse delendam" = "i øvrigt mener jeg Carthago bør ødelægges" som Cato den Ældre (234–149 f.Kr.) angiveligt afsluttede alle sine taler om hvad som helst med. :)
1

Tilbage til "Generelt"