I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf HappyPaww » 29. okt 2016, 06:34

At det er lidt ærgerligt at Halloween nu har overgået Fastelavn :( Fastelavn er så hyggeligt og den tradition ville jeg gerne holde i hævd, men med Halloween 4 mdr før går lidt af det sjove sgu af:boo:
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2016, 07:07

HappyPaww skrev:At det er lidt ærgerligt at Halloween nu har overgået Fastelavn :( Fastelavn er så hyggeligt og den tradition ville jeg gerne holde i hævd, men med Halloween 4 mdr før går lidt af det sjove sgu af:boo:


Vi er verdens dummeste forældre i dag, fordi vi ikke deltager i skolens og børnehavens fælles Halloweenfest. Stort opslået med uhygge, kagebord, bingo, præmier og overskuddet går til... Man skulle købe billetter i den lokale Brugsen og i institutionerne. Børnene er SÅ sure! Men jeg står altså fast - vi fejrer ikke Halloween i vores familie. Fastelavnshelvedet er så rigeligt!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2016, 17:47

Smiling_Goat skrev:
Guilded_Lily skrev:
HappyPaww skrev:At det er lidt ærgerligt at Halloween nu har overgået Fastelavn :( Fastelavn er så hyggeligt og den tradition ville jeg gerne holde i hævd, men med Halloween 4 mdr før går lidt af det sjove sgu af:boo:


Vi er verdens dummeste forældre i dag, fordi vi ikke deltager i skolens og børnehavens fælles Halloweenfest. Stort opslået med uhygge, kagebord, bingo, præmier og overskuddet går til... Man skulle købe billetter i den lokale Brugsen og i institutionerne. Børnene er SÅ sure! Men jeg står altså fast - vi fejrer ikke Halloween i vores familie. Fastelavnshelvedet er så rigeligt!


Du er klar over, at visse eksperter siger, at hvis børn nægtes noget, de virkelig ønsker sig, igennem hele deres barndom, er de mere tilbøjelige til at gå amok med tingen som voksne, når de selv kan bestemme? :P

Du er måske ved at skabe små halloween-monstre (no pun intended,) der pakker huset ind i spindelvæv og klæder hunden ud hver halloween.. Jeg siger det bare :D


Jeg har faktisk lige set min søsters hus. Hun bor i UK og er gået totalt overboard. Jeg er i chok!
Men det er fint med mig, hvis jeg bare slipper - så kan de gå totaltamok i græskar og edderkopper og hjerter til Valentines. I don't give a hootnanny! Bare børnebørnene ikke forventer slik af mig - det er slemt nok, nabolagets unger kommer rendende til nytår :lol:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Guilded_Lily » 31. okt 2016, 08:16

At der bør indføres weekender på tre dage!
5
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Daine » 31. okt 2016, 08:26

Guilded_Lily skrev:At der bør indføres weekender på tre dage!

Det har jeg fast hveranden uge :devil2:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Ado » 3. nov 2016, 21:02

At "Det sene show" eller hvad det hedder med Fuhlen...et eller andet, er en virkelig pinlig og dårlig efterligning af "Jimmy Fallon".
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf sigge » 12. nov 2016, 08:19

At alle danske skuespillere skal en tur forbi Fredericia Musical Akademi og lære noget om artikulation, inden de får lov at medvirke i en dansk TV-serie. Hvis de kunne tale bare halvt så ty-de-ligt som skuespillerne i Klokkeren fra Notre Dame, ville jeg aldrig mere behøve at have undertekster på mit fjernsyn for at følge med i dansksproget dramaserie.


(I øvrigt en fantastisk musical, tag ind og se den, hvis I har muligheden.)
5
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf malou_43 » 15. nov 2016, 19:51

At Hella Joof simpelthen er et skønt menneske, jeg synes hun er helt fantastisk og ville ønske, at jeg havde en som hende i mit liv.
6
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf kidkomb » 16. nov 2016, 22:03

Fyrst Eberhard skrev:Jazz burde være opdelt i to undergenrer.

1: Afslappende, velegnet til cigar og mørk rom.

2: Pisse stressende saxofon-lir.


På tirsdag skulle puttes ind i en lydtæt boks og kastes i Marianer-graven!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf LadyFox » 22. nov 2016, 13:24

at det er virkelig horribelt at mændende i dette års Robinson får lov til at aflive dyr når de tager det så useriøst!

Jeg har lige set afsnit 2 i nat, hvor mandeholdet for et par rotter de kan slå ihjel og spise, og jeg synes godt nok deres tilgang til at aflive rotterne er dyrmishandling.
0
...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Mangoness » 23. nov 2016, 10:21

dgd2007 skrev:... at det ene af Trump/Pence-skiltene ligner en pakke smør: :-p

Billede


:lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf sigge » 28. nov 2016, 07:14

At Luciaoptog kun hører til på Luciadag d. 13. december og ikke alle mulige tilfældige dage i november/december.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Aspargsen » 28. nov 2016, 07:17

Dumbledory skrev:
malou_43 skrev:At Hella Joof simpelthen er et skønt menneske, jeg synes hun er helt fantastisk og ville ønske, at jeg havde en som hende i mit liv.
Hun er cool nok på mange måder. For mig fremstod hun dog lidt konfliktsky i et spørgsmål hun fik om, hvor vidt man måtte sige til sin veninde at hendes børn larmede/var uregerlige - hun mente, at så skulle man endelig ikke sige noget, da det kunne ødelægge venskabet.

Må jeg gætte på af det skyldes hun selv har en veninde med ustyrlige børn
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Aspargsen » 29. nov 2016, 00:00

Dumbledory skrev:
Aspargsen skrev:
Dumbledory skrev:
malou_43 skrev:At Hella Joof simpelthen er et skønt menneske, jeg synes hun er helt fantastisk og ville ønske, at jeg havde en som hende i mit liv.
Hun er cool nok på mange måder. For mig fremstod hun dog lidt konfliktsky i et spørgsmål hun fik om, hvor vidt man måtte sige til sin veninde at hendes børn larmede/var uregerlige - hun mente, at så skulle man endelig ikke sige noget, da det kunne ødelægge venskabet.

Må jeg gætte på af det skyldes hun selv har en veninde med ustyrlige børn
Nu kører er der en tråd herinde med det samme emne, børneopdragelse - jeg forstår det stadig ikke. Hvorfor er det blevet forbudt at spørge ind til børns adfærd uanset om det er familie eller venner det drejer sig om - så kan man ligeså godt droppe relationen eller forvente at få vist døren. Det er åbenbart ekstremt tabuiseret. Disclaimer med at ikke mødre er sådan, men hvad gør den så
godt for den konfliktskyhed.

Jeg er utroligt glad for jeg ikke har venner med møgunger det er jeg slet ikke diplomatisk nok til
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Novella » 30. nov 2016, 22:33

At guldbestik ser rædderligt ud.
5

Tilbage til "Generelt"