Den perfekte forbrydelse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14801
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Den perfekte forbrydelse

Indlægaf sigge » 18. apr 2017, 09:46

Inspireret af en kommentar i en tråd herinde samt en længere sms-korrespondance, jeg havde med min søster i påsken:

Har vi ikke alle af og til overvejet at begå den perfekte forbrydelse, og følt at lige præcis vi havde intelligens og evner til rent faktisk at slippe afsted med det?

Her kan du dele dine vilde planer, som alligevel ikke blev ført ud i livet. Eller evt. få tips til at finpudse din plan, så den kan føres ud i livet. :lol2:


Min søsters og min sms-tråd udsprang af, at hun klagede over, at hun ikke kan låse sin telefon op med fingeraftryk lige nu, fordi det er blevet slidt af fysisk arbejde. :8: Det førte så til, at jeg mente, at det så var nu, hun skulle begå en forbrydelse, da hun så ikke kunne blive afsløret via fingeraftryk. Igen inspireret af, at det fysiske arbejde, hun havde udført, var at bygge noget til sin altanhave, blev planen, at hun skulle bryde ind i et havecenter og stjæle jord, krukker og jordbærplanter, så hun kunne dyrke en masse jordbær, sælge dem og blive rig. En yderligere udbygning på planen var, at hun ville stjæle en bus til at fragte udbyttet i, da hun så kunne have flere planter mm. end, hvis hun skulle bruge sin cykel. Desuden kunne bussen så efterfølgende bruges som drivhus til planterne. Og det helt geniale var, at vi ville gemme bussen "in plain sight", da min søster bor i nærheden af en af byens busgarager. Så kunne den aflåste bus holde der helt ubemærket, og hun kunne jævnlig smutte over og passe sine jordbær.

Desværre strandede planen på, at jeg skulle vaske op, og min søster skulle lave aftensmad, og så ville det blive alt for sent, inden vi kom i gang. Så vi fik ikke ført det ud i livet. :(
5
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf kidkomb » 18. apr 2017, 10:22

Jo. Flere.
Og meget, meget mere dystre end din og din søsters...
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf Novella » 18. apr 2017, 20:14

Jeg har skrevet det før, men: komme miltbrand i kokain. Så lægger vi Det Hvide Hus, Hollywood, den mexicanske mafia og New York-børsen ned på samme tid. Meget nemmere end det der med flyvemaskiner. Jeg fatter simpelthen ikke, at ingen har gjort det.
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf Wizzze » 18. apr 2017, 21:49

Min syge hjerne har på det seneste udtænkt en række perfekte terrorangreb, som er så simple og nemme at udføre, men samtidig så destruktive, at de ville give genlyd igen og igen. Men må nok hellere holde kæft så jeg ikke bliver hentet midt om natten, eller inspirerer nogen som faktisk ville udføre dem :tie:

Egentlig mærkeligt, tidligere har mit forbrydergeni altid omhandlet det perfekte kup og slippe afsted til øen med palmerne og millionerne, men nu handler det om blod og ødelæggelse, måske burde jeg søge hjælp :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf hotlips » 19. apr 2017, 01:55

Det skal bevises at man har ondt i sinde for at dømme folk for mord, og med alle de tosser der render og æder planter der muligvis ligner noget de har hørt om har man chancen, jeg vil foreslå liljekonval, det ligner det meget populære ramsløg til forveksling og det er ikke noget der vil være nemt at bevise man vidste det var forkert, man kan måske endda få offeret til både at hente og plukke det og se frem til at spise det.

Jeg tror ikke jeg forsøger mig selv, alle ved jeg går op i planter.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf Nicolait » 19. apr 2017, 01:57

Jeg har en morph suit. Det kan være en start til at skjule sin identitet. Derudover har jeg erhvervet nogle tykke latexhandsker, så jeg ikke efterlader fingeraftryk.
Men jeg skulle også skaffe mig nogle ananasfrugter, som jeg kunne holde på over en længere periode, da der er et stof i ananasen som nedbryder ens fingeraftryk.

Jeg mangler vist bare nogle anonyme sorte sko, som man kan snige sig rundt og også løbe i.

Det sidste og helt centrale jeg mangler, er et mål for min forbrydelse. Jeg tænker umiddelbart en form for formueforbrydelse. :D
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf hotlips » 19. apr 2017, 02:00

Der er iøvrigt rigeligt med sære uheld at lægge som bevis for at det forekommer, sidste år var der en familie hvor moren skrev på en af havegrupperne fordi de havde spist kvan som de endda havde fået checket hos en de kendte der havde forstand på planter, men de syntes slet ikke det havde smagt som forventet så hun ville lige høre om det nu også var rigtigt, det var det ikke, hele familien havde spist kæmpe bjørneklo.

Der er en del af den slags for tiden, og det må gå galt på et tidspunkt.
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf Mulan » 20. apr 2017, 15:28

Hæh dilettanter. Hvor er ambitionerne? Desuden Wizze, hvis vi snakker terror, så skal man iberegne om det er statsdestruktion eller kup. Forskellige tilgange. Førstnævnte er nemt at udtænke scenarier til, sidstnævnte er sværere, for der skal man også tænke i bibeholdelse af den tilranede magt. Kidkomb, det må slet ikke opdages, at vedkommende er forsvundet. Lud er slet ikke så effektivt, som det fremstilles i film. Siger det bare.

Til tider så er empati en træls hindring for interessante eksperimenter. :gruble:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Den perfekte forbrydelse

Indlægaf Mangoness » 21. apr 2017, 16:30

:panik:

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"