Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 7. jan 2018, 17:21

Om jeg skal se The Last Jedi for tredje gang i biografen :gruble: Jeg er simpelthen en kæmpe Star Wars nørd, det er næsten lidt pinligt :ninja: :lol:
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Nicolait » 19. jan 2018, 15:35

Nu hvor alle kan gå og lege jurister, uden særlige forudsætninger, så kunne det være, at jeg skulle slå mig ned som kvaksalver/læge. Jeg har set nok QI og CSI til at vide en del om kroppen. Det jeg ikke ved, kan jeg vel google mig frem til. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 20. jan 2018, 02:06

At gå i seng. Men jeg er ikke træt :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Avino » 20. jan 2018, 15:25

At gå i hi.
Indtil foråret kommer.
Jeg er så træt af det sk*** gråvejr :(
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tricolette » 21. jan 2018, 11:00

Hvor pokker min søn er!

Godt nok bliver han 20 i næste måned. Men han var på bytur i Aalleren i aftes/nat og er endnu ikke dukket op, og mobilen går på telefonsvareren = ingen strøm.

Og ja, ved godt han er voksen, og sikkert ligger på en kammerats sofa et sted og sover branderten ud.

Men som MOR, holder man aldrig op med at bekymre sig om sine børn. Slet ikke når de er på bytur i Jomfru Ane Gade. Så kommer man alle mulige og umulige skrækscenarier igennem indtil flere gange.

Så kom dog hjem!
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf LadyFox » 23. jan 2018, 08:27

At skrive mig på venteliste til "Den Sorte Skole - Ghosts & Robots" i det kongelige teater.
0
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 14. feb 2018, 11:14

Om jeg skal prøve at få ordnet og rengjort kraniet fra det dyr, der ligger død ude ved vores affaldsspande. Jeg gættede selv på en mus eller rotte, en på vores IG har nævnt muldvarpen. Når nu den alligevel er død kunne det jo være ret fint med et lille kranie som minde, men er i tvivl om jeg brækker i løbet af processen, når jeg skal skrælle kød og hud, skrabe hjernen ud osv. :tie:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Nicolait » 10. mar 2018, 20:44

Om jeg er ved at blive syg. Jeg sover konstant.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 10. mar 2018, 21:58

Om det ikke var på tide at gå i seng.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf klumphen » 13. mar 2018, 19:04

At købe en ny blender, så jeg kan prøve en opskrift på chokoladehummus :D
Sidst jeg forsøgte at lave hummus, endte det med at der kom røg ud af min blender. Så tænker at jeg skal have en med noget mere Oomph denne gang.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 14. mar 2018, 09:04

At bede om noise cancellation høretelefoner fra min arbejdsplads. Der er to fyre på mit nye kontor, der seriøst RÅBER i telefon konstant. Har siddet her i to timer og får ikke lavet en skid pga. larm og forstyrrelser.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 14. mar 2018, 20:07

Jeg overvejer om jeg skulle have ladet være med at sige ja til at komme på et mindfullness kursus via min kommunes sygedagpengeafdeling. Det irriterer mig at det først begynder om 2 måneder. Og så irriterer det mig at få et brev i min e-boks om at det er “vurderet at du har behov for at deltage”. Jeg sagde sgu frivilligt ja. Jeg ved godt at brevet er en standard skrivelse, men det ændrer ikke på at føler mig provokeret.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. mar 2018, 20:22

At søge om nedsat tid.
Ikke fordi jeg føler mig overbelastet på mit job, men fordi jeg gerne vil have tid til andre ting ved siden af. Det har jeg også, når det gælder hverdagssysler og at ses med venner og familie, men hvis jeg gerne vil i gang med mine kunstneriske projekter igen, går det ikke at arbejde fuld tid (plus 10 timers transport om ugen). Jeg er nødt til at have nogle ledige arbejdstimer, så at sige.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 14. mar 2018, 21:23

Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg skulle have ladet være med at sige ja til at komme på et mindfullness kursus via min kommunes sygedagpengeafdeling. Det irriterer mig at det først begynder om 2 måneder. Og så irriterer det mig at få et brev i min e-boks om at det er “vurderet at du har behov for at deltage”. Jeg sagde sgu frivilligt ja. Jeg ved godt at brevet er en standard skrivelse, men det ændrer ikke på at føler mig provokeret.

Er der 2 måneders ventetid?? :gisp: Jeg var til møde forleden samme sted, og hun vurderede at med psyk.besøg en gang om ugen, så var jeg godt dækket ind - men jeg skulle endelig sige til, hvis jeg ønskede sådan et kursus (eller motion & trivsel). Men altså, med flere måneders ventetid er det jo næsten lige meget.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 14. mar 2018, 21:53

Daine skrev:
Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg skulle have ladet være med at sige ja til at komme på et mindfullness kursus via min kommunes sygedagpengeafdeling. Det irriterer mig at det først begynder om 2 måneder. Og så irriterer det mig at få et brev i min e-boks om at det er “vurderet at du har behov for at deltage”. Jeg sagde sgu frivilligt ja. Jeg ved godt at brevet er en standard skrivelse, men det ændrer ikke på at føler mig provokeret.

Er der 2 måneders ventetid?? :gisp: Jeg var til møde forleden samme sted, og hun vurderede at med psyk.besøg en gang om ugen, så var jeg godt dækket ind - men jeg skulle endelig sige til, hvis jeg ønskede sådan et kursus (eller motion & trivsel). Men altså, med flere måneders ventetid er det jo næsten lige meget.

Jeg tror det afhænger af hvilket kursus der er tale om, der er vist andre med ingen/kortere ventetid, som bare ikke lige var relevante for mig. Og ja, jeg tænker også lige pt at det er ret ligegyldigt at blive meldt til et kursus med start sidst i maj :s
1

Tilbage til "Generelt"