Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Wizzze » 30. apr 2018, 13:05

Hvad "prisen" er for en måneds Lejligheds"sitting". Vores underboer har passet lejlighed og bil mens vi har været på ferie, og vi kom hjem til friskbagt drømmekage :love:
Vi har købt duftevand, souvenirs og spanske delivarer med hjem til dem, men bør vi også give en buket og et par flasker? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 4. maj 2018, 12:31

Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 4. maj 2018, 12:36

At smutte hjem fra arbejde. Skal have handlet ind, gjort lidt rent og bagt en kage, så eftermiddagen skal nok få ben at gå på.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Wizzze » 4. maj 2018, 12:40

Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...


DU kunne også lege hviderussisk turist, og se hvordan butikkerne håndterer det ...



:-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 4. maj 2018, 13:45

Wizzze skrev:
Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...


DU kunne også lege hviderussisk turist, og se hvordan butikkerne håndterer det ...



:-D

Hehe, jeg er faktisk flere gange blevet gættet til at være russisk når jeg har været på ferie udenlands, så det kunne jeg sikkert godt slippe af sted med :D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 4. maj 2018, 16:59

Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...

Den eneste aktivitet jeg synes er noget ved, er de madboder der kommer til midtbyen :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf achillaxedprune » 4. maj 2018, 17:16

Wizzze skrev:Hvad "prisen" er for en måneds Lejligheds"sitting". Vores underboer har passet lejlighed og bil mens vi har været på ferie, og vi kom hjem til friskbagt drømmekage :love:
Vi har købt duftevand, souvenirs og spanske delivarer med hjem til dem, men bør vi også give en buket og et par flasker? :gruble:


Hvis de gratis har kunne låne jeres bil mod at vande et par planter, så har I vist allerede givet nok. Så ingen grund til blomster og vin også. En invitation til et glas vin ville være bedre, tænker jeg. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 4. maj 2018, 17:25

Daine skrev:
Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...

Den eneste aktivitet jeg synes er noget ved, er de madboder der kommer til midtbyen :genert:

Hvornår kommer de? :)

Jeg gik en tur gennem gågaden i dag. Der var godt nok liv og glade dage :) Der var sat telte op flere steder, men der var ikke så mange madmuligheder. Der var da sat nogle shawarma boder op, men ellers er teltene indtil videre vist mest til at sidde og nyde drikkevarer derinde.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 4. maj 2018, 17:42

Tilly skrev:
Daine skrev:
Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...

Den eneste aktivitet jeg synes er noget ved, er de madboder der kommer til midtbyen :genert:

Hvornår kommer de? :)

Jeg gik en tur gennem gågaden i dag. Der var godt nok liv og glade dage :) Der var sat telte op flere steder, men der var ikke så mange madmuligheder. Der var da sat nogle shawarma boder op, men ellers er teltene indtil videre vist mest til at sidde og nyde drikkevarer derinde.

Jeg mener det er fra på mandag, der kommer lidt forskellige boder/madvogne i løbet af perioden. De åbner ved middagstid.
Jeg tror jeg læste det i cityavisen :gruble:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 10. maj 2018, 11:38

Jeg overvejer, om det min holder tørt, så længe det tager at cykle de 13 km der er ud til kæresten. Det har lige småregnet og buldret, men er vist drevet over igen. Men himmelen er stadig grå den ene vej, og pænt blå, den anden :gruble:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 15. maj 2018, 05:59

Tilly skrev:
Daine skrev:
Tilly skrev:Jeg overvejer om jeg burde forholde mig til nogle af de aktiviteter der foregår i forbindelse med ishockey VM i Herning eftersom jeg bor her...

Den eneste aktivitet jeg synes er noget ved, er de madboder der kommer til midtbyen :genert:

Hvornår kommer de? :)

Jeg gik en tur gennem gågaden i dag. Der var godt nok liv og glade dage :) Der var sat telte op flere steder, men der var ikke så mange madmuligheder. Der var da sat nogle shawarma boder op, men ellers er teltene indtil videre vist mest til at sidde og nyde drikkevarer derinde.


Man kan komme ind i fanzonen ude ved Boxen uden at have billet til ishockey. Der er godt nok liv og glade dage derude og flere forskellige mad- og drikkeboder. I det indendørs område er der bl.a. en churroz-vogn og en gin-bar.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 15. maj 2018, 06:13

Om min ledelse virkelig kan opføre sig så usympatisk, som jeg har mistanke om. Kollega har været sygemeldt med arbejdsbetinget stress i snart 2 måneder. Nu er hun ved at være klar til at starte op så småt igen. Hun har (havde) 2 ansvarsområder: A, som hun er uddannet indenfor og rigtigt god til, og B, som hun er blevet bedt om at varetage og lære sig selv op til. Indenfor begge områder kæmpede hun før sin sygemelding med, at hun forventedes at gøre en masse, uden at der fulgte penge med til det. Desuden havde hun ikke noget reelt mandat fra ledelsen til at træffe beslutninger og skulle derfor hele tiden spørge dem, hvilket ofte endte i lange rundbordsdiskussioner eller ingenting. I forbindelse med sin tilbagevenden efter sygemelding har hun foreslået ledelsen, at hun skulle fortsætte med at stå for område A, mens de skulle ansætte en med erfaring for område B, som fik noget mandat og rygdækning fra ledelsen til at håndtere dette på en professionel måde.

I går havde hun så møde med vores leder om, hvordan hendes opstart skulle foregå, og får her at vide, at der er ansat en anden til at tage sige af A, og hun skal nu lave C, som hun ganske vist har været en smule inde over inden sin sygemelding, men som hun ikke har uddannelse indenfor og måske heller ikke har den store interesse for. Og B vides så ikke, hvad der skal ske med.

Det lugter ærligt talt lidt af, at ledelsen har kalkuleret med, at hun nåede op på 120 sygedage, så de kunne vippe hende ud lige så stille. Og eftersom hun fortsat vil være deltidssygemeldt, og hun indenfor det seneste år har haft en del sygedage med fysisk sygdom, kan der da godt være en risiko for, at hun kommer derop.

Jeg kan rigtigt godt lide min ledelse som mennesker, så derfor håber jeg ærligt talt ikke, at de ledelsesmæssigt har tænkt sig at opføre sig så røvet.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 22. maj 2018, 07:32

sigge skrev:Om min ledelse virkelig kan opføre sig så usympatisk, som jeg har mistanke om. Kollega har været sygemeldt med arbejdsbetinget stress i snart 2 måneder. Nu er hun ved at være klar til at starte op så småt igen. Hun har (havde) 2 ansvarsområder: A, som hun er uddannet indenfor og rigtigt god til, og B, som hun er blevet bedt om at varetage og lære sig selv op til. Indenfor begge områder kæmpede hun før sin sygemelding med, at hun forventedes at gøre en masse, uden at der fulgte penge med til det. Desuden havde hun ikke noget reelt mandat fra ledelsen til at træffe beslutninger og skulle derfor hele tiden spørge dem, hvilket ofte endte i lange rundbordsdiskussioner eller ingenting. I forbindelse med sin tilbagevenden efter sygemelding har hun foreslået ledelsen, at hun skulle fortsætte med at stå for område A, mens de skulle ansætte en med erfaring for område B, som fik noget mandat og rygdækning fra ledelsen til at håndtere dette på en professionel måde.

I går havde hun så møde med vores leder om, hvordan hendes opstart skulle foregå, og får her at vide, at der er ansat en anden til at tage sige af A, og hun skal nu lave C, som hun ganske vist har været en smule inde over inden sin sygemelding, men som hun ikke har uddannelse indenfor og måske heller ikke har den store interesse for. Og B vides så ikke, hvad der skal ske med.

Det lugter ærligt talt lidt af, at ledelsen har kalkuleret med, at hun nåede op på 120 sygedage, så de kunne vippe hende ud lige så stille. Og eftersom hun fortsat vil være deltidssygemeldt, og hun indenfor det seneste år har haft en del sygedage med fysisk sygdom, kan der da godt være en risiko for, at hun kommer derop.

Jeg kan rigtigt godt lide min ledelse som mennesker, så derfor håber jeg ærligt talt ikke, at de ledelsesmæssigt har tænkt sig at opføre sig så røvet.


Øv, nu har hun forlænget sin sygemelding - hun skulle ellers være kommet nogle få timer i dag. Det begynder at tyde på, at hun nok ikke kommer tilbage. :(
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Hurrze » 24. maj 2018, 20:14

Om jeg måske ikke burde tage noget at spise. Har ikke rigtig spist siden omkring middagstid kl 12 :genert:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Honningprut » 27. maj 2018, 08:47

Hvilken brudekjole jeg skal vælge. :lun:
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:

Tilbage til "Generelt"