Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Animi » 10. okt 2016, 22:01

paint skrev:
Animi skrev:
MissSpring skrev:Om Abdel Aziz er bøsse..


Og det har han så rigtig offentliggjort her til aften. :whine:

Men dejligt for ham :love:


Har det ikke været kendt i årevis? Jeg mener han sagde noget om det, allerede dengang han var én af værterne i Aftenshowet. :gruble:


Hm, jeg ved det ikke, men han sagde i showet i aftes, at han har holdt det væk fra offentligheden. Men dengang var han jo heller ikke super kendt, så måske var han ligeglad der :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Animi » 10. okt 2016, 22:03

Eller også er det en af de ting, der tydeligvis er så åbenlyse, at folk derfor tror det et blevet nævnt før :lol:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43966

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf paint » 10. okt 2016, 22:05

Animi skrev:Eller også er det en af de ting, der tydeligvis er så åbenlyse, at folk derfor tror det et blevet nævnt før :lol:


Det er ret åbenlyst, synes jeg nok. Men jeg tror faktisk, at han engang i et Aftenshow, sagde det mellem linjerne eller indirekte hintede til det.
Men det kan da godt tænkes, at jeg selv har tænkt at det var så åbenlyst, at jeg bare er gået ud fra at det var almindeligt kendt.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Animi » 10. okt 2016, 22:44

Falstria skrev:
Animi skrev:Eller også er det en af de ting, der tydeligvis er så åbenlyse, at folk derfor tror det et blevet nævnt før :lol:


Eller også er det bare ligegyldigt :wink3:


Ja, det burde det jo være. Men det er alligevel jo ikke særlig ofte at offentlige muslimske mænd står frem som homoseksuelle. Så, så helt ligegyldigt synes jeg egentlig heller ikke det er at han står frem, for han kunne måske være et forbillede for andre.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Novella » 11. okt 2016, 04:44

Animi skrev:Eller også er det en af de ting, der tydeligvis er så åbenlyse, at folk derfor tror det et blevet nævnt før :lol:

Jeg har fulgt ham på Instagram et par år, tror jeg, og Andreas og han har i hvert fald været tydeligt gode venner i lang tid, så jeg regnede med, at det nok var tilfældet. Det ragede heller ikke mig, for folk er jo ikke forpligtede til at oplyse om deres seksualitet. Men rigtig fint, at han står frem, for der er en kultur med brug for forbilleder at identificere sig med.
2
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 11. okt 2016, 12:40

Et nyt job. Eller, det gør jeg ikke. Men jeg er træt af den måde min leder er blevet på, og det får mig klart til at forberede mig på at tingene måske ikke bliver som de var før hendes sygemelding. Jeg er stadig glad for mit job, men jeg gider bare ikke ende der, hvor jeg bliver i mit job fordi jeg er bange for at skifte. Så heller indstille sig på at det nok kan blive nødvendigt at kigge efter noget andet.
Min kollega var få minutter fra at gå til vores HR chef den anden dag, fordi hun også var ved at blive sindssyg af vores leder. Det var så kun pga. et tudeanfald hos vores leder at min kollega ikke kunne få sig til at gå til HR. Men det kan jo ikke være rigtigt at vi skal trippe rundt og gå på kompromis hver eneste dag pga. hendes humørsvingninger. Ikke at jeg ikke forstår det, når man har været igennem hvad hun har. Men vi andre skal jo også have arbejdsdagen til at fungere.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 11. okt 2016, 20:25

Det har da været kendt af offentligheden længe at Abdel er homoseksuel.

Ikke noget nyt der.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 18. okt 2016, 17:04

Overvejer seriøst at gå i seng ... :gab:

:stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 19. okt 2016, 07:48

Overvejer hvilket rum jeg skal gå igang med, i projekt oprydning/rengøring.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10423

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf lillebjoern » 19. okt 2016, 08:48

Om jeg skal tage i biografen i aften. Jeg tror sgu jeg gør det, hvis der er billetter.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daphne » 19. okt 2016, 10:43

At tage en lur. Sov ikke ordentligt i nat bl.a. pga. mit ribben. Og tror ikke jeg får hverken købt ind eller noget, før jeg har hvilet lidt, så må vel hellere komme i gang :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 19. okt 2016, 12:45

Hvordan fa'en det gik til, at jeg hele dagen i går rendte rundt og var fuldstændigt færdig oven i låget af træthed, kl 21 var på vej i seng og glædede mig til en god, lang nattesøvn ... hvorefter jeg bingewatcher dybest set totalt latterlig serie hele natten (som i HELE natten), pludselig stirrer på uret og indser, at det er morgen, selv om det stadig er mørkt udenfor (også pænt goddaw til dig, lortevinter), sover skaldede seks timer fra 05:30 og nu selvfølgelig render rundt og er komplet baldret i lampen af for lidt og for "skæv" søvn. Doooooh!

Hvis der er nogen, der har noget voksen til indvortes brug i overskud, så vil jeg meget gerne købe et par hundrede gram ... :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24914

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 24. nov 2016, 13:04

Selvkirurgi. Jeg har sådan nogle små "stilkede gevækster" på halsen, som kommer og går lidt. Når jeg så endelig får en tid ved lægen, som passer i forhold til min arbejdstid, så er det selvfølgelig i en af de perioder, hvor de er helt små, så hun ikke kan skære dem af. Lige nu er de så vokset igen og klør og irriterer. Har virkelig lyst til selv at fjerne dem, men jeg mangler "værktøj" og er lidt en kylling, når det kommer til stykket.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21056

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 25. nov 2016, 14:59

Om jeg næste år skal blokere samtlige nyhedsbreve :gruble: Siden midnat har jeg fået over 80! Black Friday relaterede mails hvoraf langt de fleste er fra den samme håndfuld firmaer. Det er regulær Black Friday spam :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf godtnavn » 25. nov 2016, 17:53

Om det er for kedeligt at give kæresten en dobbeltdyne i julegave?

Han har snakket om det for nogle måneder siden, og han ønsker sig intet og jeg skal have klaret hans julegave i løbet af den næste uge, og med gode tilbud i dag skal jeg helst bestemme mig inden midnat. Synes det er en kedelig gave fra en kæreste, men det er det eneste jeg kan komme på jeg tror han blvier glad for (og som jeg kan betale, andre idéer ligger på +5000 kr).
0

Tilbage til "Generelt"