Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 26. maj 2017, 16:12

At tage ned og sidde en times tid i en park med en bog.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 26. maj 2017, 16:38

At gå ind og tage et skyl. Har beskidte fødder, efter at have luet i untehaven
0
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Maria86 » 30. maj 2017, 12:58

hvordan jeg kommer ud af det gruppe forløb jeg er kommet med i :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: EN ting er sikker at der skal ske noget med den måde vedkommende taler til os og om os før jeg vil blive :)
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 8. jun 2017, 06:31

sigge skrev:Når min veninde skriver fredag først på eftermiddagen, "jeg vender lige tilbage senere i dag", og jeg stadig ikke har hørt fra hende, hvor lang tid skal der så gå, før jeg skriver og spørger igen, når det ikke er akut at få et svar?
Altså jeg kender hende så godt, at jeg allerede fredag vidste, at der var en god chance for, at "senere i dag" nok nærmere var i løbet af weekenden, fordi hun altid har travlt med familie, job osv. Så jeg er ikke bekymret eller fornærmet, jeg er bare en langtidsplanlægger, der gerne vil til at have lidt styr på et arrangement, vi begge skal deltage i i august. For lige pludselig er det sommerferie, og så bliver hun endnu mere svær at komme i kontakt med.


Okay, nu begynder det faktisk at irritere mig lidt, at hun ikke svarer, særligt fordi jeg sendte en venlig reminder for en uge siden. Nu overvejer jeg at overvinde min modvilje mod telefoner og ringe til hende i stedet for at skrive.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 8. jun 2017, 09:56

At give den pedel ved boligselskabet/tidligere kæreste en opsang. Han påstod igår, at det boligkompleks jeg gerne vil bo i, kæmper med skimmelsvamp. Har lige snakket med boligselskabet, og det passer ikke.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 14. jun 2017, 08:42

Om de røde knopper på mine hænder er soleksem eller "virus i huden". Jeg hælder mest til soleksem, da de virusknopperne primært plejer at være på mine fingre, hvor de aktuelle knopper sidder på håndryggen. Gad vide, hvornår jeg lærer at smøre solcreme på hænderne, og smøre på igen, hver gang jeg har vasket hænder?
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 15. jun 2017, 13:40

Om jeg tør hænge sengetøj til tørre udenfor, når der nu, på DMI's radar billede, hænger nogle regnskyer længere nede sydpå.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 15. jun 2017, 14:28

Muddi skrev:At give den pedel ved boligselskabet/tidligere kæreste en opsang. Han påstod igår, at det boligkompleks jeg gerne vil bo i, kæmper med skimmelsvamp. Har lige snakket med boligselskabet, og det passer ikke.

Har du ikke været ude at se lejligheden, du skrev da noget om skimmelsvamp omkring et vindue, gjorde du ikke?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 15. jun 2017, 14:30

Muddi skrev:Om jeg tør hænge sengetøj til tørre udenfor, når der nu, på DMI's radar billede, hænger nogle regnskyer længere nede sydpå.

Syd for Herning har vi lige fået 10 dryp, men det er noget uldent udenfor, så det bliver næppe det sidste. Jeg ville ikke gide hænge det ud, hvis jeg var dig - medmindre du ret hurtigt kan få det ind i tørvejr :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 15. jun 2017, 14:52

Daine skrev:
Muddi skrev:At give den pedel ved boligselskabet/tidligere kæreste en opsang. Han påstod igår, at det boligkompleks jeg gerne vil bo i, kæmper med skimmelsvamp. Har lige snakket med boligselskabet, og det passer ikke.

Har du ikke været ude at se lejligheden, du skrev da noget om skimmelsvamp omkring et vindue, gjorde du ikke?


Jo det gjorde jeg. Så lejligheden en uge før, og opdagede ikke noget. Dagen før jeg fik at vide jeg havde fået den, sagde eksen at de kæmpede med skimmelsvamp der, så formiddagen efter, ringede jeg til boligselskabet, for lige at høre, og damen jeg snakkede med, sagde nej, det gjorde de ikke. Og så var det først om eftermiddagen den dag, at jeg var henne og se lejligheden igen, og opdagede skimmelsvampen
0
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 15. jun 2017, 14:54

Daine skrev:
Muddi skrev:Om jeg tør hænge sengetøj til tørre udenfor, når der nu, på DMI's radar billede, hænger nogle regnskyer længere nede sydpå.

Syd for Herning har vi lige fået 10 dryp, men det er noget uldent udenfor, så det bliver næppe det sidste. Jeg ville ikke gide hænge det ud, hvis jeg var dig - medmindre du ret hurtigt kan få det ind i tørvejr :)


Der er også begyndt at komme skyer her, så tror bare jeg smider det i tørretumbleren. Skal nemlig ned i gården, fra 2. Sal, for at få det ind, hvis det begynder at regne :)
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 23. jun 2017, 18:40

Om jeg skal læse i den bog jeg hentede på biblo tidligere eller om jeg skal spille Harry Potter på min PS4. Det er godt nok længe siden jeg har spillet og har egentlig ret meget lyst.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 24. jun 2017, 19:23

Pandesteg skrev:Om jeg skal læse i den bog jeg hentede på biblo tidligere eller om jeg skal spille Harry Potter på min PS4. Det er godt nok længe siden jeg har spillet og har egentlig ret meget lyst.


Spil for hunnan da, hvis det er det, du har lyst til! :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 24. jun 2017, 21:11

ManicNinja skrev:
Pandesteg skrev:Om jeg skal læse i den bog jeg hentede på biblo tidligere eller om jeg skal spille Harry Potter på min PS4. Det er godt nok længe siden jeg har spillet og har egentlig ret meget lyst.


Spil for hunnan da, hvis det er det, du har lyst til! :)


Det gjorde jeg også - skulle bare lige huske hvordan PS, controller og samtlige spilfunktioner virkede, det var mere det overvejelserne gik på om jeg orkede :P og så også fordi min biblobog er ret spændende.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2017, 10:48

Overvejer at lave mig en gang røræg eller en omelet. Og om jeg så skal ud at trave og en tur til byen eller hvad der skal ske i dag - det er lige klaret op. Så det er næsten en skam at være indenfor.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"