Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 21:07

Om man kunne lave en voksenudgave af min ungdoms elskede "Mit livs novelle" blad. Så kunne det være med historier som "Den dag jeg mødte min diætist ved Bilkas slikhylde".
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 12. jul 2016, 22:01

At gå i seng. Gider ikke falde i søvn foran TV'et for tredje aften i træk.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19039

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Flora » 12. jul 2016, 22:12

Dirtylittledevil skrev:Om man kunne lave en voksenudgave af min ungdoms elskede "Mit livs novelle" blad. Så kunne det være med historier som "Den dag jeg mødte min diætist ved Bilkas slikhylde".


Det er bare at gå i gang med at skrive :slem: Jeg vil i hvert fald gerne høre den historie :D
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 13. jul 2016, 15:04

Jeg overvejer stadig at få en instagram. Men jeg har det lidt anstrengt med hashtags. :(
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3873

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Anlewi » 13. jul 2016, 15:46

Om jeg skal bestille måltidskassen eller ej
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf MissHindenburg » 13. jul 2016, 16:11

At gå igang med aftensmaden - min kæreste er pt. mere end 1 time forsinket og jeg er sulten!!!! :'(
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 13. jul 2016, 16:31

At spise en lidl-pretzel
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 13. jul 2016, 19:30

Jeg overvejer at lave et spil, hvor det handler om at fange folk der jagter og fanger Pokemons i Pokemon Go. Jeg kan ikke helt finde ud af om det skal være noget app eller hvordan det skal fungere.:gruble: Og om det er nok at tage et billede af dem eller om man skal stå og pege og råbe "Mwhaha, jeg fik dig!" Any ideas?
For jeg tror virkelig der er et potentiale, altså nu er det stort set hver gang jeg ser nogen der står eller går og kigger på deres mobiltelefon tænker jeg med det samme "Ha, gennemskuet, du spiller total meget Pokemongo", meeeen der er selvfølgleig nogen hvor jeg er mere sikre end andre,altså de to teenagepiger på Strøget tidligere i dag var så meget på jagt efter pokemons, men manden der endnu tidligere bare var ude og trille en lille tur i mosen med barnevogn og telefon i hånden var jeg lidt mere usikker på, det kunne godt være være kæresten, der lige skulle have noget handlet ind på vejen. Så jeg tror det kunne være meget sjovt med et spil om spillerne.:D
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 23. jul 2016, 08:50

At lære at kite-surfe....

Elsker vand og kan godt lide fart. Lå og lurede på en kitesurfer forleden på Amager Strand. Det ser megafedt ud.
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf MissHindenburg » 24. jul 2016, 15:27

At finde et job hvor jeg skal arbejde nytårsaften + dagene efter! Jeg giiiiider ikke holde fest i mit hus + jeg gider ikke have gæster + gider ikke rengøringen før og især efter!!!

Jeg vil allerhelst bare gerne være helt alene hjemme eller nøjes med at det er kæresten og jeg!!


Job forslag modtages med kyshånd!
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 24. jul 2016, 15:36

MissHindenburg skrev:At finde et job hvor jeg skal arbejde nytårsaften + dagene efter! Jeg giiiiider ikke holde fest i mit hus + jeg gider ikke have gæster + gider ikke rengøringen før og især efter!!!

Jeg vil allerhelst bare gerne være helt alene hjemme eller nøjes med at det er kæresten og jeg!!


Job forslag modtages med kyshånd!

Er det ikke bare et spørgsmål om at sige, ved du hvad Preben, jeg gider ikke fest til nytår. Dig og mig hjemme, hvis du ikke er med på den, må du finde en fest et andet sted.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19039

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Flora » 24. jul 2016, 15:46

Spjaerten skrev:
MissHindenburg skrev:At finde et job hvor jeg skal arbejde nytårsaften + dagene efter! Jeg giiiiider ikke holde fest i mit hus + jeg gider ikke have gæster + gider ikke rengøringen før og især efter!!!

Jeg vil allerhelst bare gerne være helt alene hjemme eller nøjes med at det er kæresten og jeg!!


Job forslag modtages med kyshånd!

Er det ikke bare et spørgsmål om at sige, ved du hvad Preben, jeg gider ikke fest til nytår. Dig og mig hjemme, hvis du ikke er med på den, må du finde en fest et andet sted.


Ja, den løsning synes jeg nu også lyder væsentligt lettere end at finde et job hen over nytåret :lol:
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf MissHindenburg » 24. jul 2016, 18:09

Spjaerten skrev:
MissHindenburg skrev:At finde et job hvor jeg skal arbejde nytårsaften + dagene efter! Jeg giiiiider ikke holde fest i mit hus + jeg gider ikke have gæster + gider ikke rengøringen før og især efter!!!

Jeg vil allerhelst bare gerne være helt alene hjemme eller nøjes med at det er kæresten og jeg!!


Job forslag modtages med kyshånd!

Er det ikke bare et spørgsmål om at sige, ved du hvad Preben, jeg gider ikke fest til nytår. Dig og mig hjemme, hvis du ikke er med på den, må du finde en fest et andet sted.


Det ender det formentlig også med - men lige nu virker det sgu bare nemmere at få et job end at skulle ud i et kæmpe skænderi :wacko:

Det med at det ville ende i et skænderi er fordi jeg lige nu er i mit allermest pessimistiske hjørne jvf. en nyligt overstået diskussion vedrørende indflytningsfest :stoned:
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf MissHindenburg » 24. jul 2016, 18:15

Flora skrev:
Spjaerten skrev:
MissHindenburg skrev:At finde et job hvor jeg skal arbejde nytårsaften + dagene efter! Jeg giiiiider ikke holde fest i mit hus + jeg gider ikke have gæster + gider ikke rengøringen før og især efter!!!

Jeg vil allerhelst bare gerne være helt alene hjemme eller nøjes med at det er kæresten og jeg!!


Job forslag modtages med kyshånd!

Er det ikke bare et spørgsmål om at sige, ved du hvad Preben, jeg gider ikke fest til nytår. Dig og mig hjemme, hvis du ikke er med på den, må du finde en fest et andet sted.


Ja, den løsning synes jeg nu også lyder væsentligt lettere end at finde et job hen over nytåret :lol:


Du har formentlig ret - men man har vel lov at håbe :lol:
Det ender formentlig med at jeg siger fra, men lige nu virkede det sgu nemmere bare at få et job istedet for! :stoned: :D
1
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf IrmaPigen » 24. jul 2016, 20:10

Om det var den lurende peber der vinkede til mig i dag fra en anden (lille rød) bil i Glostrup...eller om det bare var en eller anden fremmed gut, der syntes jeg så lidt sød ud :gruble:
0

Tilbage til "Generelt"