Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3391
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 923
Likede indlæg: 10537

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Little_Woman » 27. maj 2018, 08:55

Om der virkelig trænger til at blive støvsuget (det gær der; jeg gider bare ikke)
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 31. maj 2018, 06:03

At søge asyl i grøntafdelingen i SuperBrugsen. Klimaet derinde passer noget bedre til min komfort end det, vi har udenfor lige for tiden. Jeg må kunne få asyl som en slags klimaflygtning... :-D
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 7. jun 2018, 06:51

At søge et nyt job. Jeg er i det store hele fint tilfreds i mit nuværende job, men selve arbejdsopgaverne er nogen, jeg godt kunne finde tilsvarende et andet sted. Den største grund til min arbejdsglæde er mine dejlige kolleger, og dem er der jo ingen garanti for at beholde. Desuden er jeg nysgerrig efter, om jeg kan få et andet job. Og endelig kunne jeg godt tænke mig at prøve at arbejde i et firma med en mere professionel organisation og ledelse.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Muddi » 7. jun 2018, 20:27

At gå ud på altanen og sove. Bare ærgerligt den ikke er lang nok
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Nicolait » 13. jun 2018, 00:06

At det er op af bakke for Alternativet, når de promoverer kødfri uge i grillsæsonen, når det er rimelig varmt, godt grillvejr, og ugen hvor fodbold-vm starter.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Hunkat » 13. jun 2018, 04:38

At skrive til en dame jeg ikke har haft kontakt til i 7 år.

Forhistorien er at min ex og jeg havde to dejlig katte sammen. Vi flyttede til udlandet og i den forbindelse gav vi kattene væk til en dame fra den gamle debat som kendte racen og kunne tage sig godt af dem.
Det har jeg seriøst fortrudt lige siden. Det var og er en stor sorg for mig at vi tog den beslutning og ikke fandt en anden løsning. Jeg tænker ikke på det hver dag men i flere gange om ugen.

For nylig fandt jeg så en gammel mail fra hende (hun var sød til lige at skrive lidt om hvordan de faldt til i deres nye hjem) og jeg kan slet ikke tage det. Jeg har mest lyst til bare at skrive til hende om jeg kan få dem tilbage. Det er helt sindsygt, jeg ved det godt. Men jeg overvejer det seriøst alligevel.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf AgentPixie » 13. jun 2018, 04:59

Om jeg skal være hende der køber halvanden liter cola kl 7 om morgenen. Tror jeg synes det er pinligt :genert:
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 16. jun 2018, 16:27

At se fodbold i TV uden lyd. Jeg bliver vanvittig af de der konstante båthorn/vuvuselaer/andet larmende aggregat fra tilskuerne.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. jun 2018, 08:20

Om jeg skal sige op i dag. Planen var at gøre det i morgen. Men har her til morgen haft endnu en konfrontation med min leder, fordi hun kom og beordrede at jeg blev en time længere fordi hun fik gæster og ikke kun være her. Jeg havde sgu også planer.
Så overvejer at få afsluttet det her samarbejde nu, så jeg kan informere hende om at resten af denne uge og i næste uge skal hun ikke regne med min fleksibilitet.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 27. jun 2018, 08:59

NejJegErIkkeAsiat skrev:Om jeg skal sige op i dag. Planen var at gøre det i morgen. Men har her til morgen haft endnu en konfrontation med min leder, fordi hun kom og beordrede at jeg blev en time længere fordi hun fik gæster og ikke kun være her. Jeg havde sgu også planer.
Så overvejer at få afsluttet det her samarbejde nu, så jeg kan informere hende om at resten af denne uge og i næste uge skal hun ikke regne med min fleksibilitet.

Gør det. Det skal gøres en dag hvor hun er lidt småstresset i forvejen :devil:

(Disclaimer: Denne holdning har jeg altså kun fordi jeg har læse andre af NejJegErIkkeAsiasts indlæg om hende, hvis hun havde været en ordentlig chef, ville jeg selvfølgelig ikke komme med sådan en opfordring.)
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. jun 2018, 09:03

Tilly skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Om jeg skal sige op i dag. Planen var at gøre det i morgen. Men har her til morgen haft endnu en konfrontation med min leder, fordi hun kom og beordrede at jeg blev en time længere fordi hun fik gæster og ikke kun være her. Jeg havde sgu også planer.
Så overvejer at få afsluttet det her samarbejde nu, så jeg kan informere hende om at resten af denne uge og i næste uge skal hun ikke regne med min fleksibilitet.

Gør det. Det skal gøres en dag hvor hun er lidt småstresset i forvejen :devil:

(Disclaimer: Denne holdning har jeg altså kun fordi jeg har læse andre af NejJegErIkkeAsiasts indlæg om hende, hvis hun havde været en ordentlig chef, ville jeg selvfølgelig ikke komme med sådan en opfordring.)


Faktisk vil jeg nærmere gøre hende en tjeneste ved det, for fredag får hun virkelig brug for min fleksibilitet. Med min opsigelse i dag, har hun en ekstra dag til at løse udfordringerne på fredag.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 27. jun 2018, 09:06

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Tilly skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Om jeg skal sige op i dag. Planen var at gøre det i morgen. Men har her til morgen haft endnu en konfrontation med min leder, fordi hun kom og beordrede at jeg blev en time længere fordi hun fik gæster og ikke kun være her. Jeg havde sgu også planer.
Så overvejer at få afsluttet det her samarbejde nu, så jeg kan informere hende om at resten af denne uge og i næste uge skal hun ikke regne med min fleksibilitet.

Gør det. Det skal gøres en dag hvor hun er lidt småstresset i forvejen :devil:

(Disclaimer: Denne holdning har jeg altså kun fordi jeg har læse andre af NejJegErIkkeAsiasts indlæg om hende, hvis hun havde været en ordentlig chef, ville jeg selvfølgelig ikke komme med sådan en opfordring.)


Faktisk vil jeg nærmere gøre hende en tjeneste ved det, for fredag får hun virkelig brug for min fleksibilitet. Med min opsigelse i dag, har hun en ekstra dag til at løse udfordringerne på fredag.

Jamen det taler jo selvfølgelig imod at gøre det i dag :gruble:

Men du skal jo selvfølgelig gøre det når du selv har det bedst med det. Men jeg kender godt til det med at glæde sig til at aflevere en opsigelse :)
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf klumphen » 27. jun 2018, 20:46

At lægge mig til at sove med terrassedøren åben... bum bum.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf achillaxedprune » 27. jun 2018, 21:15

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Tilly skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Om jeg skal sige op i dag. Planen var at gøre det i morgen. Men har her til morgen haft endnu en konfrontation med min leder, fordi hun kom og beordrede at jeg blev en time længere fordi hun fik gæster og ikke kun være her. Jeg havde sgu også planer.
Så overvejer at få afsluttet det her samarbejde nu, så jeg kan informere hende om at resten af denne uge og i næste uge skal hun ikke regne med min fleksibilitet.

Gør det. Det skal gøres en dag hvor hun er lidt småstresset i forvejen :devil:

(Disclaimer: Denne holdning har jeg altså kun fordi jeg har læse andre af NejJegErIkkeAsiasts indlæg om hende, hvis hun havde været en ordentlig chef, ville jeg selvfølgelig ikke komme med sådan en opfordring.)


Faktisk vil jeg nærmere gøre hende en tjeneste ved det, for fredag får hun virkelig brug for min fleksibilitet. Med min opsigelse i dag, har hun en ekstra dag til at løse udfordringerne på fredag.


Sagde du så op? Og tillykke med jobbet!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 8. jul 2018, 13:04

Om jeg gider bøvle min cykel ned på sporet på Hovedbanen, så jeg kan tage toget hjem.... Eller om jeg skal cykle hele vejen, eller alternativt finde en station, der er mindre bøvlet/crowded at få cyklen ind på :gruble: Linje B har kørt som vinden blæser de sidste mange gange, jeg har været med, så ved sgu ikke rigtigt... :D
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"