Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14670
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 26. sep 2018, 11:46

At bestille en tid til fysiurgisk massage for at se, om det kan hjælpe på mine smerter omkring skulderbladet. Jeg har været ved fysioterapeut med det, men selv når jeg husker at lave øvelser, virker det bare ikke nok. Og jeg kan ikke finde en arbejdsstilling ved mit nye skrivebord, der ikke medfører smerterne.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tilly » 12. okt 2018, 13:38

Jeg overvejer om jeg skal spørge min storebror og svigerinde om jeg må låne deres hus i Vanløse et par dage i næste uge, når de selv er af sted på efterårsferie :gruble: Jeg kunne egentlig godt bruge en miniferie i København :)
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14670
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 2. nov 2018, 13:26

Jeg overvejer at "donere" min firmajulegave til min søster. Vi har fået et gavekort med mulighed for at vælge mellem en del forskellige ting på en hjemmeside, der er nogle fine ting, men der er ikke noget, jeg brænder for at få. Så hvis nu min søster kunne finde noget, der lige var hende, vil jeg egentlig godt give gaven videre.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Santa » 2. nov 2018, 16:24

Hvornår kæresten kommer hjem...han skulle komme kvart over fem.
Og ja, det er ikke mange minutter, men jeg er utålmodig, for vi skal op i sommerhuset.
Og nu er jeg jo klar!
Ok, jeg tager mig en kop te så. Han skal vel alligevel lige have en kop kaffe.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf LadyFox » 8. nov 2018, 19:02

Om jeg skal købe billetter til Scott Bradlee's Postmodern Jukebox når de kommer til Vega, men... Det er på en søndag. Alt musik jeg vil se ligger op til en hver dag, jeg er så træt af det.

For jeg er ikke voksen nok til den slags ting og så faktisk passe mine voksen-forpligtelser dagen efter.
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 8. nov 2018, 21:45

Om jeg ikke skulle tage og dappe i seng, skal tidligt op.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 9. nov 2018, 07:39

Altså lige nu overvejer jeg ikke andet end at sidde og nyde min varme kakao. Men de seneste dage har jeg spekuleret end del på et jobopslag jeg har set.
Skiftede job i august efter at havde ledt i over 1 år efter det helt rigtige. Jeg var tæt på flere jobs, og blev enten valgt fra til sidst eller valgte selv at sige fra. Men da jeg til sidst var så træt af min leder at jeg kunne kvæle hende, valgte jeg at gå på kompromis og søge et job der nok ikke var helt så udfordrende som dem jeg ellers havde søgt. Jeg fik det og var bare glad for at komme væk fra min tidligere arbejdsplads.
Problemet er bare nu, at jeg er begyndt at kede mig en del. Jobbet er ikke udfordrende overhovedet og jeg havde egentlig ambitioner om at prøve mig selv af på et højere niveau, men føler nærmere at jeg har taget et skridt tilbage.
Nu er der så et jobopslag på en stilling der er nærmest identisk med et job jeg søgte sidste år ved juletid, og hvor jeg var blandt de sidste 2 kandidater. Jeg blev fravalgt pga. manglende erfaring og jeg ved godt at det måske ikke har ændret sig. Jeg var nu heller ikke sikker på at jobbet dengang ville have været et perfekt match. Men det kan man jo aldrig vide, og dengang forsøgte de egentlig at skræmme mig fordi forgængeren var blevet fyret pga. svindel og div. andre uheldige ting, så de ville sikre sig at den de ansatte var indstillet på at afdelingen havde et dårligt ry.
Men det her opslag er i en anden, måske knap så dramatisk, afdeling.

Men jeg tror nu måske bare jeg skal vente lidt og se tiden an. Men mentalt tror jeg at jeg har åbnet mere op for at søge hvis det rigtige dukker op.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf LaMariposa » 9. nov 2018, 21:20

Om jeg skal blunde på sofaen, eller om jeg skal hoppe i seng.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14670
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 16. nov 2018, 08:16

At "adoptere" en kakapo.

Billede
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Persnikedy » 16. nov 2018, 08:20

Skal jeg spille mit nye spil nu eller vente til det er mørkere udenfor? Hvad vinder, utålmodighed eller fornuft :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Ladysparrow » 16. nov 2018, 15:23

Persnikedy skrev:Skal jeg spille mit nye spil nu eller vente til det er mørkere udenfor? Hvad vinder, utålmodighed eller fornuft :-D


Ser spaendende ud, hvad er det for et spil?
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Persnikedy » 16. nov 2018, 15:30

Ladysparrow skrev:
Persnikedy skrev:Skal jeg spille mit nye spil nu eller vente til det er mørkere udenfor? Hvad vinder, utålmodighed eller fornuft :-D


Ser spaendende ud, hvad er det for et spil?


Jeg tror det bliver svært at forklare. Der skulle ikke være nogen fortæller stemme eller samtaler i spillet, det hele skulle være drevet af stemning og en meget liniær historie. Meget puzzle orienteret, ingen skydning

Inside: Hunted and alone a boy finds himself drawn into teh center of a dark project
Limbo: Uncertain of his sisters fate, a boy enters LIMBO

Det er alt der står bagpå. Det er som sådan 2 forkellige spil, men de høre vist sammen.
Den har vundet flere awards for udtrykket i dem, ogsiden jeg fandt dem til 179kr kunne jeg ikke lade vær med at købe doublepacken

Her er en trailer der virkelig viser stemningen fra dem.


Nu er det også snart mørkt nok til at jeg vil gå igang :banan:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14670
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 17. nov 2018, 18:28

At sende et brev til mig selv bare for at teste, om postbudet overhovedet deler ud til vores bygning. Jeg venter på mit nye dankort + kode, Sallings julekatalog og d-nyt fra Sygesikringen Danmark. Normalt kan der gå mange uger/måneder imellem, at jeg får fysisk post, så jeg er ikke så opmærksom på postomdelingeb, men fordi jeg er utålmodig efter at få det dankort, så jeg kan få skiftet bank, er jeg meget mistænksom overfor PostNord. Kortet blev sendt for 4 uger siden og er i mellemtiden blevet annulleret af sikkerhedsgrunde, fordi det netop ikke er nået frem til mig. Men nu er der jo så er nyt på vej, som jeg meget gerne skulle have.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 20. nov 2018, 16:26

Hvilken tv-serie jeg skal gå i gang med nu :gruble: Jeg har set alle sæsoner af Castle, Bones, Criminal Minds og Friends det sidste halve års tid ... Hvad skal jeg nu kaste mig over. Vel at mærke skal det være noget jeg har i forvejen :D Måske ER? ... Ja, det kunne faktisk godt være en mulighed, der er 15 sæsoner at komme igennem.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Undtagelsen » 20. nov 2018, 16:36

Daine skrev:Hvilken tv-serie jeg skal gå i gang med nu :gruble: Jeg har set alle sæsoner af Castle, Bones, Criminal Minds og Friends det sidste halve års tid ... Hvad skal jeg nu kaste mig over. Vel at mærke skal det være noget jeg har i forvejen :D Måske ER? ... Ja, det kunne faktisk godt være en mulighed, der er 15 sæsoner at komme igennem.


The Good Wife?
0

Tilbage til "Generelt"