Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 6. nov 2015, 09:17

At finde en virkelig trist film at tude over. Jeg kunne virkelig have gavn af a good cry
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf didas » 6. nov 2015, 09:35

2SHY skrev:At finde en virkelig trist film at tude over. Jeg kunne virkelig have gavn af a good cry


Mener filmen varer omkring 1½ time og jeg tuede i 45 min. af dem.

1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 6. nov 2015, 09:52

didas skrev:
2SHY skrev:At finde en virkelig trist film at tude over. Jeg kunne virkelig have gavn af a good cry


Mener filmen varer omkring 1½ time og jeg tuede i 45 min. af dem.


Den tror jeg at jeg har set på et tidspunkt :gruble: Det er noget med at dens ejer dør og den vender hele tiden tilbage og venter på ham, ikke? Jeg må se om jeg ikke kan finde den.

Jeg overvejer A. I. Artificial Intelligence. Den er vildt lang men tonen i hele filmen er bare så gennemsyret af tristhed, så det kunne også være noget. Nu slutter klippet lidt dumt men burde først være klippet efter man ser moren køre væk mens man ser David blive mindre og mindre i sidespejlet

0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf didas » 6. nov 2015, 09:53

Jo, det er den :)
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf girl_beat » 6. nov 2015, 09:55

Jeg overvejer at rejse mig og hente en kop te... Der er bare så laaaaangt og jeg er fredagstræt...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 7. nov 2015, 14:11

Sengetøj eller ur. (Jeg er ved at vælge en julegave fra mit arbejde.)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Puffi » 7. nov 2015, 14:27

Om det i virkeligheden ikke er nok rengøring for i dag. Har virkelig været god, så tænker, at jeg godt må fede den resten af dagen :engel:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 7. nov 2015, 14:29

Hvor jeg får fat i noget man kan spise... Er sylten
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Wizzze » 7. nov 2015, 14:49

Spjaerten skrev:Hvor jeg får fat i noget man kan spise... Er sylten


Synes du har et lidt negativt syn på dig selv, synes du er meget pæn, ingen sylte! vær nu lidt positiv :devil: :-p
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 7. nov 2015, 14:52

Wizzze skrev:
Spjaerten skrev:Hvor jeg får fat i noget man kan spise... Er sylten


Synes du har et lidt negativt syn på dig selv, synes du er meget pæn, ingen sylte! vær nu lidt positiv :devil: :-p

Hov hov ikke drille

Bare træt i hovedet sidder med tal og Excel ark :bored:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Dime » 7. nov 2015, 18:23

Frkvira skrev:Hvornår det er okay at gå ombord i den kanelstang der ligger på køkkenbordet


Nu!
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Ado » 7. nov 2015, 19:25

At sende en voldsviner til en eks. og den sms han sendte. Argh, men manden er jo direkte ynkelig. Han blev single for kort tid siden og har efterfølgende spammet mig med "tease" mms'er. (Som om! Aner ikke hvor han får så høje tanker fra, siden han kalder det at tease. Jeg er sådan set pænt ligeglad med at se ham i undertøj. Det giver ingen fornemmelser). Nå, men jeg valhgte at svare ham med tavshed, hver gang han sendte de latterlige billeder og regnede egentlig med han så fangede den.

Nej.

Sent i går aftes gik han i gang igen. "Om han ikke måtte komme forbi?" Skrev til ham, at jeg sådan set fandeme ikke var så lidt værd, at jeg bare var en han kunne kontakte, når han var liderlig.
"Jamen, vi behøver ikke knalde. Bare kysse og kramme. Og putte".

Fedt af!

Jeg endte igen med at ignorere ham og i dag kom der så en sms. "Sorry for being such a dick last night". Svarede ham, at det pissede mig af han ikke havde højere tanker om mig.
Og damdamdaaaaaaam; så gik tudekoret og violinerne i gang. Han havde SÅ høje tanker om mig. Men han skammede sig da så meget. Og NU skulle jeg nok få fred for ham.
Og så slettede han mig på Facebook. Idiot. Han skammer sig ikke en skid. Han er bare fornærmet over, at jeg ikke gider være hans sextoy, som han kan bruge nu, hvor han er blevet forladt og er ramt på sit seksuelle selvværd.


Overvejer at sende en bombe med spydigheder, men gider ikke. Han er ikke det værd.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 7. nov 2015, 20:48

Ado skrev:At sende en voldsviner til en eks. og den sms han sendte. Argh, men manden er jo direkte ynkelig. Han blev single for kort tid siden og har efterfølgende spammet mig med "tease" mms'er. (Som om! Aner ikke hvor han får så høje tanker fra, siden han kalder det at tease. Jeg er sådan set pænt ligeglad med at se ham i undertøj. Det giver ingen fornemmelser). Nå, men jeg valhgte at svare ham med tavshed, hver gang han sendte de latterlige billeder og regnede egentlig med han så fangede den.

Nej.

Sent i går aftes gik han i gang igen. "Om han ikke måtte komme forbi?" Skrev til ham, at jeg sådan set fandeme ikke var så lidt værd, at jeg bare var en han kunne kontakte, når han var liderlig.
"Jamen, vi behøver ikke knalde. Bare kysse og kramme. Og putte".

Fedt af!

Jeg endte igen med at ignorere ham og i dag kom der så en sms. "Sorry for being such a dick last night". Svarede ham, at det pissede mig af han ikke havde højere tanker om mig.
Og damdamdaaaaaaam; så gik tudekoret og violinerne i gang. Han havde SÅ høje tanker om mig. Men han skammede sig da så meget. Og NU skulle jeg nok få fred for ham.
Og så slettede han mig på Facebook. Idiot. Han skammer sig ikke en skid. Han er bare fornærmet over, at jeg ikke gider være hans sextoy, som han kan bruge nu, hvor han er blevet forladt og er ramt på sit seksuelle selvværd.


Overvejer at sende en bombe med spydigheder, men gider ikke. Han er ikke det værd.


Han lyder mildest talt anstrengende. Og lidt ulækker.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Ado » 7. nov 2015, 20:50

ManicNinja skrev:
Ado skrev:At sende en voldsviner til en eks. og den sms han sendte. Argh, men manden er jo direkte ynkelig. Han blev single for kort tid siden og har efterfølgende spammet mig med "tease" mms'er. (Som om! Aner ikke hvor han får så høje tanker fra, siden han kalder det at tease. Jeg er sådan set pænt ligeglad med at se ham i undertøj. Det giver ingen fornemmelser). Nå, men jeg valhgte at svare ham med tavshed, hver gang han sendte de latterlige billeder og regnede egentlig med han så fangede den.

Nej.

Sent i går aftes gik han i gang igen. "Om han ikke måtte komme forbi?" Skrev til ham, at jeg sådan set fandeme ikke var så lidt værd, at jeg bare var en han kunne kontakte, når han var liderlig.
"Jamen, vi behøver ikke knalde. Bare kysse og kramme. Og putte".

Fedt af!

Jeg endte igen med at ignorere ham og i dag kom der så en sms. "Sorry for being such a dick last night". Svarede ham, at det pissede mig af han ikke havde højere tanker om mig.
Og damdamdaaaaaaam; så gik tudekoret og violinerne i gang. Han havde SÅ høje tanker om mig. Men han skammede sig da så meget. Og NU skulle jeg nok få fred for ham.
Og så slettede han mig på Facebook. Idiot. Han skammer sig ikke en skid. Han er bare fornærmet over, at jeg ikke gider være hans sextoy, som han kan bruge nu, hvor han er blevet forladt og er ramt på sit seksuelle selvværd.


Overvejer at sende en bombe med spydigheder, men gider ikke. Han er ikke det værd.


Han lyder mildest talt anstrengende. Og lidt ulækker.




Han er pisse klam.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daphne » 8. nov 2015, 14:03

At gå den tur, jeg har lovet mig selv. Måske købe lidt aftensmad og en kage til "kaffen"
0

Tilbage til "Generelt"