Snappy comeback-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17166
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41699

Snappy comeback-tråden

Indlægaf LaMariposa » 5. aug 2017, 15:31

Skal vi ikke have sådan en? :D

Her kan man få luft for det, som man ikke lige fik sagt, men gerne VILLE have sagt i en situation, hvor en eller anden er flabet, ubehøvlet eller bare nederen. Så kan man få det ud af verden og lade være med at gå og ærgre sig mere over det.

Så fyr løs :popkorn:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17166
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41699

Re: Snappy comeback-tråden

Indlægaf LaMariposa » 5. aug 2017, 15:41

Jeg starter...

Var ude at løbe og var helt i min egen verden, da et eller andet vådt pludselig rørte mig på benet. Det var en lille hund, som jeg måtte hoppe uden om, mens den forsøgte at løbe mellem fødderne på mig (den var ikke i snor, selvom hunde faktisk skal gå i snorI. Blev mega forskrækket over pludselig at have dens snude på mit ben. Hundens ejer, en dame på en elcykel, slog et stort grin op og sagde, at "hø hø, den prøvede lige at komme forbi dig". Jeg fik råbt noget halvhjertet med, at det sådan set ikke havde været sjovt. Konen sagde "nå" og tog derefter flugten på sin elcykel. Nej, det var ikke hverken farligt eller særlig ubehageligt, men hun var bare så flabet i sin attitude.

Her er, hvad jeg gerne ville have sagt:
"Det er muligt, at du ikke mener, at du skal følge reglerne og have din hund i snor. Men når du så alligevel bliver til irritation for os andre, så ville det sgu være god stil lige at sige undskyld i stedet for at stikke af".

Ah, det hjalp...
4
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"