Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2017, 22:00

bluetof1 skrev:
Der sidder nogle halvvoksne børn og tænker "MOR FOR HELVEDE!"

Det tænker jeg faktisk også.


Ja! :lol2:
Den profil fascinerede mig så meget at jeg læste en hel masse af hendes opslag, og det var en skøn blanding af pinlige sexantydninger og de der "Jeg elsker mine børn" posters. Jeg så også et foto af hendes numse iført silketrusser og en meget stor tatovering.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 11. dec 2017, 22:04

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:
Der sidder nogle halvvoksne børn og tænker "MOR FOR HELVEDE!"

Det tænker jeg faktisk også.


Ja! :lol2:
Den profil fascinerede mig så meget at jeg læste en hel masse af hendes opslag, og det var en skøn blanding af pinlige sexantydninger og de der "Jeg elsker mine børn" posters. Jeg så også et foto af hendes numse iført silketrusser og en meget stor tatovering.


Say it ain't so :whine: :tie: Jeg er altså ligeglad....havde det været min mor, var hun slettet som ven på Facebook.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2017, 22:16

Miss_no_More skrev:
Say it ain't so :whine: :tie: Jeg er altså ligeglad....havde det været min mor, var hun slettet som ven på Facebook.


Og hun havde et billede af sin kæreste som coverfoto, badeværelsesselfie med bar overkrop.
Der var også et foto hvor hun havde hullede cowboybukser på, og kæresten kommenterede at han elskede hendes huller.
Og der var en glædesstrålende opdatering om at kæresten havde vundet et gratis virustjek af sin pc, og selvom alle fortalte hende at det altså var scam og bondefangeri påstod hun hårdnakket at det var det i hvert fald ikke.

Desværre kom jeg til at lukke ned for facebook og kan ikke finde den profil igen. Nu har jeg kun minderne tilbage :trist:
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 11. dec 2017, 23:31

Dirtylittledevil skrev:
Miss_no_More skrev:
Say it ain't so :whine: :tie: Jeg er altså ligeglad....havde det været min mor, var hun slettet som ven på Facebook.


Og hun havde et billede af sin kæreste som coverfoto, badeværelsesselfie med bar overkrop.
Der var også et foto hvor hun havde hullede cowboybukser på, og kæresten kommenterede at han elskede hendes huller.
Og der var en glædesstrålende opdatering om at kæresten havde vundet et gratis virustjek af sin pc, og selvom alle fortalte hende at det altså var scam og bondefangeri påstod hun hårdnakket at det var det i hvert fald ikke.

Desværre kom jeg til at lukke ned for facebook og kan ikke finde den profil igen. Nu har jeg kun minderne tilbage :trist:


Det her er sådan noget, der gør at jeg er SÅ fint tilpas med at jeg er usynlig på min kærestes facebook og han på min.
Vi står godt nok hver især som værende i forhold, men der står ikke med hvem og jeg har kun et billede af ham og han har ingen af mig.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 12. dec 2017, 07:10

Dirtylittledevil skrev:
Miss_no_More skrev:
Say it ain't so :whine: :tie: Jeg er altså ligeglad....havde det været min mor, var hun slettet som ven på Facebook.


Og hun havde et billede af sin kæreste som coverfoto, badeværelsesselfie med bar overkrop.
Der var også et foto hvor hun havde hullede cowboybukser på, og kæresten kommenterede at han elskede hendes huller.
Og der var en glædesstrålende opdatering om at kæresten havde vundet et gratis virustjek af sin pc, og selvom alle fortalte hende at det altså var scam og bondefangeri påstod hun hårdnakket at det var det i hvert fald ikke.

Desværre kom jeg til at lukke ned for facebook og kan ikke finde den profil igen. Nu har jeg kun minderne tilbage :trist:


Hvis du kigger under "Vis aktivitetslog" inde på fb kan det være du kan finde den igen. Der står jo hvilke sider og hvad du har lavet på FB
For damn hvor lyder det helt fantastisk sært
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2017, 10:34

Det burde jo være så nemt, Louise...

louise1.jpg

louise.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
33
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 16. dec 2017, 11:28

Dirtylittledevil skrev:Det burde jo være så nemt, Louise...

louise1.jpg

louise.jpg

Pebernødder er trods alt en juleting, så hun kom da 50% i mål.
5
...
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 16. dec 2017, 19:49

Dirtylittledevil skrev:Det burde jo være så nemt, Louise...

louise1.jpg

louise.jpg


Vildt, der var slet ingen stavefejl i den grafik
5
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Shmartiesh » 16. dec 2017, 20:55

Et familiemedlem har lavet en opdatering om at han flytter til Langeland. De bor pt i Midtjylland. Han er blevet fyret fra sit job og de kan betale det halve i husleje på Langeland. Surprise.
På andre billeder han lægger op er der billeder af et meget rodet kakkelbord med øl og hjemmerullede og spørg om nogen gider hænge ud.

For nogle år siden lavede han en opdatering om at folk ikke skulle blande sig i hans og kærestens forhold og at de da slet ikke skulle blande sig i om han drak et par øl hver dag.

Det er intelligens på højt plan når man udlægger sit sørgelige liv på fb.
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 17. dec 2017, 02:18

I en salgsgruppe er der en, der holder aktion. Eller nej undskyld, hun holder !!!!!!AKTiON!!!!!!!!
9
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 17. dec 2017, 08:37

En af mine bekendte har åbenbart et langdistanceforhold men sin kæreste. Nogle gange er kæresten åbenbart ikke så god til at give lyd fra hende, så han “efterlyser” hende via en statusopdatering. Dvs han tagger hendes navn og siger han savner hendes. Det er slet ikke weird.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2017, 12:30

Ældre ægtepar med par-profil "Else og Bent Hansen" (fiktive navne).
Første forsøg på profilfoto: Billede af deres børnebørn, billedet vender på hovedet i flere måneder.
Andet forsøg: Parfoto, beskåret på en måde så man lige ser begges øre og få cm af deres ansigt i hver side af billedet, og et køleskab i centrum.
Tredje forsøg: Et noget rystet foto hvor de begge stirrer helt betuttet ind i kameraet.
Dog er det en så stor forbedring, at hele familien "fejrer" det i kommentarsporet, og én af dem, muligvis deres søn, endda går så vidt som til at kalde dem "Rigtige IT-nørder"
21
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 19. dec 2017, 12:55

Dirtylittledevil skrev:Ældre ægtepar med par-profil "Else og Bent Hansen" (fiktive navne).
Første forsøg på profilfoto: Billede af deres børnebørn, billedet vender på hovedet i flere måneder.
Andet forsøg: Parfoto, beskåret på en måde så man lige ser begges øre og få cm af deres ansigt i hver side af billedet, og et køleskab i centrum.
Tredje forsøg: Et noget rystet foto hvor de begge stirrer helt betuttet ind i kameraet.
Dog er det en så stor forbedring, at hele familien "fejrer" det i kommentarsporet, og én af dem, muligvis deres søn, endda går så vidt som til at kalde dem "Rigtige IT-nørder"


Jeg synes de skulle have beholdt det med køleskabet. Køleskabet er centrum i ethvert hjem.
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2017, 16:47

bluetof1 skrev:
Jeg synes de skulle have beholdt det med køleskabet. Køleskabet er centrum i ethvert hjem.


Ja :-D

Det kunne være sjovt, hvis der et andet sted på Facebook sad en profil ved navn "Else og Bent Hansens køleskab" og delte den kædebrevsbesked om at man skal være på vagt fordi hackere kan finde på at stjæle ens profilbillede og bruge det selv.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 19. dec 2017, 16:51

Der er en høne løs i min by :-D
sketch-1513702232350-720x990.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10

Tilbage til "Generelt"