Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. jun 2018, 06:43

Jeg kan især godt lide omtalen af plesiosaurusen Pelle :lun:
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 17. jun 2018, 10:32

Miss_no_More skrev:
hotlips skrev:Lodtrækning om en dinosaur tand, man skal bare skrive hvad der er ens ynglings dinosaur..


Så hvilken dino er din favorit, sagde du :lol:


Jeg har som den foreløbig eneste ikke skrevet andet end dinosaur navnet, jeg har skrevet ankolysaurus for det er min drengs ynglings dino.

Der er folk hvor man skal læse det de har skrevet ret grundigt for at forstå hvad det er for en de synes bedst om fordi de kommer med lange forklaringer om deres forhold til utallige dinoer..
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 17. jun 2018, 10:47

hotlips skrev:
Miss_no_More skrev:
hotlips skrev:Lodtrækning om en dinosaur tand, man skal bare skrive hvad der er ens ynglings dinosaur..


Så hvilken dino er din favorit, sagde du :lol:


Jeg har som den foreløbig eneste ikke skrevet andet end dinosaur navnet, jeg har skrevet ankolysaurus for det er min drengs ynglings dino.

Der er folk hvor man skal læse det de har skrevet ret grundigt for at forstå hvad det er for en de synes bedst om fordi de kommer med lange forklaringer om deres forhold til utallige dinoer..


Jeg hentydede nu også til ham/hende i den første kommentar, der plaprer løs om 3 forskellige dinosaurer uden rigtig at konkludere noget :lol:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jun 2018, 23:48

Jeg er facebookvenner med en der har som sin topprioritet i livet at informere på facebook om hvor rig han er. Han opdaterer ofte, og nok 80% handler om rigdomsblær, som han prøver at camouflere ved at skrive om noget andet men hvor han samtidig siger eller viser et eller andet som udstråler "Se jeg er riiig!"

I dag gik hans opdatering på at han var megaglad for god behandling i sin bank.
Her kunne historien være stoppet, men nej, vi skulle jo også lige have at vide at de havde sagt ja til at låne ham 3 millioner til en eller anden ny forretning han ville starte.
Og da folk åbenbart ikke faldt nok på halen over dette, måtte han også lige tilføje at det jo ellers var en bank som var kendt for at holde godt på pengene, men at det jo nok også kom an på hvor meget man havde at stille i sikkerhed for lånet...

Nogle gange får jeg den tanke at glæden ved at andre ved han har mange penge, er vigtige for ham end selve glæden ved at være rig.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2018, 00:26

Confucius skrev:
Pfft.. Det er SÅ new money (...)

Nemlig. Det er SÅ spot on.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2018, 01:01

Kvinde der nærmer sig 60 år hans postet en selfie der vist har været igennem diverse skønhedsfiltre, så hun fremstår fuldstændig rynkefri, glat og spændstig med smuk glød i kinderne og skinnende skarpe øjne og blanke tænker osv. Faktisk ligner det mere et maleri end et foto.
Alle hendes gamle klassekammerater skriver stolpe op og ned om hvordan hun ikke har forandret sig siden dengang for 40 år siden. De tror åbenbart at det rent faktisk er sådan hun ser ud i dag :forvirret2:
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
fisken80
Indlæg: 22068
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 19. jun 2018, 16:22

Dirtylittledevil skrev:Kvinde der nærmer sig 60 år hans postet en selfie der vist har været igennem diverse skønhedsfiltre, så hun fremstår fuldstændig rynkefri, glat og spændstig med smuk glød i kinderne og skinnende skarpe øjne og blanke tænker osv. Faktisk ligner det mere et maleri end et foto.
Alle hendes gamle klassekammerater skriver stolpe op og ned om hvordan hun ikke har forandret sig siden dengang for 40 år siden. De tror åbenbart at det rent faktisk er sådan hun ser ud i dag :forvirret2:


Jeg håber ikke hun står og skal til gensynsfest...
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jun 2018, 16:39

Dirtylittledevil skrev:Kvinde der nærmer sig 60 år hans postet en selfie der vist har været igennem diverse skønhedsfiltre, så hun fremstår fuldstændig rynkefri, glat og spændstig med smuk glød i kinderne og skinnende skarpe øjne og blanke tænker osv. Faktisk ligner det mere et maleri end et foto.
Alle hendes gamle klassekammerater skriver stolpe op og ned om hvordan hun ikke har forandret sig siden dengang for 40 år siden. De tror åbenbart at det rent faktisk er sådan hun ser ud i dag :forvirret2:

Jeg har en bekendt, der gør det samme, og folk falder på halen over, hvor smuk hun er.... Undtagen ham, der skrev:"Flot filter." Hun valgte at ignorere ham.

Fnis.
12
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 20. jun 2018, 10:33

Dmitra skrev:En delte følgende video. Tal lige om at voldtage en Michael Jackson sang :tie:.


Hun har været med i et afsnit af South Park :D

Ikke at hun lød bedre der..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. jun 2018, 16:12

Nej Helle. Sorry. Du ser ud som det du er, nemlig en dame i 40'erne. Lær at leve med det.

helle.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. jun 2018, 16:14

Dirtylittledevil skrev:Nej Helle. Sorry. Du ser ud som det du er, nemlig en dame i 40'erne. Lær at leve med det.

helle.jpg


Det er den nuttede ramme, der gør det.
2
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 679
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kruspersille » 21. jun 2018, 07:49

Idyl i kolonihaven :nerve:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 21. jun 2018, 08:08

Den danske sprog er en svær en.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. jun 2018, 19:03

Zinde skrev:
Til dig....min elskede søn/datter❤️

Du går til eksamen lige nu, og du skal bare lige vide 6 ting:
1. Hvis det går godt, så jubler jeg med dig.
2. Hvis det går skidt, så trøster jeg dig og hjælper dig op igen.
3. Uanset om det går godt eller skidt, så elsker jeg dig lige højt❤️
4. Eksamenskarakterer er bare et øjebliksbillede og ofte baseret på held.
5. Dine karakterer bestemmer ikke, hvem du er. Det gør din personlighed.
6. Bare vær ærlig, hæderlig, hjælpsom og respektér andre. Med de egenskaber kommer du meget længere i livet end med et eksamensbevis med lutter 12-taller.

Er du forældre til én, der går til eksamen lige nu, og er du enig - så del eller like dette opslag.


Hvor er jeg glad for, at (mødre på) FB ikke fandtes, da jeg gik i gymnasiet.


Hvis nr. 4-6 er hendes syn på karakterer, hvorfor vil hun så juble over et godt resultat? :lol:
5
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 21. jun 2018, 19:10

Zinde skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Zinde skrev:
Til dig....min elskede søn/datter❤️

Du går til eksamen lige nu, og du skal bare lige vide 6 ting:
1. Hvis det går godt, så jubler jeg med dig.
2. Hvis det går skidt, så trøster jeg dig og hjælper dig op igen.
3. Uanset om det går godt eller skidt, så elsker jeg dig lige højt❤️
4. Eksamenskarakterer er bare et øjebliksbillede og ofte baseret på held.
5. Dine karakterer bestemmer ikke, hvem du er. Det gør din personlighed.
6. Bare vær ærlig, hæderlig, hjælpsom og respektér andre. Med de egenskaber kommer du meget længere i livet end med et eksamensbevis med lutter 12-taller.

Er du forældre til én, der går til eksamen lige nu, og er du enig - så del eller like dette opslag.


Hvor er jeg glad for, at (mødre på) FB ikke fandtes, da jeg gik i gymnasiet.


Hvis nr. 4-6 er hendes syn på karakterer, hvorfor vil hun så juble over et godt resultat? :lol:


Jeg har en mistanke om, at FB nok skal få det at vide, hvis hendes barn klarer sig godt til eksamen. Og hvis ikke, kan de i stilhed finde trøst i pkt 4-6, mens de undlader at dele det på FB.

Hun skulle været stoppet efter punkt 3, det er lidt som om hun forventer at det går af H til og der derfor er brug for både punkt 2, 3, 4, 5 og 6 :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"