Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 19. aug 2018, 13:58

Confucius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Endnu en case fra den alternative gruppe.

Svær øjenbetændelse, hvad gør man?

Masser af ideer til hvad man skal dryppe øjet med selv:
Stærk sort te.
Kamillete (Stor uenighed om hvorvidt det er godt eller skidt)
Kolloid sølv i dråbeform.
Saltvand.
Brystmælk.

Så er der én der formaster sig til at linke til nogle fakta om forskellige slags øjenbetændelse og hvad man skal gøre. Fra en læges hjemmeside. Men læger er bare ikke lige i høj kurs derinde:
"Nååhr ja det er et lægehus. Men nu er det jo sådan, at kamille er en gammel lægeurt der i hundredevis af år har været brugt til øjenbetændelse og da lægerne jo gerne vil støtte medicinalindustrien må de jo nødvendigvis fraråde folk at tage sagen i egen hånd. Kamille er suveræn til øjenbetændelse" (Efterfulgt af den obligatoriske hjertesmiley)

:sarkasme:


Jeg havde nok formastet mig til at foreslå, at de sammenlignede den gennemsnitlige levealder fra før der fandtes praktiserende læger med nutidens gennemsnitlige levealder. Og bagefter at de går til smeden i stedet for tandlægen næste gang.


Du skal ikke komme der med dine fakta NÅ.
De tal er manipulerede og det er sket ved, at der er blevet sprøjtet kemiske stoffer ned med fly, har du ikke set flystriberne måske? Nogle har heldigvis luret det, og holder sig inde ved flystriber på himlen (og fra tandpasta med fluor, for det er også tilsat for at gøre os alle sammen til zombier, der ikke er kritiske). I virkeligheden levede folk for evigt i gamle dage, fordi de brugte naturmedicin, men så kom den store stygge medicinalvidenskab og ødelagde det hele. Og véd du hvad man gjorde med de folk, der ikke rettede ind og derfor lever for evigt? Man satte dem ud på den anden side af den ismur, der markerer at her slutter den tilladte zone på den FLADE jord. Og der er de endnu...

Så kom ikke her med dine “fakta” du.
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. aug 2018, 12:41

So true.

jump.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 21. aug 2018, 20:51

Når en bekendt forsøger at score via en salgsgruppe :gruble: Han kommenterer et opslag om, at der er for dårligt, når folk brænder en af ifb. med et salg.
(Og nej, han er ikke ven med hende på Facebook, så det kunne være en sjov kommentar)
sketch-1534884189204.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 797
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skinkehunden » 21. aug 2018, 21:01

Skinkehunden skrev:
Confucius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så er der igen diskussion på min lille bys facebookside. Verdens mest hjernedøde diskussion som jeg fra nu af vil ignorere.


På min lille bys hjemmeside, er der en der har brokket sig over at et skolefly har kredset lavt over en vej i midten af byen, og at der i øvrigt også var F-16 fly der larmede om morgenen. Utilfredsheden består så i, at de nisser i den elendige boligbestyrelse på vejen ikke har givet ham og beboerne nogen oplysninger om hvorfor de fly kredsede over området.


Her er der brok over at vores industrihavn har - hold nu godt fast på hat og briller - INDUSTRI :lol:


Og nu har den lille gruppe brokrøve så fået chikaneret firmaet så meget at de leder efter en anden havn til deres aktiviteter :tie:
1
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. aug 2018, 21:26

Zinde skrev:Sidste nyt fra hønsedamen:

Høns


Mon Eileen er opkaldt efter denne her?

0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 23. aug 2018, 05:23

En på min vennelistes akillessene brast. Det går bedre med den nu og det fører til følgende opdatering og kommentar :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 23. aug 2018, 07:42

LaScrooge skrev:En på min vennelistes akillessene brast. Det går bedre med den nu og det fører til følgende opdatering og kommentar :lol:


Går en etbenet snegl meget langsommere end en tobenet snegl?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 07:51

Line elsker at forestille sig at hun gør et dybt indtryk på folk.

line.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55644
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 24. aug 2018, 12:52

Dirtylittledevil skrev:Line elsker at forestille sig at hun gør et dybt indtryk på folk.

line.jpg

Line er i sandhed en lille fræk og vittig én. :nerve:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 12:57

Gamle damer på facebook.

gamledamer.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 24. aug 2018, 13:29

Dirtylittledevil skrev:Gamle damer på facebook.

gamledamer.jpg


Man kan ikke andet end at elske dem. Jeg så en i dag, der til et opslag fra en avis havde skrevet “ulovligt” ikke andet. En anden påpeger så at det ikke er ulovligt (altså det der stod om i opslaget) og at det er noget underligt noget bare at skrive det ene ord. Hvortil damen skriver “ok. Undskyld”.
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 13:37

fisken80 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Gamle damer på facebook.

gamledamer.jpg


Man kan ikke andet end at elske dem. Jeg så en i dag, der til et opslag fra en avis havde skrevet “ulovligt” ikke andet. En anden påpeger så at det ikke er ulovligt (altså det der stod om i opslaget) og at det er noget underligt noget bare at skrive det ene ord. Hvortil damen skriver “ok. Undskyld”.

Ahahah :love2: Jeg elsker facebook.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 24. aug 2018, 20:25

Zinde skrev:En ung kvinde skriver i et fb-opslag, at hun har mistet sin far. Udover alle “jeg kondolere”-kommentarerne skriver en anden ung kvinde: “Ej, det er jeg ked af søde. Skriv hvis der er noget skat.”

Hvis der er noget?! Altså - udover at hendes far er død eller hvordan? :tie:


Jeg tænker det er ment som "du vil spise med så du ikke skal tænke på at lave mad/har brug for hjælp til rengøring/har brug for nogen til at tage med til bedemanden/lign". Altså hvis der er noget praktisk hun kan hjælpe med.
11
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5986

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ondemand » 25. aug 2018, 11:00

Donald Trump er ikke uden humoristisk sans :D

DJT.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32425

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 25. aug 2018, 19:44

Har efter længere tids grundig overvejelse besluttet mig for at blive besøgsven.
Så er du, eller kender du, en kvinde ml. 28 og 40 år, velplejet og veldrejet, der sidder ensom i aftenmørket, så er jeg klar med en hjælpende "hånd".
Der kan også blive plads til en eller to mere, fordi jeg ér en givende og selvopofrende person.
Min indbakke er nu åben. Husk fotos!




:D
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"