Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 452
Likede indlæg: 5425

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zinde » 20. sep 2018, 06:43

kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:
'Kan han hedde Conrad? Indtil han galer? Måske har han et helt andet mønster og galer slet ikke så meget. Måske ender vi med at kunne beholde ham?' spørger min bedre halvdel igen.

Og selvfølgelig kan han det.
Conrad - Helt udenfor 'standarden' og helt perfekt alligevel <3

Jeg er ret sikker på at naboerne hepper på Conrad i denne kontekst

-kid, sur nabo med meget galende hane alt for tæt på.

Kan den ikke komme ud for et uheld? :fløjt:

Jamen, jeg har virkelig overvejet det :lol:
Vi talte også om at låne en vens paintballmaskinegevær også skyde nogle meter fra dem, når de går ude på marken (det er der de generer os mest, for det er tæt på vores soveværelse) for at se om de så holdt sig ovre ved dem selv (disclaimer det vender sig i mig bare ved tanken om at ramme dem, så det vil ikke komme til at ske. Jeg er heldigvis en habil skytte, så det skulle være en smal sag at ramme ved siden af i sikker afstand)
Og ellers så overvejer vi en hund :devil:

I må sigte efter dens stemmelæber :devil:
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2349
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22469

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2018, 06:49

Zinde skrev:
kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:
'Kan han hedde Conrad? Indtil han galer? Måske har han et helt andet mønster og galer slet ikke så meget. Måske ender vi med at kunne beholde ham?' spørger min bedre halvdel igen.

Og selvfølgelig kan han det.
Conrad - Helt udenfor 'standarden' og helt perfekt alligevel <3

Jeg er ret sikker på at naboerne hepper på Conrad i denne kontekst

-kid, sur nabo med meget galende hane alt for tæt på.

Kan den ikke komme ud for et uheld? :fløjt:

Jamen, jeg har virkelig overvejet det :lol:
Vi talte også om at låne en vens paintballmaskinegevær også skyde nogle meter fra dem, når de går ude på marken (det er der de generer os mest, for det er tæt på vores soveværelse) for at se om de så holdt sig ovre ved dem selv (disclaimer det vender sig i mig bare ved tanken om at ramme dem, så det vil ikke komme til at ske. Jeg er heldigvis en habil skytte, så det skulle være en smal sag at ramme ved siden af i sikker afstand)
Og ellers så overvejer vi en hund :devil:

I må sigte efter dens stemmelæber :devil:

Haha, SÅ skal man godt være en habil skytte :lol:
Men jeg vil ikke have at det gør ondt på den. Dyr må gerne dø, det er ikke det, men de skal ikke lide. Og jeg har ikke våbentilladelse :D
2
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 624
Likede indlæg: 11910

Indlægaf Animi » 21. sep 2018, 07:42

De her irriterer mig altid. Det lyder så helligt og klinger desuden utroligt hult, når den slags bliver postet på ..... Facebook

Screenshot_20180921-093551__01.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1414
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 16651
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. sep 2018, 07:51

Døren er bestemt ikke altid åben her. Det er helt sikkert. Det betyder ikke, at jeg ikke støtter dem jeg har kær, men nej - bare nej. Og så brøkker jeg mig over de der "se hvor godt et menneske jeg er"-opslag på Facebook.
11
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1422
Likede indlæg: 24293

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. sep 2018, 09:32

^^ Åh det er så tåbeligt. "En gammel værdi, der er tabt med teknologi". Aha. For det første lyder det som noget google translate-fis. For det andet forsvandt omsorg altså ikke da teknologi blev indførst. Gahh.
5
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
LaScrooge
Kort karma: 877
Likede indlæg: 8910

Indlægaf LaScrooge » 21. sep 2018, 10:59

Animi skrev:De her irriterer mig altid. Det lyder så helligt og klinger desuden utroligt hult, når den slags bliver postet på ..... Facebook

Man får lyst til at besvare det med en konkret forespørgsel, a la "Kan jeg komme i weekenden? Jeg har utrolig meget brug for at snakke om mine problemer og at der er nogen, der tager sig lidt af mig, laver mad til mig og lader min flyde lidt på sofaen uden at stille krav. Jeg har heller ikke vasket sengetøj i 2 uger fordi jeg er så stresset over min kroniske eksem, som er der fordi jeg er så stresset. så jeg ville synes det var SÅ
rart at sove i en ren seng. Jeg kan komme fredag efter arbejde?"
20
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 212
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4718

Indlægaf Miss_no_More » 21. sep 2018, 13:15

LaScrooge skrev:
Animi skrev:De her irriterer mig altid. Det lyder så helligt og klinger desuden utroligt hult, når den slags bliver postet på ..... Facebook

Man får lyst til at besvare det med en konkret forespørgsel, a la "Kan jeg komme i weekenden? Jeg har utrolig meget brug for at snakke om mine problemer og at der er nogen, der tager sig lidt af mig, laver mad til mig og lader min flyde lidt på sofaen uden at stille krav. Jeg har heller ikke vasket sengetøj i 2 uger fordi jeg er så stresset over min kroniske eksem, som er der fordi jeg er så stresset. så jeg ville synes det var SÅ

Og helst ved en perifer "ven" :-D "Hej Dorte, som jeg arbejdede med i regnskab for 8 år siden. Det lyder bare hyggeligt! Jeg er på vej og har pakket tasken til et par dage!" :devil:
10
LaScrooge
Kort karma: 877
Likede indlæg: 8910

Indlægaf LaScrooge » 21. sep 2018, 13:48

Miss_no_More skrev:
LaScrooge skrev:

Og helst ved en perifer "ven" :-D "Hej Dorte, som jeg arbejdede med i regnskab for 8 år siden. Det lyder bare hyggeligt! Jeg er på vej og har pakket tasken til et par dage!" :devil:

Præcis :-D Og hvis det ikke passer vedkommende, då presse på for en anden, præcis dato. "Nå, det var ærgerligt. :trist: Hvad med på mandag, så? Eller bare en hvilkrn som helst dag i næste uge? Jeg kan virkelig godt bruge en skulder at græde ved og en åben dør!"
5
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5004

Indlægaf hotlips » 21. sep 2018, 14:08

LaScrooge skrev:
Miss_no_More skrev:
LaScrooge skrev:

Præcis :-D Og hvis det ikke passer vedkommende, då presse på for en anden, præcis dato. "Nå, det var ærgerligt. :trist: Hvad med på mandag, så? Eller bare en hvilkrn som helst dag i næste uge? Jeg kan virkelig godt bruge en skulder at græde ved og en åben dør!"

De skal da ikke advares først, men i opslagets ånd skal man da filme, og sende live når man står og banker på og naturligvis bliver inviteret indenfor til en snak selvom klokken er 7.15 på en hverdag.

Åh, det ville være guld at se en stå og sno sig mens man hele tiden stak deres kopierede opslag om hvor gode mennesker de er i næsen på dem.. "hvad siger du, skal du på arbejde? Jamen du skrev i dit opslag at du altid ville være der til at lytte, du mener vel ikke du har smidt det op hvis du slet ikke gider lytte til det jeg har enormt behov for at du lytter til"
10
fisken80
Kort karma: 285
Likede indlæg: 10039

Indlægaf fisken80 » 21. sep 2018, 15:19

Men for helvede, hvad nu hvis de rent faktisk inviterede én ind? Hvor akavet ville det så ikke blive...
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
AstaPasta
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1175

Indlægaf AstaPasta » 21. sep 2018, 15:28

^^ "åben"?
Så døren er ikke sådan rigtigt åben eller hvad skal "" betyde?
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 212
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4718

Indlægaf Miss_no_More » 22. sep 2018, 06:19

Når man lige er gået fra kæresten, men Facebook ikke vil lade dig glemme så nemt :rulle:
(Glædelig Miss_no_More og eksens navn)
sketch-1537597013349.png

sketch-1537597014121.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 426
Likede indlæg: 5315

Indlægaf Skralde » 22. sep 2018, 06:32

Miss_no_More skrev:Når man lige er gået fra kæresten, men Facebook ikke vil lade dig glemme så nemt :rulle:
(Glædelig Miss_no_More og eksens navn)
sketch-1537597013349.png

sketch-1537597014121.png

Øv! :ae: Facebook har alle dage manglet nogle sociale kompetencer.
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 304
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 5432

Indlægaf Purple Haze » 22. sep 2018, 06:44

Dirtylittledevil skrev:^^ Åh det er så tåbeligt. "En gammel værdi, der er tabt med teknologi". Aha. For det første lyder det som noget google translate-fis. For det andet forsvandt omsorg altså ikke da teknologi blev indførst. Gahh.

Og den slags “brok” over den der forfærdelige teknologi, den foregår sjovt nok altid på FB.....
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1422
Likede indlæg: 24293

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. sep 2018, 18:39

Nej Flemming. Nej nej nej nej nej! :nej:

nejflemming.jpg
9
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.

Tilbage til "Generelt"