Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 190
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4474

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 20. okt 2018, 07:17

Purple Haze skrev:
Miss_no_More skrev:Holy moly, et billede der er til salg her til morgen :lol:
FB_IMG_1540012199154.jpg

Ej, det er da fint.
Hvis jeg havde børn, var det sådan noget jeg ville hænge op på deres værelser.

Jo, men altså det er sgu da vældig sjovt og man kan da kun blive i godt humør af det. Det var mere de vilde øjne der.... :lol2:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 24099

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. okt 2018, 09:49

Amalie synes Anders skal melde sig til "Den store bagedyst".
Anders spiller cool.
Peter ødelægger den gode stemning.

peter.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Sof
Kort karma: 35
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Sof » 28. okt 2018, 20:49

B297CDD2-EC1D-4582-8AB1-B39F199831DA.jpeg

Okay, dame.

Første jeg så:

396FF000-399D-45A8-B517-F47E029F223B.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 637
Likede indlæg: 8015

Indlægaf Dmitra » 30. okt 2018, 13:05

:-D.

Fuck en dårlig service!
Jeg havde købt en vare i en forretning her i Viborg , (vil ikke nævne den her),og finder dagen efter ud af at den ikke virker. Henvender mig og beder om mine penge retur, men damen siger nej!! Efter diskussion frem og tilbage .. Flere gange nej, beder jeg om at tale med chefen. Hun var ikke bedre.. Det blev også et nej.. Kunne ikke få pengene retur eller få en ny :evil:.

Magen til dårlig service skal man lede længe efter og det er sidste gang jeg køber lotto ved dem !!! :boo:
8
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3335

Indlægaf Mani » 30. okt 2018, 20:05

Ja, den er gammel, men den bliver stadig delt :tie:
4
'We must bring our own light to the darkness'
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1385
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 16473
Kontakt:

Indlægaf Ado » 31. okt 2018, 12:55

Min tante, som lystigt tager IQ- og stavetest på Facebook og som udtaler: "Det irriterer mig, når folk ikke kan stave", har smidt denne opdatering op.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 31. okt 2018, 13:03

Kirsten vil gerne vise sin aftensmad, men veninden har fokus et andet sted.
13
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. nov 2018, 00:37

Nogle særligt nævenyttige forældre fra "min" lille by lavede i dag lobbyarbejde i byens facebookgruppe for at vi burde indføre at deres børn godt kunne "Trick and treat" to dage i træk. For de havde set andetsteds i gruppen at nogle huse ikke var kommet af med alt deres halloweenslik.
Heldigvis tror jeg det gik lidt i sig selv igen. Det ku da også lige passe.
13
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. nov 2018, 11:45

Når man har den der ene skudsikre fotovinkel til sine selfies, som bare er helt perfekt...

vinkel2.jpg

vinkel1.jpg
14
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Kort karma: 28
Likede indlæg: 226

Indlægaf Pawnee_Waffle » 4. nov 2018, 10:34

Dyne-Lars er Jyllands gud :afro:
2
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. nov 2018, 18:31

Og nu vi har jeres opmærksomhed... :D

DEL DEL DEL DEL DEL ! ..

jeg er tom for ord.. jeg er knust! min gamle dame er knust, vores bil er total skadet ..

her til aften er der en mand der gør Patrick opmærksom på, at vores bil - seaten er blevet total smadret.. hans egen bil har fået en sten gennem bagruden.

vi lever og ånder for vores bil og ja vi har forsikring på, men jeg ville 100 gange hellere have min bil i fred! jeg elsker den bil! vi, især min kæreste har brugt så lang tid på den bil!

det er vores livstil, vores hobby.. det er noget vi har sammen med familie og venner. Vi er ikke født med en guldske i røven nogen af os og har kæmpet for at have - hvad vi selv syntes så flot og lækker en bil! men det er der nogle satans unge der har ødelagt for os. nu står vi tilbage med en bil vi ikke kan bruge til en skid.

aldrig har jeg råbt og skreget så meget som da jeg fik øje på min gamle dame. nogle vil måske mene jeg er sindsyg da det bare er en genstand, men den betød meget for os.

vi ringer til politiet og vil melde det og vil have dem ud at se skaderne, men får afvide at det kan de ikke bruge tid på. vi fortæller der ligger en sten i den anden bil der også har fået begået hærværk og vi møder svaret “vi kan ikke tage dna fra sten” ..

super! så du ved præcis hvad der er for en sten og hvilken situation vi står i her.. du ved simpelthen alt inde fra dit kontor.. skide godt!

HVOR FANDEN ER POLITIET NÅR MAN SOM FUCKING LOVLYDIG BORGER DER SELV DRØMMER OM AT KOMME IND I POLITIFAGET HAR BRUG FOR DEM !!!!!! #østjylland

komisk nok er min mand brandmand - gad vide hvordan borgeren i den anden ende der har brug for brandvæsnets hjælp ville reagere hvis de også melder pas til at rykke ud.

og hvor fanden er respekten for andre folks ting henne i dagens danmark?

vi søger selfølgelig alt den info omkring det her vi kan få! det er sket på lupinvej nr 58 i silkeborg idag mellem klokken 18:30-19:20 cirka. er vidne har set en flok lorte unger løbe derfra.

og nu når jeg har din opmærksomhed søger vi et 4 værelses hus til leje med garage eller værksted i bording / ikast området. Vi er en familie på mor, far og 2 drenge på 9 og 4. Far er brandmand og mekaniker, mor er skiltetekniker. Vi går meget op i vores hjem og har hænderne skruet ordentligt på. Vi er trofaste lejere og har boet her i 6-7 år, men vi har ikke lyst til at bo her længere.

tak til patrick og min far for at få seaten lappet midlertidig sammen.

OPDATERING.
vi har fundet ud af der er blevet ridset en bil, en motorcykel og der er blevet smadret 2 vinduer i stueetagen også her på lupinvej..

#givmigdanmarktilbage #velfærd #mja #silkeborg
12
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 158
Likede indlæg: 2456

Indlægaf Skorstenen » 5. nov 2018, 20:02

Ado skrev:Og nu vi har jeres opmærksomhed... :D

DEL DEL DEL DEL DEL ! ..

induer i stueetagen også her på lupinvej..

#givmigdanmarktilbage #velfærd #mja #silkeborg

Ai hvor mærkeligt :lol:

Bla bla bla sten, bil, gammel dame, bla bla bla politi.

Og så vil jeg godt have et nyt sted at bo.

( og så forstår jeg ikke hvor man kan "midlertidigt lappe" på noget som er, efter sigende, TOTALT SMADRET)
5
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 433
Likede indlæg: 5192

Indlægaf Zinde » 5. nov 2018, 22:20

Nyeste prosa fra hønsedamen:

“Jeg kan nu, siddende fra sofaen og med nogenlunde ro, kaste et blik mod den nærmest mørklagte himmel igennem vinduerne og kalde dagen i dag for 'en succes'.

Endelig er hønsehuset og -gården så tilpas færdigt, at det imorges hed 'Store flyttedag'.

"Tag Aloy først. Hun tager det sikkert i stiv arm", var mit bedste bud og således blev det også. Dernæst kom Amelia, fordi de to oftest minder mest om hinanden og tager tingene med nogenlunde ophøjet ro. Mest Aloy, fordi Amelia er den mere bestemte, men panik var der ikke at spore hos nogen af dem.

"Det er nok bedst at tage Conrad bagefter" konstaterede min bedre halvdel og det var svært at være uenig, som den unge mand lod sig påvirke af situationen. 5 måneder gammel og allerede så opmærksom. På mange måder minder han mig om hans fantastiske far, Cornelius - og alligevel er han alt det Cornelius ikke var.
Inden flytningen imorges galede han et par gange og satte på sin egen måde dagen igang, intetanende om hvad der ventede ham og de andre. Altid først lidt tid efter de er kommet ud af (den midlertidige løsning) redskabsskuret og ikke nødvendigvis hver dag - og med en slags hæshed der gør, at det er lettere at holde ud.

De sidste høns blev hentet over og alle så sig omkring i deres hus. Ingen panik at spore, blot en sund fornemmelse for forsigtighed og opmærksomhed, som man bestemt kunne forvente.

Og således har de brugt flere timer på at udforske, skrabe i gårdens knoldede underlag, sortere i maden uden at skulle dele den med spurvene og puttet sig lige hvor de ville og når de ville - og på egen hånd, for at kunne lære deres omgivelser at kende alene.
Jeg vil vove den påstand at have kunnet mærke en tryghed sænke sig over dem alle, over at erfare at himlen ikke længere er åben over dem og at naturens vilde fugle nu er længere væk end før.

... og som den første gik den unge mand ind i huset til aften og resten fulgte trop. Nogen hurtigere end andre og nogen skulle lige have det sidste af døgnet med, fordi man helst ikke skal misse noget.

Og noget siger mig, at alle sover godt og trygt i nat og dette inkluderer også mig.
Jeg kan nu tænke tilbage på et døgn hvor mine høns atter har klaret min dagsorden for dem og håndteret det over al forventning og ikke en eneste gang siden i morges har Conrad følt behovet for at gale eller advare og har istedet brugt det lille næb til at finde den bedste føde i Hannes kornblanding og putte i de lune skørter af de tunge damer, når muligheden bød sig.

Det må da siges at være 'en sand succes' <3”
9
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. nov 2018, 11:28

Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.
6
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 48
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Ghattner » 6. nov 2018, 15:38

Ado skrev:Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.

*ss*
5

Tilbage til "Generelt"