Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. apr 2019, 06:05

Dirtylittledevil skrev:Det er jo ikke fordi den spirituelle kvinde Helle selv har tænk på at lave fjernhealing. Det var altsammen "De åndelige lægers" ide. De er åbenbart så vilde med internettet at de har presset Helle til fjernheale over Facebook.

helle.jpg


Hvis det også er de åndelige læger der også har skubbet Helle til at bruge ordet "kernecelle" ville jeg måske begynde at sætte spørgsmålstegn ved deres vejledning, hvis jeg var Helle.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. apr 2019, 06:08

Velvet-Goldmine skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er jo ikke fordi den spirituelle kvinde Helle selv har tænk på at lave fjernhealing. Det var altsammen "De åndelige lægers" ide. De er åbenbart så vilde med internettet at de har presset Helle til fjernheale over Facebook.

helle.jpg


Hvis det også er de åndelige læger der også har skubbet Helle til at bruge ordet "kernecelle" ville jeg måske begynde at sætte spørgsmålstegn ved deres vejledning, hvis jeg var Helle.


What? Jamen vi har da alle en kernecelle der indeholder vigtige informationer om vores fremtid. Måske er du bare ikke åndeligt klar til rejsen helt derind endnu!
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. apr 2019, 06:12

Dirtylittledevil skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er jo ikke fordi den spirituelle kvinde Helle selv har tænk på at lave fjernhealing. Det var altsammen "De åndelige lægers" ide. De er åbenbart så vilde med internettet at de har presset Helle til fjernheale over Facebook.

helle.jpg


Hvis det også er de åndelige læger der også har skubbet Helle til at bruge ordet "kernecelle" ville jeg måske begynde at sætte spørgsmålstegn ved deres vejledning, hvis jeg var Helle.


What? Jamen vi har da alle en kernecelle der indeholder vigtige informationer om vores fremtid. Måske er du bare ikke åndeligt klar til rejsen helt derind endnu!


Det er jeg tydeligvis ikke :trist:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 10. apr 2019, 17:49

Oscar bliver ret poetisk i nærheden af duer
sketch-1554918350479-540x916.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. apr 2019, 18:01

Miss_no_More skrev:Oscar bliver ret poetisk i nærheden af duer
sketch-1554918350479-540x916.png


Det bliver han nok træt af, når den har skidt tilstrækkeligt mange gange ;)
1
14 11 14
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 10. apr 2019, 20:19

:
Delfin skrev:
Miss_no_More skrev:Oscar bliver ret poetisk i nærheden af duer
sketch-1554918350479-540x916.png


Det bliver han nok træt af, når den har skidt tilstrækkeligt mange gange ;)

Og at han finder ud af at så snart de har lagt æg så slipper man aldrig af med dem, no matter what.

Det fandt jeg i hvert fald ud af da jeg ikke nænnede at slippe af med en dueredde med æg i som var kommet mens jeg ikke havde været hjemme et stykke tid. Jeg tænkte duen kunne få lov at ruge æggende og så skride af helvede til bagefter. Så let gik det ikke.
De kommer hos min eks når de ville knalde, og resten af sommeren kommer de med pinde i munden så han ikke kan lave andet end at jage dem væk. Det er efterhånden mange år siden der var æg.
2
...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. apr 2019, 21:05

LadyFox skrev::
Delfin skrev:
Miss_no_More skrev:Oscar bliver ret poetisk i nærheden af duer
sketch-1554918350479-540x916.png


Det bliver han nok træt af, når den har skidt tilstrækkeligt mange gange ;)

Og at han finder ud af at så snart de har lagt æg så slipper man aldrig af med dem, no matter what.

Det fandt jeg i hvert fald ud af da jeg ikke nænnede at slippe af med en dueredde med æg i som var kommet mens jeg ikke havde været hjemme et stykke tid. Jeg tænkte duen kunne få lov at ruge æggende og så skride af helvede til bagefter. Så let gik det ikke.
De kommer hos min eks når de ville knalde, og resten af sommeren kommer de med pinde i munden så han ikke kan lave andet end at jage dem væk. Det er efterhånden mange år siden der var æg.


Vi havde gennem flere år duer på taget i en mængde som var en Hitchcock værdig, men de fleste var forsvundet sidste år. Jeg ved ikke hvordan de forsvandt, men måske har kommunen lavet noget bekæmpelse. Jeg savner dem ikke :lol:
1
14 11 14
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 11. apr 2019, 11:38

Dirtylittledevil skrev:Det er jo ikke fordi den spirituelle kvinde Helle selv har tænk på at lave fjernhealing. Det var altsammen "De åndelige lægers" ide. De er åbenbart så vilde med internettet at de har presset Helle til fjernheale over Facebook.

helle.jpg


Men hvad er det for en gruppe, der skal fjernes i den "gruppe fjern healing"?
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2019, 11:41

Dan Rachlin lever i den tro at der findes mennesker som gider være med i hans "hule".
Og at han havner i shitstorms fordi han bare er så hudløst ærlig og nuanceret. :sarkasme:

dan.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2019, 11:54

sigge skrev:
Men hvad er det for en gruppe, der skal fjernes i den "gruppe fjern healing"?


Ja det har jeg virkelig også spekuleret over!
Men hvad det end var der foregik, så synes jeg man kan læse mellem linjerne at det var MEGET dramatisk, de åndelige læger bad folk blande sig udenom deres arbejde, og mange blev fornærmede over ikke at kunne finde live-eventen :gisp:

dramat.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 11. apr 2019, 11:58

Dirtylittledevil skrev:
sigge skrev:
Men hvad er det for en gruppe, der skal fjernes i den "gruppe fjern healing"?


Ja det har jeg virkelig også spekuleret over!
Men hvad det end var der foregik, så synes jeg man kan læse mellem linjerne at det var MEGET dramatisk, de åndelige læger bad folk blande sig udenom deres arbejde, og mange blev fornærmede over ikke at kunne finde live-eventen :gisp:

Hvad hulan er en åndelig læge? Et spøgelse der svarer fra det hinsides?

Jeg ville også være smækfornærmet over ikke at kunne finde live-eventen, det lød virkelig som noget helt specielt :lun:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2019, 12:05

Daine skrev:Hvad hulan er en åndelig læge? Et spøgelse der svarer fra det hinsides?


Jo, ser du...

forkl.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 11. apr 2019, 12:24

Dirtylittledevil skrev:
Daine skrev:Hvad hulan er en åndelig læge? Et spøgelse der svarer fra det hinsides?


Jo, ser du...

forkl.jpg

Billede
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 11. apr 2019, 13:46

Dirtylittledevil skrev:
Daine skrev:Hvad hulan er en åndelig læge? Et spøgelse der svarer fra det hinsides?


Jo, ser du...

forkl.jpg


Så det ER et spøgelse der svarer fra det hinsides...
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2019, 21:00

Sven siger dét som alle andre sad og tænkte.

egtved.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"