Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 21. jan 2020, 20:05

Forkert tråd.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 22. jan 2020, 06:20

Dirtylittledevil skrev:Det er sjovt at se hvem Facebook tror man er, ud fra de "Forslag til grupper" man præsenteres for.
Ifølge dét så regner Facebook med at jeg har epilepsi, elsker at sove i shelter, går til dans et sted der hedder Kauslunde Kro hvor jeg har svært ved at transportere mig hjem og derfor leder efter samkørsel, og jeg elsker Inger Støjberg og Caminoen (på begynderniveau).

Jeg har Downs syndrom, bor i kollektiv, ønsker at date andre kvinders kæreste, samler på brugte maskindele og camping udstyr, når der rigtig skal festes sætter jeg dansk Psytrance på anlægget og mit yndlings tv-koncept er vejrudsigter.

Altså, udover at jeg rigtig nok er tosset med hunde.
9
...
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. jan 2020, 06:44

LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er sjovt at se hvem Facebook tror man er, ud fra de "Forslag til grupper" man præsenteres for.
Ifølge dét så regner Facebook med at jeg har epilepsi, elsker at sove i shelter, går til dans et sted der hedder Kauslunde Kro hvor jeg har svært ved at transportere mig hjem og derfor leder efter samkørsel, og jeg elsker Inger Støjberg og Caminoen (på begynderniveau).

Jeg har Downs syndrom, bor i kollektiv, ønsker at date andre kvinders kæreste, samler på brugte maskindele og camping udstyr, når der rigtig skal festes sætter jeg dansk Psytrance på anlægget og mit yndlings tv-koncept er vejrudsigter.

Altså, udover at jeg rigtig nok er tosset med hunde.



Jeg læste dig indlæg uden at læse hvad du quotede og tænkte WTF?! Har du downs???


:genert:
24
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lull » 22. jan 2020, 07:46

LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er sjovt at se hvem Facebook tror man er, ud fra de "Forslag til grupper" man præsenteres for.
Ifølge dét så regner Facebook med at jeg har epilepsi, elsker at sove i shelter, går til dans et sted der hedder Kauslunde Kro hvor jeg har svært ved at transportere mig hjem og derfor leder efter samkørsel, og jeg elsker Inger Støjberg og Caminoen (på begynderniveau).

Jeg har Downs syndrom, bor i kollektiv, ønsker at date andre kvinders kæreste, samler på brugte maskindele og camping udstyr, når der rigtig skal festes sætter jeg dansk Psytrance på anlægget og mit yndlings tv-koncept er vejrudsigter.

Altså, udover at jeg rigtig nok er tosset med hunde.


Det er helt utroligt hvad man kan finde ud af om sig selv :D
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 22. jan 2020, 09:18

FormerlyKnownAs skrev:
LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er sjovt at se hvem Facebook tror man er, ud fra de "Forslag til grupper" man præsenteres for.
Ifølge dét så regner Facebook med at jeg har epilepsi, elsker at sove i shelter, går til dans et sted der hedder Kauslunde Kro hvor jeg har svært ved at transportere mig hjem og derfor leder efter samkørsel, og jeg elsker Inger Støjberg og Caminoen (på begynderniveau).

Jeg har Downs syndrom, bor i kollektiv, ønsker at date andre kvinders kæreste, samler på brugte maskindele og camping udstyr, når der rigtig skal festes sætter jeg dansk Psytrance på anlægget og mit yndlings tv-koncept er vejrudsigter.

Altså, udover at jeg rigtig nok er tosset med hunde.



Jeg læste dig indlæg uden at læse hvad du quotede og tænkte WTF?! Har du downs???


:genert:


Me too. :genert:
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 22. jan 2020, 11:14

Jeg er vild med Golden Retriever og jvf en anden gruppe skal den helst være gratis. Jeg ser Dr Phil og Judge Judy mens jeg stemmer på Inger Støjberg og ordner negle. Jeg er desuden jobsøgende og kan godt lide at bage udfra gamle opskrifter :stoned:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 22. jan 2020, 15:21

Skorstenen skrev:Jeg er vild med Golden Retriever og jvf en anden gruppe skal den helst være gratis. Jeg ser Dr Phil og Judge Judy mens jeg stemmer på Inger Støjberg og ordner negle. Jeg er desuden jobsøgende og kan godt lide at bage udfra gamle opskrifter :stoned:

Det lyder trods alt som en type der findes i virkeligheden, om end det måske ikke ligefrem er jordens fedeste type. :lol:
0
...
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 22. jan 2020, 16:50

LadyFox skrev:
Skorstenen skrev:Jeg er vild med Golden Retriever og jvf en anden gruppe skal den helst være gratis. Jeg ser Dr Phil og Judge Judy mens jeg stemmer på Inger Støjberg og ordner negle. Jeg er desuden jobsøgende og kan godt lide at bage udfra gamle opskrifter :stoned:

Det lyder trods alt som en type der findes i virkeligheden, om end det måske ikke ligefrem er jordens fedeste type. :lol:


Jeg turde slet ikke skrive, hvilken type jeg synes jeg er :lol: Men. Jeg er ikke ubetinget vild med mig selv, udfra gruppeforslagene i hvert fald
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13008
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2856
Likede indlæg: 28040

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. jan 2020, 06:20

Aahhh lige knap tænker jeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aurora » 23. jan 2020, 06:47

Haha, det er sjovt. Ud fra Facebooks gruppeforslag må jeg være optiker til hverdag ( :stoned: ) og crazy cat lady i fritiden. Derudover elsker jeg at se tv og især Netflix, og jeg går på loppemarked og henter mange ting i diverse gratisgrupper.

Facebook er skør.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22809

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. jan 2020, 07:11

Øv, selv mine algoritmer er kedelige.

Mine forslag er en elitær debatgruppe for kunstnere, politikere og forfattere, en gruppe for kvindelige investorer og et filosofisk forum. Noget køb og salg af hundehvalpe og koncertbilletter og af brugte bøger og Ikeamøbler.

Hvis jeg scroller meget lang ned i forslagene, kommer der en gruppe, der hedder “Sokkedillerne”, som umiddelbart lød interessant. Men det er bare en gruppe for folk, som “elsker at lave sokker” åbenbart.
8
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. jan 2020, 14:58

Ole er en af dem som bare burde holde sig til de danske ordsprog.

ole.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 23. jan 2020, 15:47

Dirtylittledevil skrev:Ole er en af dem som bare burde holde sig til de danske ordsprog.

ole.jpg


Jeg er sikker på at de på dansk vil være lige så fyldte af stavefejl
2
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20861

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 23. jan 2020, 22:00

LadyFox skrev:Jeg har Downs syndrom, bor i kollektiv, ønsker at date andre kvinders kæreste, samler på brugte maskindele og camping udstyr, når der rigtig skal festes sætter jeg dansk Psytrance på anlægget og mit yndlings tv-koncept er vejrudsigter.

Altså, udover at jeg rigtig nok er tosset med hunde.


Det er film materiale, det der. En klokkeklar blockbuster!

...jeg ville se den :genert:
4
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12919
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 28. jan 2020, 10:54

Er manden normalfungerende? :tie:
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"