Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. jan 2017, 09:27

Mit yndlingshadeobjekt, den selvudnævnte mesterfotograf, er igen på spil.
Vedkommende har lavet et opslag pga "De rigtig rigtig mange mennesker som henvender sig og spørger til hvordan jeg redigerer mine fotos" (Jaja right, for du har helt sikkert så overvældende mange nysgerrige kunder).
Så derfor postes nu et før/efter eksempel så alle kan se hvordan fotoet "Finjusteres med nænsom hånd" (hahahahahaha) og ja efter-fotoet ligner som sædvanligt et overbelyst maleri.
Folk liker og roser i vildskab og jeg græder i stilhed.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 5. jan 2017, 09:08

Dirtylittledevil skrev:Mit yndlingshadeobjekt, den selvudnævnte mesterfotograf, er igen på spil.
Vedkommende har lavet et opslag pga "De rigtig rigtig mange mennesker som henvender sig og spørger til hvordan jeg redigerer mine fotos" (Jaja right, for du har helt sikkert så overvældende mange nysgerrige kunder).
Så derfor postes nu et før/efter eksempel så alle kan se hvordan fotoet "Finjusteres med nænsom hånd" (hahahahahaha) og ja efter-fotoet ligner som sædvanligt et overbelyst maleri.
Folk liker og roser i vildskab og jeg græder i stilhed.

Jeg får sådan en lyst til at blive FB venner med dig og begynde min nye karriere som overlysekspertsfotograf :D
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ficus » 5. jan 2017, 09:17

"Lad os spille :D
Spillet hedder " en genforening af venner." Tanken er at se, hvem der læser et opslag, da det ikke indeholder et foto. Hvis ingen læser min væg, bør dette være et kort eksperiment, men hvis du læser denne besked, så kom med en kommentar, der bruger et eneste ord om, hvordan vi mødtes. Bare et ord, tak, fx et sted, navnet på den person, der introducerede os, osv. Spillet er at gøre det med *et ord*, og dernæst kopiére denne besked på din væg, hvor jeg også vil skrive dig et ord :D "



Gå nu væk med det der
7
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 5. jan 2017, 09:28

Arg, en ellers ganske fornuftig veninde har sendt en af de der trælse kædebreve igennem MSN. "Send dette til 10 veninder som du elsker, så får du 5 retur og kan forvente noget positivt indenfor 5 timer" pis. STOP DET LORT
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anilara » 5. jan 2017, 09:38

Mulan skrev:Arg, en ellers ganske fornuftig veninde har sendt en af de der trælse kædebreve igennem MSN. "Send dette til 10 veninder som du elsker, så får du 5 retur og kan forvente noget positivt indenfor 5 timer" pis. STOP DET LORT

MSN? Øj, blev lige nostalgisk der, tror det er 10 år siden jeg har brugt det :)
2
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ficus » 5. jan 2017, 09:42

Jailbird skrev:
Ficus skrev:"Lad os spille :D
Spillet hedder " en genforening af venner." Tanken er at se, hvem der læser et opslag, da det ikke indeholder et foto. Hvis ingen læser min væg, bør dette være et kort eksperiment, men hvis du læser denne besked, så kom med en kommentar, der bruger et eneste ord om, hvordan vi mødtes. Bare et ord, tak, fx et sted, navnet på den person, der introducerede os, osv. Spillet er at gøre det med *et ord*, og dernæst kopiére denne besked på din væg, hvor jeg også vil skrive dig et ord :D "


Gå nu væk med det der

"Swingerklub" ?


Det er min kærestes 70-årige faster :shock:


Kan afsløre at de fleste svarer mere kedeligt med "folkeskolen"
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. jan 2017, 12:38

icelady skrev:Hende med overforbruget af sølvpapirs-hatte på min venneliste har været på spil igen:

Først Yousees nedbrud i næsten 24 timer. Så havde Telenor nedbrud i formiddag.

Og nu vil de have os til at tro, de ikke fifler med noget, der kan overvåge os alle?

http://www.bt.dk/krimi/yousee-nedbrud-forsvarets-efterretningstjeneste-gaar-ind-i-sagen?referrer=RSS








:dance: :dance: :cool2:



Er lige nødt til at komme med fortsættelsen:

Og nu melder YouSee så nedbruddet som et hackerangreb.

Aha ha haha, hvor dumme tror de vi er? Vi ved da godt at anmeldelsen sker for at lægge røgslør over deres "nedbrud", som jo bare dækker over, at de har installeretudstyr, så nu kan de følge folk via fjernsyn.

http://www.bt.dk/danmark/tdc-anmelder-yousee-nedbrud-til-politiet-en-bevidst-skadelig-handling




:klovn:
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 5. jan 2017, 13:06

Till alle mine venner der ikke har set denne advarsel endnu:

ADVARSEL !!!
I må endelig ikke acceptere en venneanmodning fra en christopher davies og jessica davies, de er hackere. Fortæl hver 1 på din liste, fordi hvis nogen på din liste tilføjer ham, vil han være på din liste også. Han skal nok finde ud af din computer er id og adresse, så kopiér og indsæt denne besked til alle, selv hvis du er ligeglad med, tak for advarslen, sig det videre

(Er jeg den eneste der altid siger nej til anmodninger fra fremmede ?)
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 6. jan 2017, 08:25

MaybeBaby skrev::devil:.

<3 <3 <3 <3 SKYND DIG!! Sæt denne tekst i din status hvis du kender én, der er blevet ædt af en drage. Drager er pissefarlige, næsten umulige at besejre og kan spy ild! 60 % af alle mennesker vil ikke kopiere denne tekst, for de er allerede blevet ædt af en drage. 38 % sidder i badekaret med en ildslukker. Kun 2 % er modige nok til at støtte denne sag. Tør du? <3 <3 <3 <3.
Og hjerter… Husk hjerterne for satan!! <3 <3


Der mangler "kopiér og indsæt dette på den væg ikke dele "
Det er den vigtigeste del og må altid være der ...

og kun 38% !!
skyldes det af folk er meget modige eller af der er utroligt få der i dagens Danmark har badekar
Senest rettet af Aspargsen 6. jan 2017, 13:32, rettet i alt 1 gang.
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 6. jan 2017, 08:36

MaybeBaby skrev::devil:.

<3 <3 <3 <3 SKYND DIG!! Sæt denne tekst i din status hvis du kender én, der er blevet ædt af en drage. Drager er pissefarlige, næsten umulige at besejre og kan spy ild! 60 % af alle mennesker vil ikke kopiere denne tekst, for de er allerede blevet ædt af en drage. 38 % sidder i badekaret med en ildslukker. Kun 2 % er modige nok til at støtte denne sag. Tør du? <3 <3 <3 <3.
Og hjerter… Husk hjerterne for satan!! <3 <3

Jeg synes næsten, at disse er ligeså irriterende og uoriginale som dem, de parodierer.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 6. jan 2017, 09:27

Aspargsen skrev:Till alle mine venner der ikke har set denne advarsel endnu:

ADVARSEL !!!
I må endelig ikke acceptere en venneanmodning fra en christopher davies og jessica davies, de er hackere. Fortæl hver 1 på din liste, fordi hvis nogen på din liste tilføjer ham, vil han være på din liste også. Han skal nok finde ud af din computer er id og adresse, så kopiér og indsæt denne besked til alle, selv hvis du er ligeglad med, tak for advarslen, sig det videre

(Er jeg den eneste der altid siger nej til anmodninger fra fremmede ?)


Nej, jeg gør det dælme heller ikke. Og hver gang, jeg ser en af de der opslag, kan jeg ikke lade være med at undre mig over, at der åbenbart er så mange, der fuldkommen ukritisk siger ok til venneanmodninger fra folk, de ikke kender.
1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ficus » 6. jan 2017, 11:02

Ikke så meget en statusopdatering, men en der bruger sin Facebook sådan her........

:stoned:

Kunne have lavet flere screenshots, men gad ikke scrolle mere
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 6. jan 2017, 13:34

Ficus skrev:Ikke så meget en statusopdatering, men en der bruger sin Facebook sådan her........

:stoned:

Kunne have lavet flere screenshots, men gad ikke scrolle mere


Er der fordi han er så ulidelig af han er nød til af skifte arbejdsplads hele tiden :gruble:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Petrix » 6. jan 2017, 14:21

Holder godt øje efter Pirater
0
27102021
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ficus » 6. jan 2017, 14:26

Aspargsen skrev:
Ficus skrev:Ikke så meget en statusopdatering, men en der bruger sin Facebook sådan her........

:stoned:

Kunne have lavet flere screenshots, men gad ikke scrolle mere


Er der fordi han er så ulidelig af han er nød til af skifte arbejdsplads hele tiden :gruble:


Faktisk et af de rareste mennesker jeg har mødt. Ved selvfølgelig ikke i arbejdssammenhæng :-D

Tror han arbejder for et firma(måske sit eget faktisk :gruble: ) som bliver hyret til alle de her programmer og så vælger han så bare at notere alle afsnit af alt han har arbejdet på
0

Tilbage til "Generelt"