Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2018, 14:24

NEJ! Så fat det dog. Ingen gider at lege gætteleg med dig, fremmede trælse dame.

gtteleg.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 16. jul 2018, 21:11

Zinde skrev:Hønsedamen har oplevet en hjertevarmende genforening:

Jeg har i dag tilbragt timevis i hende hers selskab, nusset hende så længe hun overhovedet ville tillade mig det, uden at stoppe, og hørt mig selv gentage sætningen "Jeg har virkelig savnet dig", så tårerne dukkede stille op i øjenkrogen.

Den seneste tid har hun (og resten af flokken) været skruk og desværre også forgæves, for hendes vedkommende - men til trods for både stress, kaos og den værste skrukperiode her på matriklen, tog det blot minutter at få mig til at glemme alt andet end hende.
Så der sad vi, midt på græsset, bare os to og da hun blundede i mit skød, mindede hun mig atter om, at hun er noget helt ganske særligt for mig.

Min stolthed. Min kærlighed. Verdens bedste Ella <3


Jeg er typen der argumenterer ivrigt for at det ikke har nogen betydning for relationen hvilken art et kæledyr er, og at hvis man gerne vil bruge en hulens masse penge for at få opereret sin guldfisk (true story) så skal man gøre Det.

Men hende der... Hun er sgu alligevel en tand for skør til mig. Det ville næsten være for meget hvis hun snakkede sådan om sin partner. Man *kan* altså også gå lidt for meget op i sit (kæle) dyr

Det siger jeg, der lige har hentet en autostol til min mors kat. Også true story :D
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. jul 2018, 22:20

Ellin skrev:Denne florerer igen. :gab:

Hej allesammen!

Da livet ikke bare er billeder og ekshibitionisme, besluttede jeg at følge Et forslag og deltage i et spil kaldet "et møde mellem venner". tanken er at se, hvem der læser et opslag uden foto. Hvis ingen læser denne besked, vil det være en kort oplevelse... men hvis du læser, så læg en kommentar med et ord om mig. Bare et ord... for eksempel: et sted, der minder dig om mig, et objekt, et øjeblik, en restaurant, kaffe, film... så kopier denne besked på din væg, og jeg vil efterlade et ord, der minder mig om dig. - hvad?

Vær venlig ikke at slå ordet op, hvis du ikke har tid til at kopiere teksten. Det ødelægger det sjove!


How about "opmærksomhedskrævende"? :tie:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 22:28

Mangoness skrev:
Dirtylittledevil skrev:Denne facebooksides navn... :stoned:

[...]


Jeg faldt lige over det her opslag derinde:

sandheden1.png


sandheden2.png

Holy f... We're screwed :mellow:

Gruppenavnet i sig selv var ellers meget sjovt.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 22:30

Moxy-lady skrev:
Jeg er typen der argumenterer ivrigt for at det ikke har nogen betydning for relationen hvilken art et kæledyr er, og at hvis man gerne vil bruge en hulens masse penge for at få opereret sin guldfisk (true story) så skal man gøre Det.

Men hende der... Hun er sgu alligevel en tand for skør til mig. Det ville næsten være for meget hvis hun snakkede sådan om sin partner. Man *kan* altså også gå lidt for meget op i sit (kæle) dyr

Det siger jeg, der lige har hentet en autostol til min mors kat. Også true story :D

Det er da en cliffhanger der vil noget! :lol:

Jeg har så mange spørgsmål nu!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 16. jul 2018, 23:19

Juki skrev:
Moxy-lady skrev:
Jeg er typen der argumenterer ivrigt for at det ikke har nogen betydning for relationen hvilken art et kæledyr er, og at hvis man gerne vil bruge en hulens masse penge for at få opereret sin guldfisk (true story) så skal man gøre Det.

Men hende der... Hun er sgu alligevel en tand for skør til mig. Det ville næsten være for meget hvis hun snakkede sådan om sin partner. Man *kan* altså også gå lidt for meget op i sit (kæle) dyr

Det siger jeg, der lige har hentet en autostol til min mors kat. Også true story :D

Det er da en cliffhanger der vil noget! :lol:

Jeg har så mange spørgsmål nu!


Autostolen?

Jeg var ude og hente en til min kommende baby forleden, og eftersom jeg ikke har plads til babygejl derhjemme endnu, skulle den i min mors kælderrum. Da jeg var oppe og hente nøgler gik der ca 2 sek før hendes kat lå og puttede i den, og ond som jeg er synes jeg at det var en ret dårlig idé. Men da jeg så faldt over en autostol til en halvtredser på reshopper, tilbød jeg min mor at hente den til Alfie (altså katten) Han er nu nok den eneste kat i verden der har en autostol som katteseng. Men han er ret vild med det :lol:
9
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 16. jul 2018, 23:33

Moxy-lady skrev:
Juki skrev:
Moxy-lady skrev:
Jeg er typen der argumenterer ivrigt for at det ikke har nogen betydning for relationen hvilken art et kæledyr er, og at hvis man gerne vil bruge en hulens masse penge for at få opereret sin guldfisk (true story) så skal man gøre Det.

Men hende der... Hun er sgu alligevel en tand for skør til mig. Det ville næsten være for meget hvis hun snakkede sådan om sin partner. Man *kan* altså også gå lidt for meget op i sit (kæle) dyr

Det siger jeg, der lige har hentet en autostol til min mors kat. Også true story :D

Det er da en cliffhanger der vil noget! :lol:

Jeg har så mange spørgsmål nu!


Autostolen?

Jeg var ude og hente en til min kommende baby forleden, og eftersom jeg ikke har plads til babygejl derhjemme endnu, skulle den i min mors kælderrum. Da jeg var oppe og hente nøgler gik der ca 2 sek før hendes kat lå og puttede i den, og ond som jeg er synes jeg at det var en ret dårlig idé. Men da jeg så faldt over en autostol til en halvtredser på reshopper, tilbød jeg min mor at hente den til Alfie (altså katten) Han er nu nok den eneste kat i verden der har en autostol som katteseng. Men han er ret vild med det :lol:

Nå, det er da meget sødt og uskyldigt. Og giver mere mening end at det var for at han kunne komme med på bilture :genert: :lol:

Men så er der det med guldfisken. Hvordan finder man for det første ud af om en fisk har brug for at blive opereret? Og om det kan svare sig i forhold til fiskens muligheder for at komme sig. For slet ikke at tale om hvordan operationen foregår. Vil den ikke skulle være delvis under vand i løbet af operationen? Det lyder som noget rod :genert:

Det værste ved det er at jeg ikke kan forestille mig det kan lade sig gøre, men selvom du skulle bilde mig det ind er der sikkert nogen der har forsøgt sig med det. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på! Min hjerne kan slet ikke kapere at det måske kan lade sig gøre :lol: :panik:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. jul 2018, 04:55

Mangoness skrev:
Dirtylittledevil skrev:Denne facebooksides navn... :stoned:

[...]


Jeg faldt lige over det her opslag derinde:

sandheden1.png


sandheden2.png


Jeg kan ikke læse de første linjer uden at høre dem udtalt af skæmtrolden Hugo.
3
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 17. jul 2018, 05:05

Dmitra skrev:Sakset fra Robert - Den fiktives UFO's side på Facebook :deer:.

FB_IMG_1531803669152.jpg


Og det er naturligvis bare for sjov, ikke? :skeptisk:
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf KitKat » 17. jul 2018, 05:59

Juki skrev:
Men så er der det med guldfisken. Hvordan finder man for det første ud af om en fisk har brug for at blive opereret? Og om det kan svare sig i forhold til fiskens muligheder for at komme sig. For slet ikke at tale om hvordan operationen foregår. Vil den ikke skulle være delvis under vand i løbet af operationen? Det lyder som noget rod :genert:

Det værste ved det er at jeg ikke kan forestille mig det kan lade sig gøre, men selvom du skulle bilde mig det ind er der sikkert nogen der har forsøgt sig med det. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på! Min hjerne kan slet ikke kapere at det måske kan lade sig gøre :lol: :panik:


Jeg er med på den her. Vi er næsten nødt til at have historien om guldfisken uddybet? :genert:
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14443

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 17. jul 2018, 06:33

Dmitra skrev:Sakset fra Robert - Den fiktives UFO's side på Facebook :deer:.

FB_IMG_1531803669152.jpg


Jeg elsker det :klap:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 17. jul 2018, 06:43

KitKat skrev:
Juki skrev:
Men så er der det med guldfisken. Hvordan finder man for det første ud af om en fisk har brug for at blive opereret? Og om det kan svare sig i forhold til fiskens muligheder for at komme sig. For slet ikke at tale om hvordan operationen foregår. Vil den ikke skulle være delvis under vand i løbet af operationen? Det lyder som noget rod :genert:

Det værste ved det er at jeg ikke kan forestille mig det kan lade sig gøre, men selvom du skulle bilde mig det ind er der sikkert nogen der har forsøgt sig med det. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på! Min hjerne kan slet ikke kapere at det måske kan lade sig gøre :lol: :panik:


Jeg er med på den her. Vi er næsten nødt til at have historien om guldfisken uddybet? :genert:


I gjorde mig så nysgerrig at jeg googlede - og ja, man kan godt operere en guldfisk: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... umour.html :-D :-D
4
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 17. jul 2018, 08:34

KitKat skrev:
Juki skrev:
Men så er der det med guldfisken. Hvordan finder man for det første ud af om en fisk har brug for at blive opereret? Og om det kan svare sig i forhold til fiskens muligheder for at komme sig. For slet ikke at tale om hvordan operationen foregår. Vil den ikke skulle være delvis under vand i løbet af operationen? Det lyder som noget rod :genert:

Det værste ved det er at jeg ikke kan forestille mig det kan lade sig gøre, men selvom du skulle bilde mig det ind er der sikkert nogen der har forsøgt sig med det. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på! Min hjerne kan slet ikke kapere at det måske kan lade sig gøre :lol: :panik:


Jeg er med på den her. Vi er næsten nødt til at have historien om guldfisken uddybet? :genert:


:lol:
Den har jeg ikke "live". Jeg så det i et af de der tusind dyrlægeprogrammer de viser på national geographic people. Der var en der havde en guldfisk (mener jeg det var, i hver fald ikke en dyr eller speciel fisk) som sank ned på bunden af akvariet hele tiden. Den blev røntgenfotograferet (meget hurtigt og så tilbage i akvariet) og det viste sig at den havde noget siddende i svømmeblæreb mener jeg det var. Så den blev opereret. Jeg husker faktisk ikke det praktiske omkring operationen, bare at det var lidt vildt. De har ikke så lang levealder i forvejen, så synes at det var lidt sindssygt - af princip forsvarede jeg det overfor min mor, for jeg mener principielt at et dyr er et dyr, og at man kan have en ligeså god relation til en skildpadde eller en høne, som til en hund eller en kat. Jeg møder en del mennesker der undrer sig over at jeg behandler min kats diabetes, for eksempel. For det er åbenbart kun noget "man" gør med hunde, ud fra en eller anden skør betragtning om at katte er billigere at anskaffe end hunde :forvirret: :stoned:
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. jul 2018, 09:07

Da jeg havde hamster, fik jeg anbefalet en dyrlæge på Østerbro, som var særlig god til (især helt små) gnavere og krybdyr, så der er også et marked for behandling til kæledyr, som mange udenforstående ikke rigtig regner for noget.
0
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 17. jul 2018, 09:17

DetSorteCirkus skrev:Da jeg havde hamster, fik jeg anbefalet en dyrlæge på Østerbro, som var særlig god til (især helt små) gnavere og krybdyr, så der er også et marked for behandling til kæledyr, som mange udenforstående ikke rigtig regner for noget.


I Sverige er det langt mere udbredt at forsikre også gnavere og krypdyr og derfor opereres de også meget oftere der.
0

Tilbage til "Generelt"