Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 23. maj 2016, 11:24

2SHY skrev:Hvorfor deler man sådan noget pis? Og hvorfor tror man at man undgår at dø hvis man skriver "amen" til det?


Hvorfor smider man billedet ind på debatten?
0
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daflo » 23. maj 2016, 11:30

Jailbird skrev:
Daflo skrev:
Ado skrev:Og bonusinfo: Det var ham **** og jeg var i byen med. Ham, der svinede mig til og svinede alle mænd jeg talte med, til. Og ham, der endte i slagsmål.


Jeg synes du skal slette navnet på vedkommende.

Men er det ikke vennen hun skriver navnet på og ikke den dumme?


Jeg læste det som om det var ham der slettede hende der blev nævnt, men det kan godt være du har ret.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 11:31

Akehurst2 skrev:
2SHY skrev:Hvorfor deler man sådan noget pis? Og hvorfor tror man at man undgår at dø hvis man skriver "amen" til det?


Hvorfor smider man billedet ind på debatten?

Fair enough :) Det ryger igen
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 23. maj 2016, 11:32

Daflo skrev:
Jailbird skrev:
Daflo skrev:
Ado skrev:Og bonusinfo: Det var ham **** og jeg var i byen med. Ham, der svinede mig til og svinede alle mænd jeg talte med, til. Og ham, der endte i slagsmål.


Jeg synes du skal slette navnet på vedkommende.

Men er det ikke vennen hun skriver navnet på og ikke den dumme?


Jeg læste det som om det var ham der slettede hende der blev nævnt, men det kan godt være du har ret.

Det stod ellers meget tydeligt.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daflo » 23. maj 2016, 11:34

Ado skrev:Det stod ellers meget tydeligt.


Ok
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 23. maj 2016, 15:35

:nerve:

awholelottabs.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. maj 2016, 06:53

Jeg blev FB-venner med min allerældste veninde som jeg ikke har set siden vi var børn. Vi har skrevet lidt sammen privat, men jeg syntes slet ikke vi havde noget at snakke om. Nu er hun igang med en af de der "Post 8 fotos fra din hverdag udfordring" derinde, og det viser sig at hun er blevet totalt Hausfrau, alle hendes fotos handler om enten noget hun lige har bagt eller syltet eller hendes støvsuger. Det er underligt.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 24. maj 2016, 07:42

Nu taler vi ikke neger om den sag.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Statusopdateringer

Indlægaf vibbsen » 24. maj 2016, 09:33

Jeg elsker min svigerinde....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 24. maj 2016, 12:53

Hej!
En af mine gode venner har to billetter til champions league finalen på lørdag i Milano. Desværre glemte han, at han skal giftes den dag!
Han havde købt billetterne for et halvt år siden, før den nøjagtige dato for brylluppet blev fastsat.
Men altså jeg lovede at hjælpe ham. Så er der nogen, der har lyst til at blive gift på lørdag?

:D
16
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 24. maj 2016, 15:42

Skumfidusen skrev:
catnip skrev::nerve:

awholelottabs.jpg


Wow - der er et eller to råd, som jeg synes er fornuftige. Det ødelægger helhedsindtrykket. Og så mangler "pull her hair and spank her a bit" så afgjort. Uden det råd, er ingen liste komplet.


Ja, et af dem er vel at du altid sætter Gud først, ikke? Altså FØR den livsledsager du lige har giftet dig med... :stoned:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kommodedyret » 24. maj 2016, 16:47

catnip skrev::nerve:

awholelottabs.jpg


Den bliver SÅ meget sjovere, hvis man tager et tilfældigt ord fra hver sætning, og erstatter det med "fuck". :D

"Take time to fuck with each other".

"Encourage each other to fuck together".

"Protect and honor your marriage fucks".
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 24. maj 2016, 21:18

Skumfidusen skrev:
catnip skrev:
Skumfidusen skrev:
catnip skrev::nerve:

awholelottabs.jpg


Wow - der er et eller to råd, som jeg synes er fornuftige. Det ødelægger helhedsindtrykket. Og så mangler "pull her hair and spank her a bit" så afgjort. Uden det råd, er ingen liste komplet.


Ja, et af dem er vel at du altid sætter Gud først, ikke? Altså FØR den livsledsager du lige har giftet dig med... :stoned:


Understand that love is a choice and not merely a feeling - det er et sundt og godt råd. Det samme er Don't let others come between you and your spouse.


(Disclaimer: jeg var naturligvis ironisk i mit foregående indlæg..hvis det altså ikke fremgik tydeligt nok)

Ja, det er helt sunde råd...men jeg synes stadig dit eget forslag er bedre :-D
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 09:05

:rulle:

Ønsk det du ønsker allermest men du må IKKE læse videre før du har ønsket! ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Himmelens engel kommer til dig og opfylder dit ønske. Men kun hvis du kopierer denne og sætter den i din status. Hvis du ikke sætter den i din status vil det omvendte ske af det du ønskede.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 25. maj 2016, 09:55

2SHY skrev::rulle:

Ønsk det du ønsker allermest men du må IKKE læse videre før du har ønsket! ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Himmelens engel kommer til dig og opfylder dit ønske. Men kun hvis du kopierer denne og sætter den i din status. Hvis du ikke sætter den i din status vil det omvendte ske af det du ønskede.


Kommenter dog, at du ønsker flere af denne slags stupide statusser - og undlad så at kopiere og dele - Vupti! Alle er glade - Næsten.
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"