Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Statusopdateringer

Indlægaf tjald62 » 4. feb 2016, 11:36

Dikus skrev:Facebook har lige fortalt mig, jeg har to events i dag: Et i Ishøj om drageflyvning og et andet i Esbjerg om analsex. Nu bor jeg altså i Portland, Oregon, så I må undskylde, hvis jeg kommer lidt sent...


:lol: :lol:
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 10:30

0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 10:52

Hold nu kæft med altid at gentage tingene 3 gange.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 5. feb 2016, 15:06

Lad være med at 'like' din egen status HVER eneste gang. Det er pinligt og sørgeligt.
6
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 16:59

Tilføj ti lignende opslag dagligt, alle kommentarer og like er fra samme person.. En eller anden form for psykose tror jeg. Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg er "venner" med personen.

facebook.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 17:03

LadyFox skrev:Tilføj ti lignende opslag dagligt, alle kommentarer og like er fra samme person.. En eller anden form for psykose tror jeg. Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg er "venner" med personen.

facebook.jpg


:ad!:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 17:12

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Tilføj ti lignende opslag dagligt, alle kommentarer og like er fra samme person.. En eller anden form for psykose tror jeg. Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg er "venner" med personen.

facebook.jpg


:ad!:

Senere hørte personen om noget voldtægt i en svømmehal, og så var der vist nogen der fik smidt fredspiben og kom op af stolen - der blev brugt ord som "gedekneppere" og pointeret at "den slags dør man altså af her", og gerne så "hængning på rådhusplasen" og afskårne pikke - og min "ven" fik også lige pointeret at han der gerne ville have popcorn og sodavand med når der skulle heppes. Jeeez.

Man skulle tro at sådan en opdatering så gik ud til alle voldtægtmændende - men min fortolkning var mere den gik ud til asylansøgerende i stedet :tie:
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. feb 2016, 22:37

Mads elsker Citybois, men han har et problem...



citygirl.jpg


(Offentlige opslag så jeg håber screenshot er ok)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 7. feb 2016, 11:16

ååh,folk synes åbenbart havegrupperne bare skal fyldes op,som om de lukker ned hvis ikke man smider alt muligt crap,opskrifter på tæpper,børnebilleder og en uendelig strøm af katte der sidder i krukker og standard fnisfnis bemærkningen "hvad hedder den plante der,tøhø"

nu er de så blevet poetiske,det er sådan noget med "jeg sidder og kigger ud af vinduet,jeg ser skyer,jeg ser måger,jeg ser riven der er væltet og en knækket gren...".

eller når de ikke engang er poetiske "jeg sidder med en kop kaffe og ser ud i haven ,det er virkelig nydning på en fridag"

Nydning.....WTF??


hold nu kææææft.

der er garanteret grupper for håndarbejde,katte og vildt dårlige amatørdigtere...måske skulle jeg melde mig ind der,det kan være der er spændende opslag om podning og hvordan man dyrker multebær derinde.
3
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Tibbler » 8. feb 2016, 17:46

Fint at man ikke selv serverer glutenholdig mad til sine børn, men at komme med sådan en nedladende og arrogant svada; og så endda hænge andre forældre ud ved navn, det er virkelig dårlig stil.

Jeg har så valgt at sløre de forældrenavne med grønne bjælker.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Tibbler » 8. feb 2016, 18:33

Smiling_Goat skrev:Hvad er der galt med gluten? Der er vist et memo, jeg er gået glip af.

Jeg ved, man ikke skal give det til babyer, fordi de kan udvikle cøliaki, men hvorfor må vi andre ikke få det?


Der er vist meget galt med flere fødevarer ifølge hende Ninka.

Fandt lige denne artikel som er nogle år gammel:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... 741347.ece
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 8. feb 2016, 20:12

Her er der lidt at tænke over i disse svære politiske tider.
Lad os forestille os, at hver dag mødes 10 venner for at drikke en øl, og at det beløb, der skulle betales, er på 100 Kr.
Ja, jeg ved godt, at det ikke passer, men det er for at forenkle beregningen.
Det vil så sige, at hver person skal betale 10 Kr.
Men de 10 venner blev enige om at betale regningen på samme måde, som man betaler skat. Det gav dette resultat:
- De 4 første, de fattigste, betalte ingenting.
- Den 5. betalte 1 Kr.
- Den 6. betalte 3 Kr.
- Den 7. betalte 7 Kr.
- Den 8. betalte 12 Kr.
- Den 9. betalte 18 Kr.
- Den sidste (den rigeste) betalte 59 Kr.
De ti mænd mødtes hver dag for at drikke deres øl, og de var glade for deres lille arrangement.
Indtil den dag hvor ejeren blev enig om at give dem rabat:
- Eftersom I er gode kunder, bestemte jeg mig for at give jer en rabat på 20 Kr. på fakturaen. I skal nu betale 80 Kr. for jeres øl i stedet for 100 Kr.
De ti venner bestemte sig for, i første omgang, at betale regningen på samme måde, som de betalte skat.
De fire første blev ved med at drikke gratis.
Men hvordan vil de 6 andre (de betalende kunder) dele de 20 kroners rabat imellem sig på retfærdig vis?
De fandt ud af, at 20 kr. divideret med 6 blev til 3,3333 kr.
Og i så fald skulle den 5. og 6. fyr blive betalt for at drikke deres øl.
Ejeren mente, at det ville være mere retfærdigt at reducere den enkeltes regning procentvis.
Man gik igen til regnemaskinen og fandt på følgende:
- Den 5. mand skulle nu heller ikke betale noget mere (endnu en fattig var født).
- Den 6. skulle betale 2 Kr. i stedet for 3 Kr. (33 % rabat).
- Den 7. skulle betale 5 Kr. i stedet for 7 Kr. (28 % rabat).
- Den 8. skulle betale 9 Kr. i stedet for 12 Kr. (25 % rabat).
- Den 9. skulle betale 14 Kr. i stedet for 18 Kr. (22 % rabat).
- Den 10. skulle betale 50 Kr. i stedet for 59 Kr. (16 % rabat).
Hver af de seks "betalende" skulle betale mindre end før (og der var endda kommet en gratist mere til) og de fire første ville fortsætte med at drikke gratis.
Men, da de var kommet ud af baren, begyndte de 10 venner at sammenligne deres økonomi.
- Jeg fik kun 1 Kr. rabat ud af det, sagde nr. 6. Og idet han pegede på nr. 10, tilføjede han: Men ham dér, han fik 9 Kr. rabat!
- Ja! Sagde nr. 5. Jeg fik også kun 1 Kr. ud af det.
- I har ret, sagde nr. 7, hvorfor skulle nr. 10 have 9 Kr. rabat, når jeg kun fik 2 Kr.? Det er uretfærdigt, at den rigeste får den største rabat!
- Vent lige lidt, råbte den 1. mand: Vi 4 fik nul og niks ud af det! Dette system udnytter de fattigste!
De ni mænd omringede den 10. og fornærmede ham så meget, at dagen efter gik han ikke med dem ud for at drikke øl.
De ni venner satte sig ned og drak deres øl uden ham.
Men da tidspunktet til at betale kom, fandt de ud af noget vigtigt: De havde ikke penge nok til at betale så meget som det halve af regningen.
Dette er den nøjagtige omfortælling af skattesystemet: De, der betaler mest i skat, får mere ud af en skatterabat,
men de, som kun betaler lidt (eller intet), føler sig snydt.
Bare beskat de stærkeste, anklag dem for at være rige svin, og de risikerer ikke at vise sig længere og at drikke deres øl andetsteds.
Moralen:
- For dem, der har forstået den, ingen forklaring er nødvendig.
- For dem, der ikke har forstået den, ingen forklaring er mulig.
Hvad synes i???







Jeg får lidt en provokations-lyst til at svare "Jeg synes de er dårlige venner" :D
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 8. feb 2016, 20:19

MAN KAN JO OGSÅ VÆRE SÅ "HELDIG", AT BLIVE INDSTILLET AF EN ANDEN...

Vedhæftet et link til en iværksætterpris, hvor folk kan indstille iværksættere.




Det lugter jo slet ikke af stemmefiskeri. :ninja:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 8. feb 2016, 20:43

Gluten er gift!!

Det siger mine nevøers farmor selv! Og lactose? Det kan ingen faktisk tåle. Det er derfor vi får så mange livsstilsygdomme. Og kræft!!! Det er fordi både gluten og lactose danner sukker i kroppen og kræft ELSKER sukker. Faktisk, hvis du ikke giver kræft noget sukker overhovedet, eller gluten eller lactose, så dør den. Så bliver man rask.
Men altså, det var jo også lidt din egen skyld at du fik kræft (eller gigt, tarmslyng, astma, eksem, blindtarmsbetændelse,whatever) fordi du spiste gluten og lactose.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 8. feb 2016, 22:29

kidkomb skrev:Gluten er gift!!

Det siger mine nevøers farmor selv! Og lactose? Det kan ingen faktisk tåle. Det er derfor vi får så mange livsstilsygdomme. Og kræft!!! Det er fordi både gluten og lactose danner sukker i kroppen og kræft ELSKER sukker. Faktisk, hvis du ikke giver kræft noget sukker overhovedet, eller gluten eller lactose, så dør den. Så bliver man rask.
Men altså, det var jo også lidt din egen skyld at du fik kræft (eller gigt, tarmslyng, astma, eksem, blindtarmsbetændelse,whatever) fordi du spiste gluten og lactose.


:ticks:
1
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Generelt"