Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. sep 2019, 10:02

Detaljer
9:9:9 karmisk portal åben

Den 9 september 2019 markerer åbningen af en kraftig portal i numerologi, da den bærer energi på 9:9:9, med fokus på at rydde fortiden og lukke gamle cyklusser over de næste 9 dage.

Denne portal tilbyder en sjælden mulighed for at rydde den karmisk energi, vi har akkumuleret i løbet af de sidste ni måneder og giver os mulighed for at frigive noget der ikke tjener os længere.

Denne karmiske udrensning er særligt forstærket.
Jeg sender Energy Flow fjernhealing med hjælp fra Ærkeenglen Mikael, Zadkiel og de opstegne mestre Sct. Germant og Lady Portia for hjælp til at slippe gammel karma

kr. 99,99 Mobilepay 71125 og du er med. Du skal sætte/ligge dig til rette og modtage. Husk vand efterfølgende.

I løbet af de næste 9 dage vil vi gå gennem en meget intens fase, hvor du har mulighed for at rense alle skadelige giftstoffer af dit liv, som omfatter usunde vaner, ekstreme adfærd, forældede overbevisninger, irrationelle frygt-baserede tanker og følelser, der reducerer din energi.

Alle bånd, der energisk binder os til mennesker eller situationer, der er skadelige for os eller begrænser på nogen måde, vil let blive afskåret i denne periode, og vi vil finde styrken til at gå væk med fred, kærlighed, medfølelse og tilgivelse i vores hjerter.

Vi vil især føle trangen til at fjerne os selv fra selskab af alle, der jævnligt provokerer, viser aggression, styrer, manipulerende, vildledende, dømmende, overdrevent kritisk eller generelt krænkende over for os.

Ikke kun vil vi afslutte en ni-måneders cyklus, der har følt os særligt udfordrende, vi er ved at gå i gang med en vigtig, transformerende ny fase-og hvis vi har været involveret i enhver toksicitet, er det afgørende, at vi står klar som muligt, så vi er forberedt på dette nødvendige skift.

Nummeret ni bærer energien af hvert nummer, der kommer før det, da det er det sidste ciffer i den numeriske sekvens 0-9.

Derfor er det en ophobning af begyndelse, midte og afslutninger. Det er et nummer, der omfatter alt på én gang, men det er også det endelige nummer, så dens energi betyder konklusioner, afslutninger og lukning, men det sikrer også, at vi er klar til at brænde broer.

Det er vigtigt, at vi ender gamle forældede cykli, før vi kan begynde nye.
Når døre lukker, vil vi bemærke, at andre straks åbner sig op for os.

Nummeret ni er et stigende nummer, som når et nummer ganges med ni, vender vi altid tilbage til nummeret ni. F. eks. 9 × 3 = 27 (2 + 7 = 9).

Hvis der kun er en ni, er det en opfordring til lukningen af en fase i vores liv-men når der er mere end en, så er kraften og rytmen af nummeret forstærket, derfor er den energiske vibration også forstørret og styrket og opfordringen til brat at afslutte en cyklus er diffinitivt.

9-9-9-er en besked, der angiver den sidste advarsel, vi vil få til at lukke karmisk perioder, og fokus her er ikke kun på romantiske forhold, det er på enhver form for forhold, der har skabt os en form for følelsesmæssig, psykisk eller fysisk skade.

For at alliere sig med denne styrke er vi nødt til at evaluere, tømme, give slip og rense al lav vibrationen energi, så når vi når slutningen af Saturn Retrograd den 18 september, er vi fuldt ud klar til at frigive hvad som helst, eller hvem, har holdt os tilbage og kan frit bevæge os videre på vores evolutionære rejse.

Den periode, der fører op til den 18 september, kan føle som en turbulent tid, da vi ryster på alle negative tanker, overbevisninger eller vaner, der har medført, at vi kommer ind i de forhold, 999 handler om sandhed og klarhed og for at være tro mod os selv og give os selv den bedste chance for at modtage lykke, fred og kærlighed.

Dette er en tid til rationel og fornuftig tænkning og for at sætte vores intuition i gang og stole på det vi mærker.

Da dette kapitel i vores liv kommer til en helt klar og forfriskende afslutning, kan vi tune ind til vores intuition for at være sikker på, at uanset hvilke beslutninger vi laver, er at 999 er en sjælden engel, og når vi lægger mærke til det eller kalder på det, vil vi modtage en overflod af åndelig vejledning og bistand, der hjælper med at guide os igennem

Vi har kun brug for at være opmærksomme og lytte nøje, og vi vil høre gentagende hvisken, føle diskrete fornemmelser, lægge mærke til tegn, synchronicities og antal sekvenser 3:3:3 eller 9:9:9, og vi kan bemærke, at en sang kommunikerer til os.
Den vil også kommunikere med os gennem vores drømme eller endda mareridt vil være mere levende, og at vi er langt mere tilbøjelige til at huske dem og finde meningen.

Det kan se ud til, at 999 energi er barsk og noget at tage sig af, da det vil føles som en test og udfordrende, det er dog faktisk en yderst venlig, kærlig, medfølende, klog og storslået energi og en, der hjælper os med at frigive alle giftige forviklinger af enhver type, som vi har følt os bundet til over disse sidste ni måneder, eller muligvis endda 9 år.

Hvis vi sætter vores lid til denne energi, vil vi være rettet mod vores bestemte vej, så vi kan leve efter vores sande sjæls forbindelser, passioner og missioner her på jorden

999.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. sep 2019, 11:27

Jeg fik alle mine fordomme bekræftet i dag, da jeg stalkede en gammel klassekammerat som igennem hele skoletiden var den allerværste bølle, ballademager, ubehagelig og uintelligent og altid i forreste række når de svage elever skulle trynes.

Hans facebook skuffede ikke.

Lange maleriske beskrivelser af hans kærlighed til Pernille Vermund pga hendes lækkerhed og politik.
Hyldest til Paludan.
Helt offentlige trusler mod folk der angiveligt skyldte ham penge.
Offentlige skænderier med moderen til et barn han åbenbart ikke længere havde kontakt til.
Skriver tre - fem kommaer de steder hvor normale mennesker ville sætte et punktum,,,
Hyldest til Mogens Glistrup.
Hvis han vil vise noget han har set på nettet så fotograferer han sin computerskærm og indsætter billedet.
Masser af skjult misundelige opslag om at rige mennesker i virkeligheden er de fattigste fordi penge ikke er alt.
Klip med mænd der løfter traktorer.

:rulle:
23
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 10. sep 2019, 12:47

Dirtylittledevil skrev:Detaljer
9:9:9 karmisk portal åben


999.jpg


Men men - tværsummen af 2019 er jo 3. :forvirret:
Senest rettet af sigge 10. sep 2019, 16:32, rettet i alt 1 gang.
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 10. sep 2019, 21:09

Og trim tak
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 11. sep 2019, 20:16

SurSødSovs skrev:
Facebook er for voksne, der har ressourcerne til at være på Facebook.


Facebook er også for mennesker, som ikke har ressourcer til andet end socialt netværk på nettet. Det foregår i grupper, ikke på væggen.
4
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 12. sep 2019, 10:37

SurSødSovs skrev:
Delfin skrev:
SurSødSovs skrev:
Facebook er for voksne, der har ressourcerne til at være på Facebook.


Facebook er også for mennesker, som ikke har ressourcer til andet end socialt netværk på nettet. Det foregår i grupper, ikke på væggen.


Ja. Og de er bestemt omfattet af citatet


Så tror jeg ikke, jeg forstår, hvad du mente
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 12. sep 2019, 21:32

Dmitra skrev:Rigskongres !?!? :badr:.

Mine associationer er ikke gode.

1FA3A4E8-00F5-48FA-9254-6BB4B1A114B6.jpeg

Man burde skrive til ham, at de er et halvt år for tidligt ude mht til at blive slået til kattekonge. Og at det desuden ikke er en rigtig titel i Danmark, så man har ikke ret til en rigskongres :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aragorn » 15. sep 2019, 06:38

Screenshot_20190915-083505__01.jpg


Nogle gange er selv en pixibog bare svær læsning. Jeg er imponeret over den totale mangel på konsistens. Og pisse fed baggrund til at udtrykke sin vrede.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1001
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Chatsy » 15. sep 2019, 07:51

I kender vel godt de der 5-minute crafts opslag, som Facebook nogen gange smækker op som forslag?

Jeg fik igen en i går omkring hvordan kvinder kan bruge de vanlige ting, de normalt har i deres håndtasker, til hverdagens små problemer. Det gik helt amok i, hvordan man kan bruge de adskillige tamponer, kvinder selvfølgelig, helt sikkert, altid har med sig. Fx som ørepropper, hvor naboen larmer for meget. Som erstatning for makeupsvamp. Applikatorerne kan man bruge til at lave krøller i håret med - husk selvfølgelig at gøre dem rene først inden (det stod der!) - og skulle det ske at man har brug for at pleje mundhygiejnen men kun har formået at tage tandpasta med sig, kan man også bruge en tampon til det. Altså til at børste tænder.

En tampon.

Til at børste tænder.
14
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 15. sep 2019, 08:40

Chatsy skrev:I kender vel godt de der 5-minute crafts opslag, som Facebook nogen gange smækker op som forslag?

Jeg fik igen en i går omkring hvordan kvinder kan bruge de vanlige ting, de normalt har i deres håndtasker, til hverdagens små problemer. Det gik helt amok i, hvordan man kan bruge de adskillige tamponer, kvinder selvfølgelig, helt sikkert, altid har med sig. Fx som ørepropper, hvor naboen larmer for meget. Som erstatning for makeupsvamp. Applikatorerne kan man bruge til at lave krøller i håret med - husk selvfølgelig at gøre dem rene først inden (det stod der!) - og skulle det ske at man har brug for at pleje mundhygiejnen men kun har formået at tage tandpasta med sig, kan man også bruge en tampon til det. Altså til at børste tænder.

En tampon.

Til at børste tænder.


Ja så ville jeg nok foretrække at bruge en finger.
Kan forestille mig man bliver ret tør i munden, hvis man stikker en tampon derind.
Og hvis det er en tampax så tænker jeg den er noget upraktisk og bøjelig til lige det - en OB kunne måske godt bruges, men igen.... tør mund.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. sep 2019, 09:12

Aragorn skrev:
Screenshot_20190915-083505__01.jpg


Nogle gange er selv en pixibog bare svær læsning. Jeg er imponeret over den totale mangel på konsistens. Og pisse fed baggrund til at udtrykke sin vrede.


Jeg gætter på, at ejeren er et pindsvin*. Og jeg finder selv ud.

*indsæt selv dåselatter.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43982

Re: Statusopdateringer

Indlægaf paint » 15. sep 2019, 09:29

DetSorteCirkus skrev:
Aragorn skrev:
Screenshot_20190915-083505__01.jpg


Nogle gange er selv en pixibog bare svær læsning. Jeg er imponeret over den totale mangel på konsistens. Og pisse fed baggrund til at udtrykke sin vrede.


Jeg gætter på, at ejeren er et pindsvin*. Og jeg finder selv ud.

*indsæt selv dåselatter.


0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 17. sep 2019, 05:31

Har sat en sofa til salg på FB, og der er indtil flere der har sat “overraskelsessmilien” på.

Altså jeg synes ikke det er upassende, snarere sært.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 17. sep 2019, 08:39

Igen: LinkedIn? Hvad laver sådan et opslag dér?

Jeg får store mængder spat over halvvejs at være tvunget til at have en opdateret profil der og samtidig skule rumme mængden af autoerotiske opslag som intet fagligt relevant indhold har. Hvor jeg efterhånde synes det er stilnet af på facebook (eller også har jeg bare slukket for alle de irriterende på min venneliste) og forventer det på instagram, så bliver jeg så sindssygt træt af selvforherligende "se mig"-opslag på LinkedIn. FINT (til en vis grad) med opslag om at ændre retning og blive selvstændig, men nej tak til sovserier over hvor svært og personligt udfordrende det er for personens FØLELSER. og ekstra meget nej tak til indlæg om at droppe topchefkarrieren til fordel for et telt ved Siljansøen og glæden ved ikke længere at være online (med med et stadig stort behov for at få valideret egoet, tilsynelandende).

Og kommentarerne:
"It really does put things into perspekctive" - Ja, sikkert cirka lige så lang tid som det tager for dig at skrive de ord, ikke?
"When disease strikes and especially our young ones, it shines a light on our priorities in life. Whatever you do, make your life matter and never forget that time is the most valuable thing you can give to anyone. Spend it wisely." - Jamen, betyder det, at du har tænkt dig at gå ned i tid, Hr. Project Lead hos Lundbeck? - eller er det bare ord det føles godt at forpeste mit feed med, siden de nu er så exeptionelt banale?

:cuss: :cuss: :cuss:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 17. sep 2019, 14:19

San.Dee skrev:
Purple Haze skrev:Har sat en sofa til salg på FB, og der er indtil flere der har sat “overraskelsessmilien” på.

Altså jeg synes ikke det er upassende, snarere sært.

Er den meget billig eller speciel på en eller anden måde?


Den er pæn og ret så stor.
Men altså, folk har vel set en stor hjørnesofa før?
Selv i Korsør (hvor den er sat til salg) :-p
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"