Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 6. sep 2016, 21:00

DD_81 skrev:
Hunkat skrev:Google translate ftw

Billede



prøv at få den til at oversætte kameltå :D


:lol:
0
Klimatosse
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25489

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 6. sep 2016, 21:06

Rosa Espinosa skrev:
DD_81 skrev:
Hunkat skrev:Google translate ftw

Billede



prøv at få den til at oversætte kameltå :D


Hvorfor bliver oversættelsen til det?



ingen anelse, men der er vist flere af den slags gimmick ord i google translate
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nacaw » 7. sep 2016, 00:59

DD_81 skrev:
Rosa Espinosa skrev:
DD_81 skrev:
Hunkat skrev:Google translate ftw

Billede



prøv at få den til at oversætte kameltå :D


Hvorfor bliver oversættelsen til det?



ingen anelse, men der er vist flere af den slags gimmick ord i google translate


Det er da relativt ligetil, garn = yarn / øgle = lizard :) Det vidste n bliver hevet væk som en stavefejl.

Samsatte ord kan være svære for google, især når det er to ord som den kender hver for sig, men absolut ikke giver mening at sætte samme
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32428

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 7. sep 2016, 11:22

Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.












Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 11:26

icelady skrev:
Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.









Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.


For unge fra andre lande kan ikke have helt almindelige ungdomsliv, eller hvordan skal det forståes? :stoned:
0
...
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lull » 7. sep 2016, 11:41

LadyFox skrev:
icelady skrev:
Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.









Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.


For unge fra andre lande kan ikke have helt almindelige ungdomsliv, eller hvordan skal det forståes? :stoned:


Jo, jo - den skal bare ikke være dansk :wacko:
0
03.05.2017 :lun:
Akehurst2
Indlæg: 14145
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40598

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 7. sep 2016, 11:47

Det med gymnasierne er interessant - har oprettet en tråd til det her: viewtopic.php?f=32&t=4804
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2016, 12:54

Der er heldigvis en hjælpsom sjæl som dagligt dokumenterer at solen går ned. Mange tak for det.

solen.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 7. sep 2016, 13:28

LadyFox skrev:
icelady skrev:
Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.









Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.


For unge fra andre lande kan ikke have helt almindelige ungdomsliv, eller hvordan skal det forståes? :stoned:

Det skal forstås sådan at unge i andre lande har ikke et helt almindeligt dansk ungdomsliv
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 13:55

Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
icelady skrev:
Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.









Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.


For unge fra andre lande kan ikke have helt almindelige ungdomsliv, eller hvordan skal det forståes? :stoned:

Det skal forstås sådan at unge i andre lande har ikke et helt almindeligt dansk ungdomsliv

Men det handler jo ikke om unge I ANDRE lande, det handler om unge i Danmark, med rødder fra andre lande.
0
...
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 14:03

Dirtylittledevil skrev:Der er heldigvis en hjælpsom sjæl som dagligt dokumenterer at solen går ned. Mange tak for det.

solen.png


Den sol er som en lort, der leger titte-bøh ved ringmusklen. Så er den lidt oppe, så er den lidt nede, så er den lidt oppe igen...
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 7. sep 2016, 15:58

Flere gange om ugen i samme rille.
Det må eddermanme være hårdt at være så selvfed.
_20160907_175453.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Statusopdateringer

Indlægaf achillaxedprune » 7. sep 2016, 21:10

kidkomb skrev:Flere gange om ugen i samme rille.
Det må eddermanme være hårdt at være så selvfed.
_20160907_175453.JPG


Er det at være selvfed? Jeg forstår overhovedet hvad h*n forsøger at kommunikere ud. :genert:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14713
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19044

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Flora » 7. sep 2016, 21:28

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Der er heldigvis en hjælpsom sjæl som dagligt dokumenterer at solen går ned. Mange tak for det.

solen.png


Eller også er det en eller anden stakkel, der er kommet til at poste den slags billeder for mange gange i træk og til sidst har følt, hun er nødt til at fortsætte for at undgå massepanik i befolkningen ala: "Susanne har ikke postet et billede af solnedgangen!! Er det så onsdag for evigt?! :panik:"

It could happen..


Man må håbe hun også poster billeder af at den står op. Hvordan skal folk ellers vide det er blevet dag? :forvirret:
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 8. sep 2016, 00:17

achillaxedprune skrev:
kidkomb skrev:Flere gange om ugen i samme rille.
Det må eddermanme være hårdt at være så selvfed.
_20160907_175453.JPG


Er det at være selvfed? Jeg forstår overhovedet hvad h*n forsøger at kommunikere ud. :genert:

Hun er utrolig opmærksom på hvor frygtelige og racistiske "de fleste" danskere er. Ja, faktisk hele verden. Alting er frygteligt, hvis man ikke er hvid.
Der kommer kun små solhistorier, når nogle hvide har hjulpet de stakkels flygtninge.
Jeg ved ikke, det bliver bare så meget for meget.
Ikke alle u-hvide mennesker er flygtninge. Eller stakkels.
De er også helt almindelige mennesker med uddannelser og jobs og rækkehus og to biler.
Den der skelnen mellem farver gør mig utilpas. Og det er netop dét hun klandrer alle andre for.

EDIT: Altså jeg er ikke sikker på, at alle andre end hvide bryder sig om, at blive påduttet at være stakkels og skulle hjælpes.
Jeg synes egentlig det er ret fornedrende. Som om at selve det at hjælpe dem (alle sammen nærmest) er vigtigere end de mennesker det egentlig drejer sig om. Nemlig mennesker (når vi isoleret set taler flygtninge og ikke, som hun, alle der ikke er hvide) der er, og har været i, en frygteligt situation. De ER ikke situationen. De er rigtige mennesker.
Senest rettet af kidkomb 8. sep 2016, 11:46, rettet i alt 2 gange.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"