Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Frk. L » 9. dec 2015, 21:26

En af mine venner har lavet denne, som et modsvar. Jeg trak lidt på smilebåndet :)

Kære Facebook,
Jeg erklærer hermed følgende: i dag, den 09 december 2015 kan i gøre fuldstændig med data i min profil som i lyster. Præcis som i plejer. Fordi jeg ved godt at jeg ikke kan gøre en skid ved det alligevel.
God torsdag
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 9. dec 2015, 22:25

Med kommentaren: "never that she better than the rest the best"....................................... :ticks: :stoned: :forvirret:

FB_IMG_1449699468052.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 10. dec 2015, 16:39

Miss_no_More skrev:Med kommentaren: "never that she better than the rest the best"....................................... :ticks: :stoned: :forvirret:

FB_IMG_1449699468052.jpg



Whaaaat? :ticks:
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ExCoastal » 11. dec 2015, 07:31

Min opdatering:

"In the wonderful and rich tradition of ours, we can now declare muslims the new blacks."

Der burde måske have været en speciel tak til Donald Trump for at smide os tilbage i en tid, hvor hudfarve var en afgørende faktor. Nu er det så bare religion, der skal diskuteres.

USA er et land baseret på immigranter. Sådan nogen som mig. Vi bevarer vores kultur, vi finder sammen, vi vi fejrer danske højtider, det er ingen, som vil anfægte den slags. Der er plads til os allesammen.
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fillie » 11. dec 2015, 10:53

Crookshanks skrev:Dagens citat fra min mor:

"Ord uden handling er kun fantasi"

Jeg aner ikke hvor hun støver den slags poetiske perler op.


Jamen, der er jo mange muligheder, som alle giver omtrent lige meget (ikke) mening:

"Handling uden fantasi er kun ord."

"Fantasi uden ord er kun handling."

"Ord uden fantasi er kun handling."

Jeg forudser, at det snarest trender! :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fillie » 11. dec 2015, 11:06

Crookshanks skrev:
Fillie skrev:
Crookshanks skrev:Dagens citat fra min mor:

"Ord uden handling er kun fantasi"

Jeg aner ikke hvor hun støver den slags poetiske perler op.


Jamen, der er jo mange muligheder, som alle giver omtrent lige meget (ikke) mening:

"Handling uden fantasi er kun ord."

"Fantasi uden ord er kun handling."

"Ord uden fantasi er kun handling."

Jeg forudser, at det snarest trender! :-D


Jeg kopierer dem lige, og sender dem til min mor. Hun skal nok få dem spredt hurtigt :-D


Uh uh, husk de inspirerende billeder! Jeg tænker et af et lille barn, der rækker en rose til en ældre mand, hvor kun rosen er i farver, et af nogle mennesker der ligger på række på en sandstrand og holder hinanden i hånden, mens de alle smiler mod solen, og et af en regnbuefarvet paraply der svæver tankefuldt i vinden uden, at nogen holder den. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 11. dec 2015, 12:40

KitKat skrev:Nu er jeg altså nødt til at spørge.

Jeg bruger facebook fra computer, og ser jævnligt DK DK DK i statusser. Jeg går ud fra det er en smiley som virker på telefon men som ikke dukker op på computeren, men hvordan ser den ud?

Det er dannebrog, der vajer. Det er en appleting.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 11. dec 2015, 19:11

:puke:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Tibbler » 11. dec 2015, 19:43

Lille dreng, lille væsen, dit lille englebarn. Jeg kender dig ikke, jeg har aldrig set dig, jeg ville nok aldrig have mødt dig. Din skæbne er uretfærdig, din skæbne er utilgivelig. Først nu, 4 år gammel, ved jeg du var til, som du med det samme forsvandt. Jeg lover at huske dig i mit hjerte, sammen med andre små som har og vil komme til at møde den samme skæbne. Sov sødt lille dreng, lille væsen, dit lille englebarn
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16114

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Urtekussen » 11. dec 2015, 21:10

"Må det en dag lykkes!!!" Intet er mere smertefuldt end at se nogen i slutningen af deres liv på grund af kræft. "Jeg prøver at se godt ud, men efter kemo og stråling..." Du ved, den pågældende har fysisk ændret sig, og de er i chok!! Jeg ved, at mange af jer ikke giver en fregne for dette budskab, fordi, selvfølgelig, kræften har ikke rørt dig. Du ved ikke, hvordan det er at have kæmpet kampen eller have en elsket som kæmper en kamp mod kræft. For alle de mænd og kvinder, jeg ved det, jeg vil bede dig om en lille tjeneste, og kun nogle af jer vil gøre det... Hvis du kender nogen, der har ført en kamp mod kræft, som stadig kæmper, eller som har overvundet, tilføj dette til din status i en time som et tegn på respekt og erindring...
Kopiér og indsæt for at støtte ofre og familier, der er berørt af kræft.
Fra din telefon eller tablet, hold din finger på beskeden for at kopiére og indsæt på din side."

Jeg brækker mig!

1.Hvem kender efterhånden ikke nogen, som har været ramt af kræft?

2. Vi kunne jo aldrig lave andet end at dele sådan noget lort konstant.

3. Vedkommende der har delt den, har aldrig tidligere "givet en fregne" for kræft, men nu er det kommet tæt på. Dobbeltmoralen længe leve.

Jeg gider slet ikke kommentere sproget...
3
2011
2015
2018
2020
2023
Nurse
Indlæg: 53
Tilmeldt: 14. aug 2015, 17:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 48

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nurse » 11. dec 2015, 21:37

:træt2: :puke:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Nurse
Indlæg: 53
Tilmeldt: 14. aug 2015, 17:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 48

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nurse » 11. dec 2015, 21:38

:rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Nurse
Indlæg: 53
Tilmeldt: 14. aug 2015, 17:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 48

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nurse » 11. dec 2015, 21:39

Dette er sjovt nok delt af min farmor, som fuldstændig uhæmmet deler alt på Facebook :clap:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Tibbler » 11. dec 2015, 21:51

Nurse skrev::træt2: :puke:


Den er godt nok tåbelig. Jeg kan slet ikke komme på et fag, hvor jeg tænker, det er bedre at være uprofessionel i sin tilgang til arbejdet; eller at det kan være positivt at være uprofessionel. Det er da jordens dårligste undskyldning for at have optrådt uprofessionelt i forbindelse med sit arbejde.

Hvad arbejder vedkommende med?
2
Nurse
Indlæg: 53
Tilmeldt: 14. aug 2015, 17:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 48

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nurse » 11. dec 2015, 22:08

Tibbler skrev:
Nurse skrev::træt2: :puke:


Den er godt nok tåbelig. Jeg kan slet ikke komme på et fag, hvor jeg tænker, det er bedre at være uprofessionel i sin tilgang til arbejdet; eller at det kan være positivt at være uprofessionel. Det er da jordens dårligste undskyldning for at have optrådt uprofessionelt i forbindelse med sit arbejde.

Hvad arbejder vedkommende med?


Ej, men den giver slet ingen mening :tie:

Vedkommende som har delt den, er sjovt nok arbejdsløs :gruble:
0

Tilbage til "Generelt"