Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 4. apr 2018, 22:05

Dirtylittledevil skrev:Min onkel (ca. 65 år) har lige gjort følgende:
Postet på facebook at han vil råde alle til at gå ind på youtube og søge på "Mand kører bil i vandet i Berlin" for så finder man en rigtig sjov video.
Delt sin egen post om den video på youtube.
Liket (som den eneste) sin egen deling af den post om en video på youtube.

:forvirret2:


Jeg kan ikke finde videoen :whine:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Charly » 5. apr 2018, 12:12

AstaPasta skrev:Bodyshaming rammer åbenbart også heste:

Kender i det,at man godt kan blive lidt ked af folks kommentar ind ind imellem. jeg delte et par billeder af Corano et par steder igår. ud af alle de skønne og dejlige kommentar, skriver folk noget man ind imellem bliver ked af, også selvom man burde være ligeglad og ignorere det.
Corano er en bred herre han er 166 cm og vejer ca 588kg, hans far er tung frieser basse, hans mor en lille lettere bred palomino. Corano har altid af en dejlig stor og rund bagende, og hans “mave område” har altid set bred ud. ( mere på billeder end i virkeligheden ) mine dyrelæger spørge jeg tit hvad de siger til hans foder stand, da jeg ved at for tyk ikke er sundt og for tynd absolut heller ikke er sundt! Men begge dyrelæger siger han er i normal foder stand, hverken for fed eller for tynd. Og fedt depoter har han heller ikke mere af end normal. Han er og bliver aldrig en lille og klejn DV model, aldrig!
Men at folk kommer med spydige kommentar om at hvis det havde været deres hest, var den faldt død om på en spring bane, at han er alt for fed og en skrev sågar igår at det var dyremishandling hvis man red en hest der var så overvægtig og en skrev at han nok blev forfangen inden længe!
Jeg er helt i chok over at folk vælger at formulere sig på den måde, jeg bliver vildt ked af det, men sådan er det at begå sig på de sociale medier. og jeg har aldrig selv set Corano som fed ! Ja han får rigelig med mad, jeg har det bedst med at gå i seng om natten og vide at min hest har hø/wrap til natten. Og putter trygt og varmt i en boks fyldt med ren halm.
Jeg har ordret fra to dyrelæger om at han er så fin, og at han jo er en tung race, og dem stoler jeg på....

Det er da altid noget, at stakkels Corano ikke kan læse!
9
Brugeravatar
47114711
Indlæg: 171
Tilmeldt: 17. okt 2015, 09:07
Kort karma: 23
Likede indlæg: 353

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 47114711 » 5. apr 2018, 17:09

[quote="Charly"][quote="AstaPasta"]Bodyshaming rammer åbenbart også heste:

[quote]Kender i det,at man godt kan blive lidt ked af folks kommentar ind ind imellem. jeg delte et par billeder af Corano et par steder igår. ud af alle de skønne og dejlige kommentar, skriver folk noget man ind imellem bliver ked af, også selvom man burde være ligeglad og ignorere ".........

Det er da altid noget, at stakkels Corano ikke kan læse![/

Men det KAN jo være, at han er en læsehest :gammel:
17
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 5. apr 2018, 18:48

AstaPasta skrev:Bodyshaming rammer åbenbart også heste:

Kender i det,at man godt kan blive lidt ked af folks kommentar ind ind imellem. jeg delte et par billeder af Corano et par steder igår. ud af alle de skønne og dejlige kommentar, skriver folk noget man ind imellem bliver ked af, også selvom man burde være ligeglad og ignorere det.
Corano er en bred herre han er 166 cm og vejer ca 588kg, hans far er tung frieser basse, hans mor en lille lettere bred palomino. Corano har altid af en dejlig stor og rund bagende, og hans “mave område” har altid set bred ud. ( mere på billeder end i virkeligheden ) mine dyrelæger spørge jeg tit hvad de siger til hans foder stand, da jeg ved at for tyk ikke er sundt og for tynd absolut heller ikke er sundt! Men begge dyrelæger siger han er i normal foder stand, hverken for fed eller for tynd. Og fedt depoter har han heller ikke mere af end normal. Han er og bliver aldrig en lille og klejn DV model, aldrig!
Men at folk kommer med spydige kommentar om at hvis det havde været deres hest, var den faldt død om på en spring bane, at han er alt for fed og en skrev sågar igår at det var dyremishandling hvis man red en hest der var så overvægtig og en skrev at han nok blev forfangen inden længe!
Jeg er helt i chok over at folk vælger at formulere sig på den måde, jeg bliver vildt ked af det, men sådan er det at begå sig på de sociale medier. og jeg har aldrig selv set Corano som fed ! Ja han får rigelig med mad, jeg har det bedst med at gå i seng om natten og vide at min hest har hø/wrap til natten. Og putter trygt og varmt i en boks fyldt med ren halm.
Jeg har ordret fra to dyrelæger om at han er så fin, og at han jo er en tung race, og dem stoler jeg på....


Nogle mennesker har bare problemer med at begå sig socialt :rulle:
Min hest blev kaldt "kørehesten" og "avlshoppen" af min træner. Han syntes helt sikkert det var sjovt, jeg syntes bare det var lidt træls når han igen spurgte om jeg ikke skulle køre bryllupskørsel eller sætte ham i fol i stedet for at ride dressur.
Min hest er 75% fuldblod og 25% oldenborg af moderne type, så en kort, kraftig hest, men klart ridehestetype og i øvrigt udpræget dressurhest.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. apr 2018, 06:26

Det viser sig heldigvis at Mettes bekymring er ubegrundet, man kan godt få printet papirer ud på bibliotek og jobcenter uden at møde op i lårkort.

printet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
29
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 6. apr 2018, 07:28

Dirtylittledevil skrev:Det viser sig heldigvis at Mettes bekymring er ubegrundet, man kan godt få printet papirer ud på bibliotek og jobcenter uden at møde op i lårkort.

printet.jpg

Snyd, på ‘mit’ bibliotek koster det penge. Men jeg har så heller aldrig prøvet at møde op i lårkort :gruble:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. apr 2018, 10:09

Fordi, som alle jo ved, så tjekker telefonsælgere først deres ofre på facebook, inden de beslutter om henvendelse skal foregå over telefon eller evt. facebook messenger. Og nogle gange er dårligt engelsk bare det de bedst kan forstå!

tlfsalg.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Straniera » 6. apr 2018, 10:39

Min onkel kan godt se, når en af hans venner har fødselsdag, men han kan tilsyneladende ikke finde ud af at skrive tillykke på deres vægge.
Indtil videre er han kommet med lykønskninger på gamle billeder, som fødselaren er tagget i, eller som kommentar i tilfældige opslag.
For eksempel delte en i min familie en "se hvor meget jorden lider - lad os redde den"-video for noget tid siden. I går havde hun så fødselsdag, og Onkel skriver en lang kommentar, ønsker tillykke, og spørger hvordan det går med ditten og datten i hendes liv :-D
11
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 11:05

Straniera skrev:Min onkel kan godt se, når en af hans venner har fødselsdag, men han kan tilsyneladende ikke finde ud af at skrive tillykke på deres vægge.
Indtil videre er han kommet med lykønskninger på gamle billeder, som fødselaren er tagget i, eller som kommentar i tilfældige opslag.
For eksempel delte en i min familie en "se hvor meget jorden lider - lad os redde den"-video for noget tid siden. I går havde hun så fødselsdag, og Onkel skriver en lang kommentar, ønsker tillykke, og spørger hvordan det går med ditten og datten i hendes liv :-D

Det ville faktisk være lidt sjovt hvis det var bevidst fra hans side :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. apr 2018, 14:58

Rasmus ville under ingen omstændigheder se den Kildemoes cykel på sin matrikel NOGENSINDE igen!

bortvist.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Krølle » 6. apr 2018, 16:30

bluetof1 skrev:
AstaPasta skrev:Bodyshaming rammer åbenbart også heste:

Kender i det,at man godt kan blive lidt ked af folks kommentar ind ind imellem. jeg delte et par billeder af Corano et par steder igår. ud af alle de skønne og dejlige kommentar, skriver folk noget man ind imellem bliver ked af, også selvom man burde være ligeglad og ignorere det.
Corano er en bred herre han er 166 cm og vejer ca 588kg, hans far er tung frieser basse, hans mor en lille lettere bred palomino. Corano har altid af en dejlig stor og rund bagende, og hans “mave område” har altid set bred ud. ( mere på billeder end i virkeligheden ) mine dyrelæger spørge jeg tit hvad de siger til hans foder stand, da jeg ved at for tyk ikke er sundt og for tynd absolut heller ikke er sundt! Men begge dyrelæger siger han er i normal foder stand, hverken for fed eller for tynd. Og fedt depoter har han heller ikke mere af end normal. Han er og bliver aldrig en lille og klejn DV model, aldrig!
Men at folk kommer med spydige kommentar om at hvis det havde været deres hest, var den faldt død om på en spring bane, at han er alt for fed og en skrev sågar igår at det var dyremishandling hvis man red en hest der var så overvægtig og en skrev at han nok blev forfangen inden længe!
Jeg er helt i chok over at folk vælger at formulere sig på den måde, jeg bliver vildt ked af det, men sådan er det at begå sig på de sociale medier. og jeg har aldrig selv set Corano som fed ! Ja han får rigelig med mad, jeg har det bedst med at gå i seng om natten og vide at min hest har hø/wrap til natten. Og putter trygt og varmt i en boks fyldt med ren halm.
Jeg har ordret fra to dyrelæger om at han er så fin, og at han jo er en tung race, og dem stoler jeg på....


Nogle mennesker har bare problemer med at begå sig socialt :rulle:
Min hest blev kaldt "kørehesten" og "avlshoppen" af min træner. Han syntes helt sikkert det var sjovt, jeg syntes bare det var lidt træls når han igen spurgte om jeg ikke skulle køre bryllupskørsel eller sætte ham i fol i stedet for at ride dressur.
Min hest er 75% fuldblod og 25% oldenborg af moderne type, så en kort, kraftig hest, men klart ridehestetype og i øvrigt udpræget dressurhest.


Min islænder er en ilter fræser-Ferrari på 139 cm og hærdebred. Hun skal ikke under 350 kg, og selvom hun er godt bygget, bliver hun aldrig en elegant model, og ro og afslappethed ligger absolut ikke til hendes natur - det skal dog ikke forhindre mig i at tage hende så langt indenfor klassisk dressur, som vi kan. Det er det fedeste at give folk baghjul på deres forudindtagede "det kan man da ikke"-holdninger!

Levade bliver det måske aldrig til, men hun lavede en mean versade i første forsøg og bærer sig generelt rigtig fint for en lille, kompakt og tung type.

Vi er tilbage ved, at det ikke er nogen stor bedrift at ride en prægtig hest middelmådigt. Det er det derimod at ride en middelmådig hest prægtigt! :lun:

Ikke at jeg gør det - endnu - men alligevel: To infinity and beyond, ispind! :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 19:03

hamster.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 8. apr 2018, 21:00

Mangoness skrev:
hamster.png

Well that escalated quickly :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 21:04

Juki skrev:
Mangoness skrev:
hamster.png

Well that escalated quickly :lol:


Jeg siger det bare...hvis jeg fik stukket sådan et brød i hånden, så ville jeg bide hovedet af først. Ligesom med vingummibamser. Jeg føler, at det er en bedre død end at blive bidt fra hinanden - stykke for stykke :genert: :panik:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. apr 2018, 11:00

Nu kan man blive "Certificeret Mindful Dagplejemor" https://www.facebook.com/events/145224816028735/
- og af én eller anden grund spiller trætøjklemmer en rigtig stor rolle i den forbindelse (Se billedet på mit link)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"